• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer je je vet depressed voelt, en je weet niet goed waarom en/of waar het ineens vandaan komt. Aan de ene kant wil je graag je best doen om weer met de rest mee te doen en blij te worden, maar je wordt op de een of andere manier tegengehouden en blijft in je depressieve bui zitten...

    Dat Utopia doorgaat. Ik heb zo'n hekel aan het programma.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Deadlines die te plotseling veel te fricking dichtbij komen


    True evil only comes from corrupting something truly good.

    Temptation Island en de hype er omheen. Lekker met z'n allen kijken hoe relaties sneuvelen. Fucking kansloos.


    26 - 02 - '16

    Wanneer je leven een vóór het slechte nieuws en een na het slechte nieuws datum heeft gekregen.


    ars moriendi

    Wanneer je leven een puinhoop is en het iedere keer een stapje erger lijkt te kunnen. :/

    Tevens voel ik een intense ergernis opkomen voor de Almhof reclame met die domme troela


    26 - 02 - '16

    procrastinatie


    Mhm?

    Dat ik minstens 20 minuten moet fietsen om bij mijn vrienden te kunnen chillen 😪


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn innerlijke Ravenclaw kan niet tegen incorrecte en niet-logische dingen in RPG rollen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Mijn innerlijke Ravenclaw kan niet tegen incorrecte en niet-logische dingen in RPG rollen.


    Same.


    That is a perfect copy of reality.

    VERKOUDEN ZIJN


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Verdwaald worden en daardoor uren rondlopen en nu met spierpijn en blaren zitten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mensen die healing nodig hebben in Overwatch maar wel wegrennen van jou, die een healer speelt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn broertje en zijn kloterige drumstel


    Caution first, always.

    Q die uitvalt (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien