• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De Canesten Gyno reclame 🤢🤢🤢


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    De Canesten Gyno reclame 🤢🤢🤢


    +1


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vanserra schreef:
    Dat moment waarop iemand recht op je af loopt en je allebei niet weet of je er nu links of rechts omheen moet

    Hier heb ik zowat elke dag last van door het OV. :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Over OV gesproken: de NS. Djeezes, wat een shitshow.

    Dit topic brengt wat serieuze frustraties naar boven.


    Tijd voor koffie.

    Op een inimini kraaltje gaan staan terwijl je 2 dagen geleden voor het laatst armbandjes hebt zitten maken.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Wanneer je je mobiel per ongeluk uit slaapstand haalt voordat je hem in je broek stopt en hij 5 min later al 30 youtubefilmpjes af is gegaan en 50 bestanden heeft gedownload. Een beetje overdreven natuurlijk.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dat mensen na drie jaar nog steeds niet snappen hoe ze moeten referencen, dat je geen "we" "our" of wat dan ook in een academisch verslag mag gebruiken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen die zeggen dingen te gaan doen en te willen proberen zich in je in te kunnen leven, en die dat vervolgens niet doen en je gewoon laten zitten.

    En mensen die je grenzen niet respecteren en verwijten blijven maken over wat je allemaal wel niet fout doet.

    (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shadowsinger schreef:
    Dat mensen na drie jaar nog steeds niet snappen hoe ze moeten referencen, dat je geen "we" "our" of wat dan ook in een academisch verslag mag gebruiken.


    Dit is overigens wel toegestaan tegenwoordig, met mate uiteraard. Mijn supervisor vindt het juist vreselijk als iemand passive voice gebruikt om de implementatie van een algoritme oid uit te leggen, haha. Maar dat zal dan wel anders liggen bij studies waar je bijvoorbeeld alleen literatuuronderzoek moet doen.

    Maar gerelateerd:
    Als mensen beweren hard meegewerkt te hebben aan een report door de references te zoeken en die vervolgens niet te lezen/gebruiken. Ik kan ook binnen 5 seconden een keyword intypen en die reference op de eerste pagina vinden :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wanneer mijn concealer creased ):


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mensen die vieze Japanse mix gaan vreten in de bus


    26 - 02 - '16

    Wanneer je een ketting om probeert te doen, terwijl er iemand op je vingers staat te kijken. Nee, dan lukt het niet in een keer.


    Physics is awesome

    trump


    oi, suzy

    Wiskunde (no_chears)


    chaos makes the muse

    Roach schreef:
    trump


    + Amerikanen die gewoon niet (willen) begrijpen dat die zogenaamde wapenwet voor alle problemen zorgt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.