• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tad schreef:
    "Het is geen seksuele intimidatie, want het vond plaats in een kroeg met toch al dronken mensen en je kon je er makkelijk aan onttrekken door naar de wc te gaan."

    Holy, dit klinkt als een mening van Jantje op de hoek die graag aan vrouwenbillen zit. Niet als de trend van een vonnis van de rechtbank.
    What the fuck? Waar komt dit vandaan, heeft iemand dit tegen je gezegd?

    Wat een achterlijke debiel zeg, man man.


    ars moriendi

    Sankofa schreef:
    Mensen, zonder autisme, die mij haarfijn uit willen leggen wat autisme is. Daar krijg ik echt uitslag van.

    hell yeah

    En allerlei aannames doen zonder research te doen blegh


    oi, suzy

    ALS JE CHROMECAST HET NIET DOET


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het hele "Abortion is murder" gedoe eigenlijk wel.


    This ain't no place for no better man.

    5u opstaan en nu nog klaarwakker zijn ondanks slaappillen :') kom op, werkkkk


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Bougainvillea schreef:
    Het hele "Abortion is murder" gedoe eigenlijk wel.


    Absoluut mee eens! Een foetus voelt niets en een moeder zou gewoon het laatste woord moeten hebben, niemand anders. Het is haar lichaam


    Just doing what I can

    Bougainvillea schreef:
    Het hele "Abortion is murder" gedoe eigenlijk wel.


    Dit en dat er nog steeds mensen tegen gekozen levensbeëindiging (euthanasie) zijn. Dat artsen die dit doen nog steeds als moordenaar worden weggezet vind ik ook niet eerlijk. Ik vind dat je als mens er al niet voor hebt kunnen kiezen om te leven, maar dat je dus wel recht hebt op de keuze om te sterven wanneer je leven voltooid is of om andere persoonlijke redenen.


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    (...)

    Dit en dat er nog steeds mensen tegen gekozen levensbeëindiging (euthanasie) zijn. Dat artsen die dit doen nog steeds als moordenaar worden weggezet vind ik ook niet eerlijk. Ik vind dat je als mens er al niet voor hebt kunnen kiezen om te leven, maar dat je dus wel recht hebt op de keuze om te sterven wanneer je leven voltooid is of om andere persoonlijke redenen.


    Het is ook hartstikke scheef, want veel mensen die tegen abortus zijn, zijn volgens mij ook tegen euthanasie. Tegen abortus omdat "de baby" in de buik geen keuze heeft. Maar, als iemand zelf voor euthanasie kiest, dat mag ook niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sankofa schreef:
    (...)

    Dit en dat er nog steeds mensen tegen gekozen levensbeëindiging (euthanasie) zijn. Dat artsen die dit doen nog steeds als moordenaar worden weggezet vind ik ook niet eerlijk. Ik vind dat je als mens er al niet voor hebt kunnen kiezen om te leven, maar dat je dus wel recht hebt op de keuze om te sterven wanneer je leven voltooid is of om andere persoonlijke redenen.


    Ik vind dat er wel een verschil tussen euthanasie en abortus zit.
    Ik ben niet tegen euthanasie maar ik vind ook niet dat al die zelfmoordpillen zo makkelijk verkrijgbaar moeten zijn dat je ze kunt bestellen
    Ik vind het wel enorme flauwekul dat artsen als moordenaars worden gezien echt wtf


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Meiden met de instelling: 'Ik ben een meid en ik speel games, dus ik ben zo bijzonder. Geef me geld en vertel me hoe pretty ik ben. Kijk eens hoe al deze nerds me aanbidden.'
    Oftewel; de huidige server admin die het niet leuk vind dat ze niet meer de enige vrouw in de game is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    t h i e r r y b a u d e t


    Tijd voor koffie.

    EN MUGGEN. VERDOMDE. MUGGEN. Ga iets bijdragen aan de economie of zo.

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 22:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Te snel toegeven, dus niet mee kunnen doen aan stakingen. Want ik geef toch al op na een half uur of zo.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    FireKeeper schreef:
    Meiden met de instelling: 'Ik ben een meid en ik speel games, dus ik ben zo bijzonder. Geef me geld en vertel me hoe pretty ik ben. Kijk eens hoe al deze nerds me aanbidden.'
    Oftewel; de huidige server admin die het niet leuk vind dat ze niet meer de enige vrouw in de game is.


    Ughh daar heb ik zo'n hekel aan hè!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Zegmaar dat moment waarop je wil slapen, maar het internet heeft een te grote aantrekkingskracht.
    Misschien moet ik volwassen worden en mezelf regels opleggen. Anders zal ik nooit ervaren hoe het is om niet moe te zijn. Pff.


    look at the stars, look how they shine for you;