• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    "Abortion is murder", maar een kind in een onstabiel gezin laten opgroeien/ellenlang in een weeshuis laten zitten, is natuurlijk wel sociaal aanvaard :')

    Anderzijds on-topic:
    Keiharde onweer. Lag ik net te slapen, krijg ik 40 felle flitsen per seconde en een trillend bed voor m'n kiezen. Laat me slapen enzo. Belangrijk ochtendtentamen enzo.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    FireKeeper schreef:
    Meiden met de instelling: 'Ik ben een meid en ik speel games, dus ik ben zo bijzonder. Geef me geld en vertel me hoe pretty ik ben. Kijk eens hoe al deze nerds me aanbidden.'
    Oftewel; de huidige server admin die het niet leuk vind dat ze niet meer de enige vrouw in de game is.

    Oh man, bestaan die chicks nog? :') Vermoeiend. Geven ons normale vrouwelijke gamers een slechte reputatie haha.

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 0:56 ]


    ars moriendi

    Het feit dat ik de laatste tijd altijd voor 10 uur wakker ben, hoe laat ik ook ga slapen (cat).


    Stenenlikker

    Thalassophobia schreef:
    EN MUGGEN. VERDOMDE. MUGGEN. Ga iets bijdragen aan de economie of zo.


    Naast mijn intense haat voor muggen, heb ik ook een afkeer voor wespen (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Alleen dingen die expliciet in het college zijn behandeld, komen in het tentamen. Oh, behalve dat ene onbehandelde ding waar deze vraag van 10 punten over gaat.

    (cat)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dit is vgm al eerder gezegd maar jammer dan: Mensen die naast je komen zitten in OV wanneer er talloze lege plekken zijn. Leave.

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 13:31 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Godverdomme, jezus zeg. Ik had zo'n craving naar dat lekkere kaneelbroodje van de Lidl, zeg ik tegen mijn moeder dat ze dat ronde broodje wat ze altijd meebrengt moet meenemen....wat doet ze? neemt ze fucking rechthoekige koffie en amandelspijsbroodjes mee????!!!
    DUDE, NOT FUNNY -.- Not amused, wauw kutzooi.


    You were born original, don't die as a copy.

    Lyric video's waar de originele naam van de band/artiest staat maar het duidelijk een cover is.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oxton schreef:
    Dit is vgm al eerder gezegd maar jammer dan: Mensen die naast je komen zitten in OV wanneer er talloze lege plekken zijn. Leave.


    Mijn god ja. Laat mij antisociaal alleen zitten, rot op haha


    26 - 02 - '16

    puistjes


    Mhm?

    Sankofa schreef:
    (...)

    Mijn god ja. Laat mij antisociaal alleen zitten, rot op haha


    Same same.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    SPECS schreef:
    Godverdomme, jezus zeg. Ik had zo'n craving naar dat lekkere kaneelbroodje van de Lidl, zeg ik tegen mijn moeder dat ze dat ronde broodje wat ze altijd meebrengt moet meenemen....wat doet ze? neemt ze fucking rechthoekige koffie en amandelspijsbroodjes mee????!!!
    DUDE, NOT FUNNY -.- Not amused, wauw kutzooi.

    Yo, ga 'em dan zelf halen, maat. Haha, arme moeder.


    ars moriendi

    Mijn moeder die mijn kledingkeuzes shamed :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Weer dat zo ontiegelijk wisselvallig is dat ik me er niet op kan kleden. Zoals vanochtend zat ik zowat vastgevroren aan m'n fiets en nu is het ineens wel lekker warm ugh.


    26 - 02 - '16

    Mensen die niet lezen


    Mhm?