• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    aarsvogel schreef:
    De ergernis naar deze letters :')

    M'n Google Chrome vraagt nu zelfs of ik de pagina wil vertalen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Firtherton schreef:
    (...)
    M'n Google Chrome vraagt nu zelfs of ik de pagina wil vertalen. :')


    Heeft de mijne dus ook meerdere keren gevraagd. Het was heel irritant om te lezen met al die dingen erop.


    Physics is awesome

    Mijn lippenstift heeft een leven van zichzelf. Iedere keer gaat hij weer tekeer als een op hol geslagen lighsaber. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Die fucking paaseieren.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    geen beginzin kunnen bedenken voor een nieuw hoofdstuk :9~


    oi, suzy

    Mensen die altijd mijn uitspraak willen verbeteren. Ja, ik snap ook wel dat
    'Ik gaat eff boodschappies doen'
    geen correct Nederlands is. Maar zolang ik niet in een situatie zit waar ik netjes abn hoef te praten, moet je me gewoon lekker met rust laten. Danku.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mensen die gevaarlijk capriolen uithalen wanneer ik rijles heb. Ik kan daar zo slecht tegen. Vanmiddag had ik dat ook. De rest van de rijles zat ik met trillende handen te rijden.


    26 - 02 - '16

    mensen die wapens nog steeds goedpraten.

    also, dat hele 'thoughts and prayers'. ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het Nederlandse weer ))))::


    oi, suzy

    Plunkett schreef:
    mensen die wapens nog steeds goedpraten.

    also, dat hele 'thoughts and prayers'. ugh.
    Precies. De overledenen en nabestaanden na die schietpartij hebbn daar helemaal niks aan. Wapencontrole, daar hebben ze wat aan.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Plunkett schreef:
    mensen die wapens nog steeds goedpraten.

    also, dat hele 'thoughts and prayers'. ugh.
    Mja probleem is dat wij Europeanen nooit het gevoel hebben gehad dat het bezitten van een wapen een grondrecht is. Amerikanen hebben dat we. Dat gevoel van entitlement zit daar zo diep geworteld.. Ik denk dat dat nooit zal veranderen - en al helemaal niet de komende jaren, met conservatieve mannen als Donald Trump aan het roer.

    Neemt niet weg dat ik enorm veel respect heb voor die protesterende jongeren.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...) Mja probleem is dat wij Europeanen nooit het gevoel hebben gehad dat het bezitten van een wapen een grondrecht is. Amerikanen hebben dat we. Dat gevoel van entitlement zit daar zo diep geworteld.. Ik denk dat dat nooit zal veranderen - en al helemaal niet de komende jaren, met conservatieve mannen als Donald Trump aan het roer.

    Neemt niet weg dat ik enorm veel respect heb voor die protesterende jongeren.


    Maar het werd een 'grondrecht' in de achttiende eeuw en het ging erover dat het volk zichzelf zou moeten kunnen verdedigen tegen de regering, mocht die zichzelf tegen de burgers willen keren. Sindsdien hebben ze het zo uitgekauwd dat iedereen hier met een wapen op zak rondloopt en daar krijgen ze die 'ongelukken' van. Ik hoop dat er wat gaat gebeuren, want ik heb nu vrienden gemaakt die hier wonen en ik wil echt niet dat zij betrokken raken in zo'n massale afslachting als bijvoorbeeld die in Las Vegas. Het rare is dat mensen juist nog meer wapens willen om zichzelf te verdedigen, maar ze snappen oprecht niet hoe het komt dat veertienjarigen hun klasgenoten afmaken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Abatutu schreef:
    Mensen die gevaarlijk capriolen uithalen wanneer ik rijles heb. Ik kan daar zo slecht tegen. Vanmiddag had ik dat ook. De rest van de rijles zat ik met trillende handen te rijden.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Plunkett schreef:
    (...)

    Maar het werd een 'grondrecht' in de achttiende eeuw en het ging erover dat het volk zichzelf zou moeten kunnen verdedigen tegen de regering, mocht die zichzelf tegen de burgers willen keren. Sindsdien hebben ze het zo uitgekauwd dat iedereen hier met een wapen op zak rondloopt en daar krijgen ze die 'ongelukken' van. Ik hoop dat er wat gaat gebeuren, want ik heb nu vrienden gemaakt die hier wonen en ik wil echt niet dat zij betrokken raken in zo'n massale afslachting als bijvoorbeeld die in Las Vegas. Het rare is dat mensen juist nog meer wapens willen om zichzelf te verdedigen, maar ze snappen oprecht niet hoe het komt dat veertienjarigen hun klasgenoten afmaken.

    Sterker nog, vroeger had je compleet andere wapens die ie na elk schot weer moest herladen. Wapens zijn tegenwoordig veel moderner en gevaarlijker.

    Ben het met je eens, hoor! Maar wilde even stellen dat de kwestie dus veel ingewikkelder en gevoeliger ligt bij veel (voornamelijk oudere) Amerikanen dan op het nieuws wordt verteld.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Sterker nog, vroeger had je compleet andere wapens die ie na elk schot weer moest herladen. Wapens zijn tegenwoordig veel moderner en gevaarlijker.

    Ben het met je eens, hoor! Maar wilde even stellen dat de kwestie dus veel ingewikkelder en gevoeliger ligt bij veel (voornamelijk oudere) Amerikanen dan op het nieuws wordt verteld.


    Dat is zo, maar zelfs de oudere Amerikenen leefden niet in de 18e eeuw. :'D Zelf snap ik het niet en het merendeel van de Amerikanen ook niet, haha. Het is gewoon zwaar kut. Het is echt leuk hier, maar ik ben gaan beseffen hoe erg ik van Nederland en Europa houd. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.