• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kraaltjes die in het rond vliegen omdat je kniptang opeens is van "Suffer Bitch"


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Deze SPSS dataset. Wat dacht dit bedrijf in godsnaam toen ze dit maakten? Met allemaal random nummers als namen, ipv duidelijke namen, en 4000 interviews die allemaal door elkaar staan en niet geordend per gebied +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziek worden door een weersverandering.. Begin het een beetje beu te worden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    PluviophiIe schreef:
    (...)

    Geloof me, het is erger als je autorijd.
    Ik zit altijd schreeuwend achter het stuur "WIL JE DOOD OFZO?!?!?" met mn hand op de toeter...
    Overstekende fietsers, voetgangers terwijl jij aan komt is zóooo stressvol. Ik krijg de schuld PLUS het schuldgevoel! Helaas al 1 keer fout gegaan -.- (godzijdank dat ik enorm langzaam reed) mensen denken dat ze koning zijn...
    mijn toeter is mn beste vriend ;D
    En de mensen naast mij doof... kinderen in mijn auto zetten terwijl ik rijd is ook niet goed, teveel nieuwe scheldwoorden die ze gaan leren, heheh...


    Ik heb ooit bijna een overstekende fietser op mijn motorkap gehad (tijdens de rijles) omdat ie dacht dat ie nog wel even kon oversteken. Volgens mij schrok ik harder dan hij. Of zo'n 45 kilometer ding dat gaat afslaan terwijl ik met 50 aan kom rijden en gewoon denkt van, ik mag eerst. O en dat mannetje dat met de weg bezig was, al klaar was en toen ineens de weg op rende om een pion te pakken.

    Een keer ook een persoon gehad die niet op lette en dus een kleine botsing veroorzaakte.

    Ik irriteer me er mateloos aan, want ik probeer alles goed te doen en dan komt zo'n malloot en word het alsnog gevaarlijk.


    Physics is awesome

    De 5 uur slaap die ik heb gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    tot kerst moeten wachten voor het nieuwe seizoen van call the midwife :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Klote kapster, de reden dat ik niet meer je laat komen is omdat je niet goed kan knippen maar nu moet ik wel en alweer ben je sowieso te laat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wanneer mensen je inhalen en vervolgens langzamer gaan fietsen????

    Of of, Wanneer er vliegjes in je lippenstift blijven zitten


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Tommy teleshopping :9~


    oi, suzy

    Wanneer ik niet wil breken en mensen doorvragen tot ik dat wel doe; ik wil niet huilen hou op


    26 - 02 - '16

    Vanserra schreef:
    Wanneer mensen je inhalen en vervolgens langzamer gaan fietsen????

    Of of, Wanneer er vliegjes in je lippenstift blijven zitten


    Dat snap ik ook nooit. Waarom haal je dan in? Dat veroorzaakt alleen maar irritatie.

    Of mensen die gaan inhalen in een bocht.


    Physics is awesome

    het feit dat het in nederland 20+ graden is en ik hier nog steeds in mijn winterjas en -laarzen rondloop


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    het feit dat het in nederland 20+ graden is en ik hier nog steeds in mijn winterjas en -laarzen rondloop

    Ugh. 's Ochtends om 7 uur is het nauwelijks 10 graden, dus wil ik eigenlijk nog steeds naar buiten met m'n winterjas, maar dan wordt het 's middags 23 graden en dan is een T-shirt warm zat...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Moest je dat nou perse zo zeggen? Kon je geen andere woorden gebruiken? En had je niet wat na kunnen denken over je timing?

    Ik gebruik basically nooit mijn snipperdagen. En nu doe ik het eens en stuur je me met zo’n rot gevoel mijn vrije dagen in. Thanks.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mijn zoveelste NS irritatie:
    Niet op tijd bij een les kunnen komen, omdat de trein die je wilt hebben uitvalt en de trein erna vertraging heeft. En achter een sprinter rijden maakt de vertraginng niet minder erg. Altijd leuk -.-


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn