• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Boi 2, bedel niet om mijn nummer om vervolgens niets te laten horen. En Boi 1, kom gewoon opdagen als je zegt dat je meegaat naar een feestje, vooral als je telefonisch zelf dat je er binnen een kwartiertje bent.

    GOD, mannen altijd. Wat pik ik er weer exemplaren uit, zou er eigenlijk een prijs voor moeten krijgen. (krul)


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Boi 2, bedel niet om mijn nummer om vervolgens niets te laten horen. En Boi 1, kom gewoon opdagen als je zegt dat je meegaat naar een feestje, vooral als je telefonisch zelf dat je er binnen een kwartiertje bent.

    GOD, mannen altijd. Wat pik ik er weer exemplaren uit, zou er eigenlijk een prijs voor moeten krijgen. (krul)


    Ik ken ook zo'n boi in de vriendengroep waarmee ik vaak uit eten ga. We hebben een bingokaart gemaakt met vakjes als "zegt misschien, komt niet", "komt te laat", "pakt de verkeerde trein" etc. Zo kun je er nog lol mee hebben 😅


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dat je mensen inhaalt op de fiets, dat ze dan naast je gaan staan bij het stoplicht en dan laten zien dat ze sneller kunnen "optrekken" en weer voor je gaan fietsen... Jemig. ALS IK SNELLER FIETS GA DAN NIET VOOR ME FIETSEN!! ik had letterlijk iemand die dat drie keer deed vanochtend.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik ken ook zo'n boi in de vriendengroep waarmee ik vaak uit eten ga. We hebben een bingokaart gemaakt met vakjes als "zegt misschien, komt niet", "komt te laat", "pakt de verkeerde trein" etc. Zo kun je er nog lol mee hebben 😅

    Ja, vervelend zo'n mensen. Deze vent heb ik dus talloze keren gedate en nu reageert hij gewoon nergens meer op sinds dat laatste telefoontje dat hij er aan zou komen. Poof. Opgelost in lucht. Lokale zombie apocalypse. Abducted by aliens. God heeft hem naar zich toe gehaald. Of misschien gewoon te laf om te zeggen dat hij er ineens uit het niets klaar mee is.

    Laffe zak.

    Bye boi.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Ja, vervelend zo'n mensen. Deze vent heb ik dus talloze keren gedate en nu reageert hij gewoon nergens meer op sinds dat laatste telefoontje dat hij er aan zou komen. Poof. Opgelost in lucht. Lokale zombie apocalypse. Abducted by aliens. God heeft hem naar zich toe gehaald. Of misschien gewoon te laf om te zeggen dat hij er ineens uit het niets klaar mee is.

    Laffe zak.

    Bye boi.


    Ja dat is niet echt netjes. Though snap ik wel waar hij vandaan komt. Maar still, als jullie closer waren dan een enkele date houdt het excuus van ongemakkelijkheid ook op. Dan zou het geen probleem moeten zijn om eerlijk te zeggen van jow het is klaar 😒


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ja dat is niet echt netjes. Though snap ik wel waar hij vandaan komt. Maar still, als jullie closer waren dan een enkele date houdt het excuus van ongemakkelijkheid ook op. Dan zou het geen probleem moeten zijn om eerlijk te zeggen van jow het is klaar 😒

    Ja, echt hoor. We hebben urenlange gesprekken gehad over vanalles, ontzettend veel dates.. Vind het echt heel raar en lullig. Fuckboy in disguise. Ghosting is zo ontzettend laf. Maar ja, wat doe je eraan.


    ars moriendi

    Moeders met kinderen die vinden dat hun kind het HELE fietspad nodig heeft


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dat moment dat je op stage bent en naar huis wil, maar je begeleider is MIA.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn buik. Ben klaar met dat virus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die boos worden omdat je hen geen alcohol mee wilt geven omdat ze hun ID kaart vergeten zijn. Dan had je er masr over na moeten denken om dat ding mee te nemen. Bovendien bem je vanaf je dertiende verplicht legitimatie bij je te hebben, dussss.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    13 Reasons Why (en dan vooral dat er een tweede seizoen over komt). Ik snap niet hoe die serie zo populair kan zijn terwijl het letterlijk zelfmoord pogingen laat zien, en super toxic is (alsof zelfmoord wel een goede keuze / oplossing is)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jetlags.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    School.
    Al helemaal als je liever de hele dag muziek wilt maken.


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    Wanneer mensen niet de moeite nemen om eerst te kijken of de wc of badkamer bezet is, maar gelijk aan de deurklink gaan sjorren...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Personen die ergens over zeuren maar zelf precies hetzelfde doen.