• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mensen die een oordeel vellen of ik me wel of niet rot mag voelen. Nee, je kent m'n leven niet en je weet niet wat ik voel, dus je kan niet oordelen.

    En mensen die beweren dat als ik ergens mee zit dat het niks voorstelt en het wel erger kan.
    Mijn moeder kan daar helemaal wat van. Haar situatie is altijd erger dan die van mij. C'mon het leven is geen wedstrijd, iedereen heeft z'n dingetjes en als ik er gewoon niet mee kan dealen is dat voor mij naar en moeilijk. //rantoff

    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 16:06 ]


    26 - 02 - '16

    Wanneer ik verplicht moet fietsen naar een restaurant, omdat de NS/ProRail het niet voor elkaar krijgen om rode seinen op groen te zetten wanneer er een trein aan komt rijden die elke dag om die tijd op dat spoor rijdt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Plannen die op het laatste moment door de mand vallen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sankofa schreef:
    Haar situatie is altijd erger dan die van mij. C'mon het leven is geen wedstrijd, iedereen heeft z'n dingetjes en als ik er gewoon niet mee kan dealen is dat voor mij naar en moeilijk. //rantoff


    Dit, als mensen zo denken en je niet het ‘recht’ hebt om je rot te voelen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mijn moeder moet altijd denigrerend doen over mij en alles wat ik doe of heb :')
    Dan gaat ze boodschappen doen en vraagt ze wat ik nodig heb, en zodra ik het zeg, begint ze zo van: "Oh gadverdamme die smerige chips, die lust ik echt niet. Oh vreselijk, die lactosevrije melk heb ik ook geproefd, die smaakt echt smerig, echt onnatuurlijk, kotsen moest ik ervan."
    En de kop die ze trekt als we op bezoek zijn en mijn oma of zo naar mijn studie of hobby's vraagt. Ze trekt echt zo'n grijns van "zeg dat het slecht is, zet haar voor schut, zeg dat die studie hem niet wordt."

    Ik leef gewoon voor mijn oma die overal positief over is en mij overal in steunt. En de grijns die bij ieder familiebezoek van m'n moeders gezicht verdwijnt als iemand mij niet probeert af te kraken om wat ik doe, maar juist geïnteresseerd is of zelfs enthousiast wordt.

    Omg. Ik bedoel, ik haat mijn moeder niet en ze heeft wel goed voor me gezorgd, maar ze gebruikt me gewoon heel onterecht al mijn hele leven als pispaal. En dat terwijl ze zelf de middelbare nooit heeft afgemaakt en dus eigenlijk gewoon trots moet zijn dat ik zonder steun aan haar kant wel zo ver ben gekomen. Ech.

    Ik moet even ergens venten, want ik moet het nog een paar uur uithouden nadat m'n oma naar huis gaat :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    De puist op m'n kont die precies op de plek zit van de wc bril als ik ga zitten. ArGh!


    No growth of the heart is ever a waste

    Foundations voor 40 euro die gewoon k u t zijn


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het feit dat games voor de Nintendo Switch zo gigantisch duur blijven, ook al was de release honderd jaar geleden.


    Caution first, always.

    Nishikiyama schreef:
    Het feit dat games voor de Nintendo Switch zo gigantisch duur blijven, ook al was de release honderd jaar geleden.


    Probeer shop4nl, ik heb daar al een aantal keer besteld en het ligt binnen een week op de deurmat. Ze blijven nog steeds duur, maar wel minder duur dan in de winkel, haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dat ik een wekker zet en de wekker niet af gaat, omdat de batterij van mijn mobiel blijkbaar s'morgens leeg was.

    Als ik een spiegelei aan het eten ben, ik bewaar het eigeel voor het laatst, dat iemand dan gaat doen van: "Mmmm, lekker he". Ja, dat weet ik, daarom bewaar ik het voor het laatst en je verpest nu mijn moment want nu kan ik er minder van genieten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 23:03 ]


    Physics is awesome

    AriChibi schreef:
    (...)

    Probeer shop4nl, ik heb daar al een aantal keer besteld en het ligt binnen een week op de deurmat. Ze blijven nog steeds duur, maar wel minder duur dan in de winkel, haha.

    Ah, bedankt voor de tip! :3


    Caution first, always.

    dudes van postNL die al na like 2 seconden naar de buren gaan als je vanaf boven moet komen... like dude heb een beetje geduld ofs fuck you


    oi, suzy

    Spunlay schreef:
    dudes van postNL die al na like 2 seconden naar de buren gaan als je vanaf boven moet komen... like dude heb een beetje geduld ofs fuck you


    Niet altijd geheel hun schuld, ze moeten zoveel pakjes binnen een paar uur afleveren en hebben soms dus weinig tijd per adres. Het is irritant dat ben ik met je eens.


    Physics is awesome

    AIVD kwam een praatje geven en ze hadden niet eens leuke goodies om me mee over te halen.
    (Aan de agent die dit leest: ik wil graag een leuke sleutelhanger)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Stroud schreef:
    (...)

    Niet altijd geheel hun schuld, ze moeten zoveel pakjes binnen een paar uur afleveren en hebben soms dus weinig tijd per adres. Het is irritant dat ben ik met je eens.

    Als ze al weg zijn als ik beneden kom, moeten ze voor me terugkomen en dat levert ze nog meer werk op. Dus beter wachten ze gewoon 2 seconden langer. Ook voor hun eigen bestwil x)


    oi, suzy