• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Qrystallized schreef:
    (...)

    HAHA oh god, wat er naast Arthur staat; geniaal.


    Ook wel mooi dat die citaat van een jongen komt hahah


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    (...)

    Ook wel mooi dat die citaat van een jongen komt hahah


    Pyro is glitter en heel erg biseksueel, dus genrroles zijn niet helemaal van toepassing op hem (wbw)


    Mhm?

    Ik ga vandaag mijn relatie lijstje maken, hehe ^^


    I have seen my own sun darkened

    Salhi
    'The Wanderer'
    Relatie lijstje
    Arthur
    Vroeger waren deze twee onafscheidelijk. Waar Arthur was, was Salhi en andersom. Hij was de eerste die ze meenam naar de sterfelijke wereld – haar grootste geheim aan hem toevertrouwend. Echter zodra hij van zijn voetstuk viel, brak ook hun vriendschap in tweeën en kwam zijn ware aard naar boven. Nog altijd is Salhi kapot van zijn verraad en door hem heeft ze het vertrouwen in vriendschap verloren.
    Lennox
    Een van Salhi’s oudste vrienden. Hij was er voor haar na haar vriendschap met Arthur escaleerde en bij hem voelt ze zich het best op haar gemak. Hij is dan ook degene naar wie ze ’s nachts toesluipt als ze weer eens een nachtmerrie heeft om troost in zijn gesnurk te vinden. Waar ze wel moeite mee heeft, is dat ook hij begint te veranderen - al heeft ze geen flauw idee waar dat aan ligt. Nog steeds hoopt ze dat hij haar in vertrouwen neemt over hetgeen wat zo zwaar op zijn gedachten drukt, maar ze is zeker niet van plan om zich op te dringen. Vooral niet omdat ze degene die als een broer voor haar is op die manier kwijt zou willen raken.
    Pyro
    Salhi kwam naar de Tussenwereld als een bleek en angstig meisje dat bij het minste of geringste in janken uitbarstte – voornamelijk omdat ze niet tegen al die hard geluiden kon. En plots was daar een oudere jongen die haar onder zijn vleugels nam. Vanaf dat moment groeide een sterke vriendschap waarin wederzijds vertrouwen een grote rol speelde. Met schaken en hardlopen probeert Salhi hem altijd af te troeven – een aspect van hun vriendschap dat over de jaren heen niet is verandert. Wat wel is verandert zijn Salhi haar gevoelens en ze heeft geen idee wat ze daarmee aanmoet.
    Lucia
    Haar enige vrouwelijke beste vriendin in het Metanoia. Het feit dat hun slaapkamers naast elkaar liggen in de slaapzaal hielp ook mee om dat feit mogelijk te maken. Vroeger was het zelfs zo dat Salhi haar verafgoodde en stiekem wilde zijn zoals Luz. Daar kwam echter een einde aan na de break-up van Lennox en Luz. Twee van haar oudste vrienden gingen uit elkaar waardoor Salhi het gevoel kreeg dat ze een kant moest kiezen en dat was wel het laatste dat ze wilde. Lennox was de eerste die Salhi vond en haar dit voorval voorlegde. Salhi probeerde dit toen onthutst met Luz uitleggen – die voor het eerst in tranen was – maar deze kreeg het gevoel dat Salhi voor Lennox zijn kant gekozen had. Vanaf dat moment ging het geleidelijk bergafwaarts in hun relatie – vooral toen bleek dat Luz nog steeds ondanks alles wat er gebeurt was met Arthur omging. Nog altijd wenste Salhi dat het anders was gegaan en dat ze haar beste vriendin nog steeds een knuffel kon geven.
    Remus
    Zonder dat Salhi dit doorheeft, luistert deze jongeman naar haar Harpspel wanneer ze aan het oefenen is in de bibliotheek. Salhi heeft liever niet dat iemand hiervan afweet, maar blijkbaar kon ze dat geheim toch niet zo goed verbergen.
    Luna
    Een meisje dat in Salhi haar ogen vreemd overkomt gezien het feit dat Salhi niet weet hoe om te gaan met haar dromerige aard. Ze laat Luna zeker wel toe in haar bijzijn, maar meer omdat ze vind dat het geen waad kan. Daarbij vind ze het altijd leuk om te luisteren naar haar verhalen en dromen.


    — Megan
    — Aiden
    — Beatrice
    — Raphael
    — Julia
    — Tristin
    — Romulus
    — Laslo
    — Lucy


    "There is a little bit of devil in her angel eyes"



    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 9:02 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik maak vandaag of morgen een indrukkenlijstje en reageer ook op voorstellen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cipher schreef:
    Is er eigenlijk een soort van betaalmiddel of zo? Aangezien Pyro dus uitgaat in die demonenwereld


    Nee er is geen betaalmiddel. Alles is is gratis, om het zo maar te zeggen. Pyro heeft ontiegelijk donkere vleugels dus hij wordt sowieso binnengelaten in de pub enzovoort. Echter moet je er wel rekening mee houden dat je moeilijk uit de Tussenwereld komt en dit ontiegelijk veel van je energie kost.


    I have seen my own sun darkened

    Ik weet niet hoe maar Arthur is in allerlei lastige constructies gekomen qua relaties :'D Dan gaat hij wel met A om, en heeft hij een hekel aan B, maar A en B gaan ook met elkaar om, dus zien Arthur en B elkaar ook. En dat keer vier ofzo :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik weet niet hoe maar Arthur is in allerlei lastige constructies gekomen qua relaties :'D Dan gaat hij wel met A om, en heeft hij een hekel aan B, maar A en B gaan ook met elkaar om, dus zien Arthur en B elkaar ook. En dat keer vier ofzo :'D



    You're doing great! (:


    I have seen my own sun darkened

    Necessity schreef:
    Ik weet niet hoe maar Arthur is in allerlei lastige constructies gekomen qua relaties :'D Dan gaat hij wel met A om, en heeft hij een hekel aan B, maar A en B gaan ook met elkaar om, dus zien Arthur en B elkaar ook. En dat keer vier ofzo :'D


    Ik heb al tegen Liesje gezegd dat Bea zowel Pyro als Arthur gaat plagen met 'de ander is beter in bed'. Dus ik heb er nu al zin in. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het Speeltopic staat al klaar, mwhahah :Y)

    Moet alleen wachten tot morgen, ghehe


    I have seen my own sun darkened

    Van mij mag je 'm vandaag ook al wel openen hehe :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KingRichard schreef:
    (...)

    Ik heb al tegen Liesje gezegd dat Bea zowel Pyro als Arthur gaat plagen met 'de ander is beter in bed'. Dus ik heb er nu al zin in. :Y)


    Oh gosh :'D I love it!
    Arthur iets minder haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Shadowsinger schreef:
    Van mij mag je 'm vandaag ook al wel openen hehe :Y)

    Precies :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Whahaha, dan komt hij er zo aan! Ik heb er verdorie ook veel zin in, ghehe ^^


    I have seen my own sun darkened

    Shadowsinger schreef:
    Van mij mag je 'm vandaag ook al wel openen hehe :Y)


    Dat dacht ik ook :^) I'm excited

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 15:58 ]