• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik zal vanavond denk ik een lijstje maken! Eerst proberen dit af te ronden, lol. Leuk he, studeren.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    LUZ' RELATIES

    • een mannelijke beste vriend
    • een vrouwelijke beste vriendin --> Salhi
    • partner in crime --> Lasso
    • een hook-up
    • flings
    • iemand met wie ze staarwedstrijden heeft
    • maybe een ex --> Lennox?
    • trainingsbuddy
    • iemand die ze graag wat flirterig plaagt omdat het diegene wat ongemakkelijk maakt
    • iemand met wie ze vrienden was, maar nu niet meer
    • iemand die weet dat ze ananas haalt en dit haar altijd stiekem probeert te voeren om haar te plagen --> Luna
    • Een crush
    • Iemand met wie ze kinda een prankwar heeft. --> Lucy

    Andere dingen of een combinatie van bovenstaande dingen kan ook c:

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 12:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    LUZ' RELATIES

    • een mannelijke beste vriend
    • een vrouwelijke beste vriendin --> Salhi
    • partner in crime
    • een hook-up
    • flings
    • iemand met wie ze staarwedstrijden heeft
    • maybe een ex --> Lennox?
    • trainingsbuddy
    • iemand die ze graag wat flirterig plaagt omdat het diegene wat ongemakkelijk maakt
    • iemand met wie ze vrienden was, maar nu niet meer
    • iemand die weet dat ze ananas haalt en dit haar altijd stiekem probeert te voeren om haar te plagen --> Luna
    • Een crush?
    • Iemand met wie ze kinda een prankwar heeft.

    Andere dingen of een combinatie van bovenstaande dingen kan ook c:





    Lucy voor Lucia c:

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 11:54 ]


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Ik heb gemerkt dat er dus drie meiden zijn die met Lu beginnen. (nerd)

    Qrystallized schreef:
    Ik heb gemerkt dat er dus drie meiden zijn die met Lu beginnen. (nerd)

    Misschien kunnen ze een club beginnen (nerd)


    Shadowsinger, ik heb Arthur wel maar ik weet niet zo goed wat zou passen :') heb jij een idee?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Misschien kunnen ze een club beginnen (nerd)


    Shadowsinger, ik heb Arthur wel maar ik weet niet zo goed wat zou passen :') heb jij een idee?


    De lululu club, het doet me een beetje denken aan teletubbies of Winx Club.

    LUZ LUC EN LUN SQAUD (blush)


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Qrystallized schreef:
    (...)

    De lululu club, het doet me een beetje denken aan teletubbies of Winx Club.


    Of we gaan gewoon voor Julululu, klinkt best goed, neen? ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Beatrice


    blunt — charming — cautious — courageous — decisive — destructive — faithless — firm — flamboyant — intense — malicious — meticulous — narcissistic — obsessive — outspoken — passionate — persuasive — sceptical — selfish — shallow — suspicious


    Bea heeft al van jongs af aan een zeer uitgesproken karakter. Zelfs toen ze nog leefde wist ze precies wat ze wilde en weigerde ze de dingen te doen die haar gevraagd werden. Waarschijnlijk werd dit ook de reden dat haar ouders haar niet meer mochten dan de rest van de gezinsleden. Haar broers en zussen wilden haar, als jongste, nog weleens met meer respect en liefde behandelen, maar dit duurde ook niet lang. Hierdoor heeft ze veel moeite met zich hechten aan mensen. In haar jonge jaren miste ze de affectie en liefde van de mensen die juist altijd van haar zouden moeten houden, en dit heeft een groot gat in haar hart achtergelaten.
          De status Queen heeft ze niet voor niets gekregen. Ze beveelde toen ze pas net in Metanoia aankwam mensen al rond en hoewel ze dat niet altijd leuk vonden, luisterden ze wel. Ze kenden de geschiedenis van het kleine, net vijfjarige meisje dat binnenkwam en wilden haar goed behandelen, maar dit werd ze nogal moeilijk gemaakt. Ze is ontzettend eigenzinnig en egoïstisch, en zal niets doen als het haar niet op een of andere manier ten goede komt.




    All right, then,
    I'll go to hell.



    • (mannelijke/vrouwelijke) beste vriend en soms hook-up etc. (Pyro)
    • toyboy aka fwb aka sort-of-king (Arthur)
    • ex(en)?
    • mensen die bang voor haar zijn / haar niet mogen / haar ontwijken (Luna? — Salhi)
    • (ex-)vrienden
    • ik kan even niks verzinnen maar feel free

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 16:20 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Salhi zal bij Bea uit de buurt blijven gezien het feit dat ze veel met Arthur optrekt. Ze is absoluut niet bang voor haar, maar ze zal haar gezelschap ook niet echt op prijs kunnen stellen. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Als Bea echt mensen bevelen geeft, dan zal Luz haar echt absoluut niet uit kunnen staan en daar ook erg duidelijk in zijn :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat gaat dan nog lachen worden, Cheryl. :'D Bea is een echte Evil Queen en zal haar hand er niet voor omdraaien mensen te bevelen. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shadowsinger schreef:
    Als Bea echt mensen bevelen geeft, dan zal Luz haar echt absoluut niet uit kunnen staan en daar ook erg duidelijk in zijn :')


    same voor Lennox lol


    I just caught the wave in your eyes

    Kijk maar uit, she wants/likes to watch the world burn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prima dat Bea mensen graag beveelt, maar geen haar op Luz' hoofd die er overdenkt om daar naar te luisteren. Ze loopt eerder weg wanneer Bea begint te praten :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered