• Aartsengel
    De Aartsengelen worden gezien als de Heer Zijn rechterhand. Ze fungeren als Boodschapper en als Raadgevers voor Hem. Over het algemeen bevinden zij zich in de Hemel en dalen amper af naar de Aarde. Behalve wanneer het met de Gevallen Engelen uit de hand loopt of wanneer God hen stuurt.

    Doodsengel
    Deze Engelen zijn altijd aanwezig bij het proces van de Schaal van de Waarheid en begeleiden de pure zielen naar het Paradijs. Ook zijn zij degene die Engelen ontdoen van hun vleugels wanneer deze misdaden hebben begaan en verbannen worden uit de Hemel. Zij zorgen ervoor dat de regels in de Hemel worden gehandhaafd en dat de zielen niet kunnen ontsnappen om terug te gaan naar de Aarde. Zij zijn degen die leven creëren.

    Beschermengel
    De meeste bekende Engel van allemaal. Iedere beschermengel krijgt een mens toegewezen om deze te beschermen en te behoeden voor de manipulaties van de Hel. Zij bevinden zich het meest op de Aarde.


    Adviseur
    Deze baan heeft dezelfde functie als die van de Aartsengel. Hij wordt vaak gezien als een strateeg en administrator. Echter is deze baan héél zeldzaam aangezien de Duivel, in tegenstelling tot God, genoegen neemt met drie adviseurs. Jullie kennen vast het aloude spreekwoord wel: ‘Driemaal is de Duivel verzoeken.’

    Helbewaker
    Zielen die verbannen worden in de Hel willen er alles aan doen om uit te breken en te vertrekken naar het Paradijs. Om dit tegen te gaan, zijn Helbewakers aangesteld. Daarbij vormen zij het leger van de Duivel en traint hij hem in het geniep om bestand te zijn tegen een oorlog.

    Schaduw
    Een Schaduw heeft tegengestelde bedoeling als die van een Beschermengel. Deze Demon zorgt voor chaos en zij zijn degene die vernietigen waar de Aartsengelen hard voor gewerkt hebben. Echter is dit alles om de balans in evenwicht te houden. Hij weeft nachtmerries en wordt vaak weergegeven als het kleine duiveltje op iemand zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 22 april 2018 - 11:27 ]


    I have seen my own sun darkened

    KingRichard schreef:
    Kijk maar uit, she wants/likes to watch the world burn.


    Lennox boeit dat niet zoveel, als in – prima als je de wereld wilt plat branden maar ik maak zelf wel uit of ik dat vuurtje wil stoken of niet hahah


    I just caught the wave in your eyes

    Ik denkndat het wel leuk is voor Matty als Bea's status een beetje indruk maakt tho (:


    Mhm?

    ^ Dat sommige mensen "bang" zijn voor Bea, wilt niet zeggen though dat iedereen dat perse moet zijn? Ik snap het aan de ene kant wel, maar het zou heel erg OOC zijn voor Luz als ze naar Bea zou luisteren, en als dat perse moet is het ook niet bepaald chill.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er is een curfew om 10 uur (nerd)

    Qrystallized schreef:
    Er is een curfew om 10 uur (nerd)


    Ik dacht al, HUH HUH HUH.
    Alleen toen wist ik wat het betekende en dacht ik:



    Aaaaaaaaaaaahhh :D


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Weet iemand ook toevallig of je tattoos op metanoia kan/mag hebben?

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 17:44 ]

    Ik denk dat als ik toch een status voor Lennox moet verzinnen het iets in de trant van "Unpretentious, stoic individualist" is of zo


    I just caught the wave in your eyes

    Qrystallized schreef:
    Weet iemand ook toevallig of je tattoos op metanoia kan/mag hebben?


    Ja, dit is mogelijk.


    I have seen my own sun darkened

    Ik twijfel tussen 2 Fc's omdat ze beiden echt wat het overgestelde zijn aah help


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    Ik twijfel tussen 2 Fc's omdat ze beiden echt wat het overgestelde zijn aah help


    show ussssssssss

    Cipher schreef:
    Ik denkndat het wel leuk is voor Matty als Bea's status een beetje indruk maakt tho (:


    Kinda agree with this. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    whoops posted to fast wait a sec.

    Dus mijn idee was eigenlijk dat mijn personage enorm twijfelt over wie hij zelf nou eigenlijk is of was, gezien hij op jonge leeftijd eigenlijk vermoord is geweest door zijn grootvader. Deze abusde hem als hij zich niet goed gedroeg door hem in de kleine kast te dumpen voor enkele uren. Echter is hij hier zo claustrofobisch van geworden dat hij na de zoveelste keer een paniekaanval kreeg, geen adem kreeg en zo stikte zegmaar.

    Nu ja de Fc's die ik gevonden heb zijn echt alle 3 verschillend hahah,


    1) Colin Ford


    2) Michael Fjordback


    3) Charlie Rowe

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 18:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zoek trouwens voor Megan nog iemand om op te crushen, eventueel wederzijds ^^

    KingRichard schreef:
    (...)

    Kinda agree with this. :')


    Matty?

    KingRichard schreef:
    (...)

    Kinda agree with this. :')


    Hahah of course, maar het past nu eenmaal niet bij Lennox en anders zou het onrealistisch zijn voor mijn personage zijn zeg maar, that's all


    I just caught the wave in your eyes