• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Marcus

    Opnieuw had Marcus geknikt op haar opmerking dat je zo'n kans niet elke dag kreeg.
          'Daar heb je een goed punt,' vertelde hij haar waarna hij zijn glas wegzette. Rose had geknikt en had hem gevraagd dezelfde vraag te beantwoorden. De jongen had gelachen en zijn schouders opgehaald.
          'Ik wil je niet nazeggen hoor, echt niet. Maar het avontuur was zeker wel een ding voor mij,' klonk het en hij keek haar even glimlachend aan. Rose schudde even glimlachend haar hoofd ten teken dat ze ook niet dacht dat hij haar enkel na praatte. De meeste mensen in hun leeftijdscategorie waren op zoek naar avontuur, een ontsnapping aan hun dagelijks - misschien ietwat saaie - leven. En dit was daar een prima manier voor.
          'Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, dus dit leek de perfecte gelegenheid. Besides, wie zegt er nou nee tegen een vakantie op een tropisch eiland?' voegde hij lachend toe en Rose voelde een flauwe grijns op haar gezicht verschijnen toen hij zijn eigen vraag beantwoordde.
          'Ik niet in elk geval, ik heb teveel kou gehad de laatste tijd,' vertelde hij haar en Rose knikte zachtjes om hem gelijk te geven.
          Ik ook zeker niet,' grijnsde ze 'avontuur, zon en gratis cocktails, wat kan je nog meer wensen,' ging ze vrolijk verder terwijl ze een drankje pakte van het dienblad van een ober die hen net voorbij was gelopen. Ze staarde met een vage glimlach wat voor zich uit, maar die glimlach verdween van haar gezicht toen ze iemand zag die haar akelig bekend voorkwam.
          'Nee,' hoorde ze zachtjes uit haar mond komen en ze kreeg het gevoel alsof iemand haar keel dichtkneep. Kort kneep ze haar ogen dicht, alsof ze dacht dat Rex dan volledig zou verdwijnen, alsof ze zich hem gewoon had ingebeeld. Dit had een leuke vakantie moeten worden, niet het moment om pijnlijke herinneringen naar boven te halen. Ze deed haar best om rustig te blijven, ze wilde niet dat Marcus iets zou merken van de paniek die op het moment door het lichaam ging en wanhopig zocht ze naar een manier om zowel zichzelf als de jongen naast haar af te leiden.
          'Heb je het uitzicht al gezien?' ze keek Marcus met grote ogen aan, waarna ze zich omdraaide en weer richting de rand van het dek begon te lopen. Ditmaal staarde ze echter niet in de verte, maar was haar blik gefocust op het water. Ondanks dat ze dacht dat ze Rex heel erg diep had weggestopt in haar geheugen, was één blik in zijn richting meer dan genoeg om heel veel dingen boven te halen die ze het liefst helemaal was vergeten.







    chaos makes the muse

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party - Owen || outfit




    Mijn woorden lijken geen enkele impact op Owen te hebben. Hij blijft naar zijn glas staren, zonder een woord te zeggen. Een zucht is het enige dat over zijn lippen komt. Ik veeg mijn vochtige ogen droog en wil me van hem wegdraaien, als hij zegt: 'Als ik het zo erg verpest heb, waarom kan je dan niet verder gaan?'
    Omdat je mijn grote liefde, mijn wereld was - bent - wat dan ook! De woorden worden snel in mijn hoofd gevormd, maar voor ik ze kan uitspreken, staat Owen op. 'Weet je,' zegt hij, 'ik heb hier geen zin in. Ik hoef niet weer te horen hoe ik alles verpest heb, ik heb al vaak genoeg sorry gezegd en dat sorry zeggen zal het ook nooit beter maken. Alsof het mij geen pijn deed - ook al was het mijn eigen schuld. Maar als je hier alleen maar kan komen met verwijten.. Nee dankje.' En met die woorden loopt Owen weg. Met open mond blijf ik hem nakijken. Waar haalt hij het lef vandaan om van mij de slechterik te maken? Ik ben niet degene die onze relatie kapot heeft gemaakt, dat was hij. En toch ben ik degene die alleen achter blijft, alweer.
    Tranen van woede vullen mijn ogen. Ik bal mijn handen tot vuisten en schud mijn hoofd. Daarna loop ik achter Owen aan en trek aan zijn schouder, zodat hij wel naar me moet kijken. 'Je hebt het recht niet om van me weg te lopen! Je laat me niet alleen - niet nog eens!' Mijn borstkas gaat snel op en neer, terwijl ik probeer om de snikken weg te duwen. 'Je hebt mijn hart gebroken Owen en dat weet je. Maar er is genoeg tijd over gegaan om je te vergeven. Want ook al ben jij te koppig om het in te zien, na al die tijd wéét ik dat we bij elkaar horen.' Ik boor mijn ogen in de zijne, probeer het hem te doen inzien. 'Een sorry is niet genoeg, daar heb je gelijk in. Maar daden zijn dat wel. Laat me zien wat we allebei al weten - dat je nog van me houdt!'



    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 19:31 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Jade


          Walts aandacht is voornamelijk gericht op de verschillende stelletjes her en der welke elkaar met een geschrokken gezichtsuitdrukking aan staan te kijken — precies zoals hij en Jade elkaar zojuist aan hadden gekeken.
          'Ik ben blij te horen dat het een gezellig groep is. En dat je het tot nu toe nog naar je zin hebt. Hopelijk doet mijn komst daar niks aan af. . .'
          Walt voelt een voorzichtige glimlach rond zijn mondhoeken omhoog krullen. Alsof Walt ooit in zijn leven teleurgesteld zou zijn door Jade's aanwezigheid — Walt zou haar altijd met open armen ontvangen, daar zou niets aan veranderen. Zelfs nu voelt hij naar zijn paniek een vreemd gevoel van een heerlijke kalmte, alsof Jade hem met beide benen op de grond houdt.
          'Misschien heel veel toeval? Ik herken haar — zij zit bij mij in de reisgroep. Samen met haar. . .'
          Walt volgt Jade's aanwijzingen en kijkt tot zijn verbazing naar de mannen welke zich rondom de jongedames hebben geschaard. Walt knikt even voorzichtig, maar kijkt uiteindelijk met gefronste wenkbrauwen naar Jade.
          'Die jongens zitten allemaal bij mijn reisgroep. Dat is vreemd. . . Of juist niet?' Walt schudt zijn hoofd even zacht heen en weer. 'Ugh, ik krijg hier hoofdpijn van. Zelfs nog meer dan van die verschrikkelijke cocktails.'
          Walt grijnst even richting Jade en de cocktail in haar handen — zoet als suiker. Normaliter zou Walt het geeneens aannemen, maar misschien zou dat wel moeten aangezien hij wel een gehele vakantie bij Jade in de buurt moet zijn zonder dat ze samen zijn als een koppel.
          Walt staat op het punt om iets te zeggen, maar wordt dan aangestoten door een passerende ober, waardoor hij plotseling naar voren struikelt tegen Jade aan. Walt slaat zijn armen automatisch rond haar middel om zichzelf (en haar ook) rechtop te houden, waardoor ze plotseling erg dicht bij elkaar zijn — té dichtbij. Walt wordt direct rood en stottert een verontschuldiging.



    •

    Praattopic 2


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • With Chloë • outfit

    Hij was ervandoor gegaan. Misschien niet de meest handige actie maar wel de actie die op het moment het makkelijkste leek. Tot Chloë hem aan zijn schouder trok en hij het al helemaal niet kon maken om nu verder te lopen. Met tegenzin draaide hij zich om naar haar en keek hij haar aan, waarbij hij de tranen in haar ogen zag. Fúck. Hij beet op zijn lip en balde zijn handen tot vuisten, daar kon hij niet tegen. Dat deed hem verdomd veel pijn om te zien en het ergste was; hij was de oorzaak.
          'Je hebt het recht niet om van me weg te lopen! Je laat me niet alleen - niet nog eens!' Haar borstkas ging hevig op en neer en het leek erop alsof ze snikken probeerde terug te dringen maar daar was hij niet zeker van. Ze had hem net zo goed een mes in zijn hart kunnen rammen, dan had hij waarschijnlijk hetzelfde gevoeld.
          'Je hebt mijn hart gebroken Owen en dat weet je. Maar er is genoeg tijd over gegaan om je te vergeven. Want ook al ben jij te koppig om het in te zien, na al die tijd wéét ik dat we bij elkaar horen. Een sorry is niet genoeg, daar heb je gelijk in. Maar daden zijn dat wel. Laat me zien wat we allebei al weten - dat je nog van me houdt!' Hij beet op zijn lip en wendde zijn blik af. Verdomme. Waarom liet ze het niet gewoon los? Hij bleef haar pijn doen en ze verdiende beter, snapte ze dat dan echt niet?
          ''Chloë..'' verzuchtte hij uiteindelijk en hij richtte met moeite zijn kijkers weer op haar. ''Het maakt niet uit.'' zei hij uiteindelijk zacht. ''Je verdient veel beter dan mij, je weet dat ik je niet gelukkig maak.'' Naar zijn idee in ieder geval niet. Hij deed haar alleen maar pijn en hoewel hij niet zonder haar kon - kon hij het ook niet aanzien wanneer ze pijn had. Ze zat veel te diep onder zijn huid en op de één of andere manier kreeg hij haar daar niet onder vandaan. Hij had mensen wel eens horen zeggen dat houden van ook betekende dat je iemand los moest kunnen laten - en hij had geen idee of dat hier ook de juiste aanpak was maar het was aanlokkelijk.. al frustreerde het hem ook als ze niet van hem was. Verdomme, hoe kon hij haar uitleggen wat hij wilde als hij er zelf niet eens uit kwam?


    Because alcohol tastes better than tears

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Walt • Outfit •

    Wanneer ik de verbazing op Walt zijn gezicht zie weet ik dat dit geen toeval meer kan zijn; zelfs niet heel veel toeval. Het antwoord wat hij me gaf, met een frons op zijn gezicht, was dan ook geen verrassing voor me.
          ”Die jongens zitten allemaal bij mijn reisgroep. Dat is vreemd. . . Of juist niet?” Lichtjes trek ik een schouder op en bedenk me dan dat Nani het eerder ook al had over een ‘fling’ die ze voorbij had zien komen. Bedenkelijk zoek ik de blondine op in de menigte met mijn blik, maar ik kan geen spoor meer van haar vinden noch van de scharrel waarover ze sprak.
          “Ugh, ik krijg hier hoofdpijn van. Zelfs nog meer dan van die verschrikkelijke cocktails.”
    De grijns die Walt me schenkt laat me zachtjes grinniken. Deze cocktail viel echt nog mee in vergelijking met de eerste die ik geproefd had, daarvan sloegen de tanden nog net niet uit mijn mond, zo zoet was die. Deze leek iets beter gedoseerd, al ging mijn voorkeur uiteindelijk toch uit naar iets anders. Ik wilde een plagende opmerking naar Walt maken, vooral nu de sfeer van ongemakkelijkheid een beetje leek te dalen met de minuut die we langer in elkaars aanwezigheid spendeerde, maar krijg daar geen kans meer voor.
          De passerende ober, met zijn volle dienblad in handen, wijkt iets te ver uit voor een andere gast, waardoor hij Walt een onverwachte stoot geeft. Ik wilde hem waarschuwen, maar alles ging zo snel -- te snel. Ik had geen enkele kans om wat dan ook te voorkomen. Als Walt dan ook een struikeling maakt en mij dreigt mee te nemen in een eventuele val grijp ik me aan hem vast, tegelijkertijd met dat ik zijn armen om mijn middel voel glijden, waarbij hij voorkomt dat ik met de vloer gelijk ga.
          Blozend en direct hevig stotterend rollen de verontschuldigingen over Walt zijn lippen heen. Onbewust had ik met een hand stevigheid gezocht door mijn arm in zijn nek te gooien, waarbij ik mijn ander hand ergens in de lucht hield om te voorkomen dat de cocktail met glas en al op de grond kapot zou vallen. Luid bonzend gaat mijn hart tekeer in mijn borstkas. De afstand tussen Walt en mij was plots een heel stuk kleiner, erg klein zelfs. Beverig adem ik diep in. “H-het geeft niks,” hoor ik mezelf zeggen terwijl mijn arm nog altijd op zijn schouder rust. Onbewust glijden mijn vingers naar zijn nek, waar ik het vroeger niet kon laten om mijn toppen door de haren daar heen te laten glijden, en nemen mijn blauwe kijkers zijn gezicht volledig op nu hij zo dichtbij is
          ”Ik ga — Ik moet —,” Als ik van plan ben om hem los te laten, besef ik me dat het me nog geen seconde gelukt is om afstand te nemen. Diep van binnen weet ik dat het het beste is, voordat het knagende gevoel in mijn binnenste — die langzaam vreet aan de beslissing van een paar maanden geleden — alleen maar groter wordt. Zo lukt het me nooit om afstand te houden..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SKIP



    [Quote]
    De cruise is geëindigd rond middernacht, waarna de deelnemers nog voor de laatste nacht naar aparte resorts gebracht werden om al dan niet in vrede te pitten.
    Vandaag gebeurt het onvermijdelijke en wordt iedereen in een nieuw, groter resort gedropt. Samen. De mannen hebben samen een kamer en de vrouwen hebben samen een kamer.
    Veel tijd om je ex in de armen te vallen -of de nek om te wringen- is er niet, want iedereen wordt verzameld in de woonkamer, waar meegedeeld wordt dat er al meteen dates plaats zullen vinden.
    De koppels zijn als volgt;

    Rose - Walter
    Chloë - Marcus
    --> Zij gaan op het strand een spelletje beach volley spelen, gevolgd door een etentje in de strandtent.

    Nani - Rex
    Delia - Kenaï
    --> Zij gaan met quads rijden, door een dicht bebost gebied wat verderop, met enkel een kaart bij zich. Op hun eindbestemming wacht een picnic.

    Jade - Owen
    Zinnia - Nate
    --> Deze groep mag een dagje naar de wellness. Ze beginnen met een ontbijt, gevolgd door behandelingen naar keuze.

    Bay blijft voorlopig over omdat Sumner even inactief is vanwege examenperiode. Mocht zij terug komen voor de date afgelopen is ze mag een groep kiezen om bij aan te sluiten.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 19:03 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @woonkamer | Everyone --> Nani

    De moed, dat me een hereniging met mijn allereerste vriendinnetje ooit bespaard zou worden, is me in de schoenen gezakt zodra ik Rose door de deuropening zag komen. Ik had wel verwacht dat er een addertje onder het gras zou zitten aan deze reis - tenslotte is niets ooit kostenvrij, maar zelfs na gisteren had ik hier nooit aan gedacht. Ik had mijn uiterste best gedaan alles er aan te doen er niet aan te moeten denken. Bovendien had Owen zowat een crisis gehad nadat Chloë hem praktisch de liefde verklaarde. Wat haar bezielde weet ik nog steeds niets, maar het nieuws was als een bom ingeslagen bij mijn broertje.
    Terwijl we het nieuws krijgen dat ons een date te wachten staat twijfel ik of ik gewoon naar boven zal gaan en mijn koffers pak, maar met elke seconde lijkt er slechts één enkele gedachte meer en meer naar de voorgrond te dringen, gepaard met het gonzende geluid van mijn hart. Rose is hier. Rose is hier. Rose is hier! En ik ben te laf om haar aan te kijken, rotbeschaamd over de manier waarop ik het uitgemaakt had. Maar wat moest ik dan? Ze was nog zo jong en ik wist niet of ik mijn been ooit nog zou kunnen gebruiken. Ik moest haar wel laten gaan; ze kon toch niet haar hele leven voor mij moeten zorgen? Ze hoorde gewoon van haar jeugd te genieten, te gaan studeren en stinkend rijk worden door haar intelligentie. Niet verpleegstertje spelen voor een kreupele die hoogstwaarschijnlijk zijn hele leven een vorm van PTSD zal blijven hebben. Maar ze wou niet luisteren, ze wilde me niet begrijpen. Haar liefde zou genoeg zijn, zei ze. Onze liefde was het enige. Ja. Voor mij. Maar voor haar lag er zoveel meer in de toekomst. En ik riep. Ik brulde me de longen uit het lijf tot ze huilend bij me vandaan slonk. Ik deed het ene ding dat ik mezelf beloofd had nooit te doen bij iemand waar ik van hield; ik schreeuwde zoals tegen mij elke dag werd geschreeuwd. En dat alleen al maakte het voor mij glashelder dat een prachtvrouw zoals Rose niet bij iemand zoals ik hoort.
    Ik dank de goden waarvan ik niet eens wist dat ik ze aanbad als Rose niet degene is waarmee ik op date word gestuurd. Die opluchting zakt een beetje als ik te horen krijg dat ook de blondine van gisteren ons zal vergezellen, maar het ergste geval is in elk geval vermeden.
    Met mijn blik op de grond gericht, alle oogcontact ontwijkend voeg ik me bij de dame die als mijn date werd aangewezen. Het is niet dat ik er enthousiast over ben, maar ik wil hier eerst en voornaam weg.
    "Rex," stel ik mezelf kort voor aan de getinte jonge vrouw.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 19:33 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Woonkamer • & Rose • Outfit


          Walt staat ongemakkelijk in de woonkamer, omringd door prachtige vrouwen en al even prachtige mannen. Walt kijkt even omlaag naar zijn eigen lichaam, waardoor hij inwendig een harde kreun slaakt. Waarom gaat hij niet vaker sporten? Waarom heeft hij überhaupt ingestemd met deze verschrikkelijke vakantie? Misschien kan hij zichzelf opsluiten in de slaapkamer.
          Uiteindelijk besluit hij intensief te luisteren naar de planning van deze dag, waardoor hij zichzelf beseft dat hij niet alleen met iemand op een date moet — maar dat hij ook moet sporten op het strand. Walt wordt direct kotsmisselijk, hetgeen alleen maar erger wordt wanneer hij Jade ziet aan de andere kamerzijde. Walt wendt automatisch zijn kijkers af en kijkt dan rond — zoekend naar 'Rose', zijn date voor vandaag. Uiteindelijk ziet hij haar staan en loopt op haar af. Natuurlijk is ze beeldschoon, maar ze lijkt eveneens ietwat afwachtend en nerveus. Oftewel, precies zoals Walt zichzelf eveneens voelt.
          'Uh, hallo? Ik ben Walt? Ik bedoel — Ik ben Walt. Ja. Ja. Natuurlijk. Ik ben Walt. En jij bent Rose? We gaan op date vandaag, samen. Of ja, ook met twee anderen. En. . . Ik ben een beetje nerveus.'
          Walt kan zichzelf wel tegen zijn eigen voorhoofd aan slaan — gigantisch hard. Zojuist heeft hij zijn eerste indruk helemaal verpest door over te komen als kneus, waardoor de date van vandaag eigenlijk al een ramp is.

    Nerd?
    I prefer the term:
    'intellectual badass'.


    •

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Walt

    Ietwat ongemakkelijk was Rose de woonkamer binnengelopen. Ze wist niet of ze het ongemakkelijke gevoel te danken had aan het feit dat ze geen idee had wat haar te wachten stond of de gedachte dat Rex hier ook ergens rondliep die constant door haar hoofd ging. Vanuit haar ooghoek had ze een glimp van hem opgevangen en dat was voor haar genoeg om een plekje op te zoeken zo ver mogelijk bij hem vandaan. Ze dacht dat de herinneringen aan Rex in het verleden waren blijven hangen, dat ze volledig over hem heen was, maar één blik was genoeg om alles weer boven te laten komen. Zonder enkele moeite kon ze zijn gezicht op de dag dat hij het uitmaakte weer voor zich halen. In haar ogen was liefde het belangrijkste, zolang dat er was zouden ze alles aankunnen, maar dat leek Rex niet met haar eens te zijn. Ze had nog nooit iemand zo kwaad gezien en er had nog nooit iemand zo tegen haar geschreeuwd als dat hij die dag had gedaan. Met tranen over haar wangen stromend was ze uiteindelijk bij hem weggelopen en na die dag had ze hem nooit meer gezien. Tot gisteren. Ze schudde de gedachte van zich af en focuste zich op wat haar vandaag te wachten stond.
    Ze had aandachtig geluisterd naar de instructies die werden gegeven voor vandaag en had een opgeluchte zucht geslaakt toen ze begreep dat ze Rex - in ieder geval vandaag - niet onder ogen hoefde te komen. Terwijl ze tot het besef komt dat het nu aan hen is uit te zoeken met wie ze nu eigenlijk op date gingen, kwam er een jongen met een bril op haar afgelopen en aan zijn houding kon ze al met zekerheid zeggen dat hij totaal niet op zijn gemak was.
          'Uh, hallo? Ik ben Walt? Ik bedoel - Ik ben Walt. Ja. Ja. Natuurlijk. Ik ben Walt. En jij bent Rose? We gaan op date vandaag, samen. Of ja, ook met twee anderen. En. . . Ik ben een beetje nerveus,' klonk het toen hij bij haar was aangekomen. Rose voelde haar mondhoeken omkrullen bij het horen van zijn stortvloed aan woorden.
          'Dat is niet te zien hoor,' grinnikte ze kort waarna ze hem een glimlach schonk 'ikzelf eigenlijk ook,' voegde ze toe waarna ze even fronste. Het was waar, ze was zelf ook vrij nerveus. Wat moest je anders, je werd op date gestuurd met iemand die je nog nooit van je leven hebt gezien en dan wordt maar verwacht dat je het naar je zin zult hebben. Goed, zij was ook nerveus, maar Walt leek het woord nerveus een geheel nieuwe definitie te geven. Ze keek nog eventjes naar Walt.
          'Zullen we anders op zoek gaan naar de rest, dan kunnen we in ieder geval al een beetje kennis maken voor we in het diepe worden gegooid?' Ze keek hem afwachtend aan.







    chaos makes the muse

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Woonkamer • & Rose • Outfit


          Wanneer Walt ziet dat de jongedame direct moet glimlachend vanwege hem, voelt hij zichzelf van gigantische schaamte vrijwel meteen onder de grond zakken. Waarom kon hij niet vol swagger aan komen wandelen richting de jongedame? Zuchtend schudt hij zijn hoofd enkele malen heen en weer. Hij is nu al verloren — en de date moet nog officieel van start gaan.
          'Dat is niet te zien, hoor. Ikzelf eigenlijk ook.'
          Walt voelt zijn beide wenkbrauwen van verbazing in een diepe frons glijden. Waarom zou deze prachtige jongedame onzeker zijn over een date met hem?! Walt kan zich niet voorstellen dat iemand nerveus wordt van hem.
          'Zullen we anders op zoek gaan naar de rest? Dan kunnen we in ieder geval een beetje kennis maken voor we in het diepe worden gegooid?'
          Walt knikt ten teken van een antwoord op het voorstel van de jongedame. Desalniettemin blijft hij staan waar hij staat — even diep in gedachten verzonken. Plotseling weet hij zichzelf te beseffen dat hij de namen van de andere personen niet meer kan herinneren. Walt voelt een grote golf van paniek omhoog komen en kijkt de jongedame voor hem ietwat verbijsterend aan.
          'Uh. Weet jij nog de namen van de anderen die met ons mee op de date gaan? Ik was alleen maar geconcentreerd op jouw naam. . .' Walt beseft zijn woorden en steekt vliegensvlug zijn handen op. 'Ik heb normaal een goed geheugen, hoor — geen zorgen. Ik ben echt een catch.'

    Nerd?
    I prefer the term:
    'intellectual badass'.


    •

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Walt

    Als reactie op haar voorstel om op zoek te gaan naar de anderen, had Walt geknikt. Hij bleef echter staan waar hij stond en leek diep in gedachten te zijn wat ervoor zorgde dat de wenkbrauwen van Rose omhoog gingen. Ze probeerde hem te peilen, maar het enige dat ze van zijn gezicht af kon lezen leek paniek te zijn en dat was naar haar idee nergens voor nodig. Zijn ogen werden op haar gericht en zijn blik leek te willen vertellen dat hij net tot een verschrikkelijke ontdekking was gekomen.
          'Uh. Weet jij nog de namen van de anderen die met ons mee op de date gaan? Ik was alleen maar geconcentreerd op jouw naam. . .' Nadat hij de woorden had uitgesproken gingen zijn handen de lucht in. 'Ik heb normaal een goed geheugen, hoor - geen zorgen. Ik ben echt een catch.'
    Rose voelde hoe haar mond zich tot een brede glimlach vormde en ze knikte even instemmend
          'Dat geloof ik graag,' grinnikte ze terwijl ze haar blik weer op zijn gezicht richtte. Het was echter dat ze de avond ervoor al kennis had gemaakt met Marcus, hierdoor had ze wat minder moeite gehad zijn naam te onthouden toen deze daarnet werd genoemd, ze had hem tenslotte al eerder gehoord. De naam van zijn date kon ze echter niet meer met zekerheid noemen, maar wellicht als ze iets probeerde zou het Walt bekend in de oren klinken.
          'Marcus en Chloë, of Zoë,' haar stem klonk twijfelend en ze keek even fronsend naar de jongen die ze tegenover zich had 'iets met oë,' maakte ze er toen van terwijl een vage glimlach op haar gezicht kwam te liggen.





    chaos makes the muse

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Woonkamer • With Everyone -> Jade

    Om eerlijk te zijn had Owen geen idee meer hoe hij die avond in zijn bed beland was. Na het gedoe met Chloë had hij zoveel alcohol achterover gegooid dat het allemaal één grote waas was. Het viel hem nog mee dat hij wakker was geworden in een bed en dat hij niet in het water lag. De hele ochtend had het idee van Chloë hem niet losgelaten en bleef ze in zijn hoofd ronddwalen. Hij had er een hekel aan. Hij moest haar los zien te laten zodat ze verder kon en een man kon zoeken die haar wel gelukkig kon maken, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan.
          Eenmaal in de woonkamer, waar ze verplicht bij elkaar kwamen, kon hij dan ook zijn ogen niet van haar af houden. Er werd verteld dat het geen toeval was - dat verklaarde dan ook dat hij ook Rose, de ex van Rex, had gezien. Natuurlijk was het geen toeval. Hij had er niet echt over nagedacht omdat hij meer met Chloë zelf bezig was geweest maar in zijn ogen kón het gewoon geen toeval zijn. Zijn ogen bleven op Chloë gefixeerd en hoewel hij ergens blij was dat hij niet met haar op date hoefde, frustreerde het hem wel dat ze met een ander op date ging. Hij beet op zijn lip en haalde wat gefrustreerd zijn handen door zijn haren, waarna hij zijn blik verplaatste naar de dame waar hij mee op date moest. Jade. En met twee anderen dan - maar vooral met Jade. Hij had hier geen zin in. Al was het alleen maar omdat hij wist dat Chloë ondertussen met een gozer op het strand zou zijn.
    Hij zette het idee uit zijn hoofd en met een zucht kwam hij overeind, waarna hij dan toch maar naar Jade toe liep.
          ''Hey.'' mompelde hij tegen haar, niet zo goed wetende wat hij zich voor houding moest geven. ''Owen.'' 'stelde' hij zich dan maar voor aan haar, aangezien ze nog niet eerder gesproken hadden. Zijn hand stak hij niet uit - die onnodige beleefdheden.. ze zat er vast niet op te wachten om op date te gaan met hem en dat kon hij haar niet kwalijk nemen.


    Because alcohol tastes better than tears

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Woonkamer • & Rose • Outfit


          'Dat geloof ik graag.'
          Walt voelt in eerste instantie euforie, maar weet dan de lach op te merken. Waarom voelt hij zichzelf direct een mislukking door een simpele, zachte lach? Wanneer Jade de opmerking gemaakt zou hebben, zou hij het geloofd hebben. Zuchtend kijkt Walt even rond in de ruimte, zoekende naar Jade — zijn ex. Uiteindelijk weet hij haar op te merken naast een man met een goddelijk lichaam. Walt wordt rood en kijkt snel weg, zijn teleurstelling verbergend.
          'Marcus en Chloë, of Zoë — iets met oë.'
          Walt kijkt opnieuw omhoog richting Rose, een glimlach rondom zijn lippen. Marcus, die naam kwam hem bekend voor. Direct schieten zijn kijkers rond, zoekend naar de jongeman die erbij hoort. Uiteindelijk weet hij hem op te merken. Walt kijkt terug naar Rose en wijst Marcus dan aan.
          'Dat is Marcus. De oë ken ik niet. . .' Walt wacht en fronst dan even diep. 'Wacht, ik moet met jou op date. Waarom wijs ik nu een andere knappe man aan? Ik graaf m'n eigen graf hier. . .' Walt kijkt even overdramatisch en zucht dan diep. 'Ik moet je alvast vertellen dat ik een ramp ben in alle mogelijk denkbare sporten, dus daardoor zal ik je ook niet onder de indruk maken.'
          Walt valt uiteindelijk stil, wensend dat hij gewoon thuis zat op het moment. Momenteel is hij zichzelf alleen maar belachelijk aan het maken.

    Nerd?
    I prefer the term:
    'intellectual badass'.


    •

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Owen • Outfit •

    De ongemakkelijke sfeer die op kwam zetten eens iedereen in de woonkamer verscheen, was duidelijk te merken. Hierom alleen al probeerde ik me zo kalm mogelijk op te stellen terwijl mijn blik zo nu en dan een keer rond gleed. Ik kon het niet helpen deze af toe op Walt te laten rusten. Het idee van een date met andere liet mijn gezicht een beetje betrekken. Als ik al op date wilde, dan had ik daar liever een eigen keuze in gehad en op mijn eigen tempo. Nu voelde het allemaal zo gedwongen en dat terwijl ik er totaal niet klaar voor was.
          Als me duidelijk wordt hoe de groepen verdeeld worden, bijt ik zacht op de binnenkant van mijn wang. Ik duw mezelf overeind van de bank waar ik op zat en mijd express voor een paar tellen de richting van Walt; die zich in het gezelschap bevindt van Rose. Een zachte zucht verlaat mijn mond en ik beweeg lichtjes mijn hoofd van links naar rechts, hopende de spanning iets uit mijn nek te halen. Eigenlijk moest ik opzoek gaan naar mijn date, maar daarvoor wilde ik mezelf eerst flink wat moed in praten. Mijn date was echter vlugger en nog voor ik me goed had om kunnen draaien, kwam hij al aangelopen.
          ”Hey,” mompelde de jongen. Het was duidelijk te merken dat hij er absoluut geen zin in had. Kon ik het hem ergens kwalijk nemen? Zelf stond ik er op dit moment ook niet hard om te trappelen. “Owen,” stelde hij zichzelf vervolgens voor. Lichtjes duw ik mijn mondhoeken omhoog tot een glimlach. Het was niet dat we er nu nog iets aan konden doen, of er zomaar onderuit konden komen, dus dan wat het misschien beter om er het beste van te maken? Heel even blik ik opzij, naar waar Walt staat, en bijt op mijn lip als ik de glimlach op zijn gezicht zie spelen. Vervolgens schud ik inwendig met mijn hoofd en duw het vervelende gevoel van me af wat zojuist op was komen zetten.
          ”Jade,” reageer ik op Owen en duw een rode lok achter mijn oor. “Klaar voor een uitstapje naar een Wellness?” vraag ik hem vervolgens. We moesten er inderdaad maar het beste van maken, besloot ikzelf.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'