• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Woonkamer • Jade

    Jade trok haar mondhoeken op maar het was nou niet bepaald van harte - wat hij haar niet kwalijk kon nemen. Ze had er waarschijnlijk geen zin in en hij ook niet. Ze keek opzij naar een andere jongen en ze beet op haar lip, waardoor hij eens zuchtte. Zou het haar ex zijn? Hij gokte van wel.
          'Jade. Klaar voor een uitstapje naar een Wellness?' Hij haalde zijn schouders wat nonchalant op. Hij had geen idee wat hij zich daarbij voor moest stellen - alsof hij ooit in zijn leven in een Wellness was geweest.. niet dus.
          ''Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik ervan moet verwachten.'' gaf hij dan maar toe, om vervolgens eens met zijn hand door zijn haren te gaan. Hij kon het misschien maar beter eerlijk vertellen. Als ze er eenmaal waren en hij gedroeg zich wat.. stompzinnig, dan was de kans groot dat ze alsnog tot de conclusie kwam dat hij onbekend was met Wellness en eigenlijk alles wat onder de categorie 'voor normale mensen' viel. Laat staan als het echt luxe was. Zijn blik ging terug naar de jongen, Walt dacht hij zich te herinneren.
          ''Je ex?'' vroeg hij terwijl hij zijn blik weer op de dame voor zijn neus richtte. Misschien niet erg netjes om te vragen maar ze leek het er niet makkelijk mee te hebben dat ze hem op een date zag gaan met een ander - en voor hem gold precies hetzelfde. Het liefste zei hij dat hij ziek was of hij zei niets en vertrok hij gewoon naar zijn bed.. maar dat kon hij niet maken gokte hij zo. Er zouden vast gevolgen aan zijn als dat gevolg was dat hij alsnog voor deze reis moest betalen, dan had hij een enorm probleem.


    Because alcohol tastes better than tears

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || With Walt & Rose|| outfit




    Geërgerd kijk ik in de spiegel. Mijn ogen zijn opgezwollen van de vermoeidheid en van, waarschijnlijk, de tranen van de dag ervoor. Ik probeer ze zo goed en kwaad als het kan weg te werken met make-up en trek een zwart lijntje boven mijn oogleden. Daarna kies ik voor een wit playsuit, dat mijn buik een beetje bloot laat. Het is heel wat fleuriger dan ik me voel, maar misschien pept het me wat op. Als ik nog een laagje rode lippenstift op doe, kijk ik goedkeurend naar mijn spiegelbeeld. Zo kan het er wel mee door.
    Ik sluit mijn deur en loop richting de woonkamer, waar ik in de hoek van de bank ga zitten. Ik laat mijn ogen door de ruimte glijden maar wend ze meteen weer af als ik Owen zie zitten.
    Ik heb deze nacht amper kunnen slapen door ons gesprek. Zelfs toen ik hem recht in het gezicht zei waar het op stond, kon hij niet toegeven dat hij nog om me geeft. Hoe graag ik ook bij hem wil zijn, ik kan niet oneindig lang achter hem aan blijven lopen. Ik heb ook mijn trots - al is er sinds gisteren een flinke deuk in geslagen. Ik weet zeker dat als Owen de waarheid onder ogen ziet, we bij elkaar kunnen zijn. Maar of dat ooit gaat gebeuren...
    Op dat moment krijg ik te horen dat we op date gaan. Ik ben enthousiast over ons strand-uitje, maar als ik hoor dat Owen met twee vrouwen naar een wellness gaat - de meest romantische date van allemaal, nota bene - moet ik toch even slikken. Ik probeer het te vergeten en kijk om me heen. De enige twee namen die ik nog onthouden heb van de uitleg, Walt en Rose, kan ik al snel koppelen aan de twee personen die iets verderop staan te praten. Ik sta rustig op en loop naar ze toe. Het lijkt erop dat ze midden in een gesprek zitten, dus ik steek ietwat verlegen mijn hand op. 'Euhm... hoi. Wij gaan samen op date hoor ik?'






    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 15:45 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Owen • Outfit •

          ”'Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik ervan moet verwachten.”
    Een kleine glimlach sierde mijn lippen terwijl ik Owen kort opnam. Ik waardeerde zijn eerlijkheid, hoe onbenullig het onderwerp misschien mocht zijn. Het zou namelijk nog een domper zijn als hij tegenovergestelde gezegd zou hebben en bij de Wellness bleek dat hij er absoluut niks van wist. Niet dat ik veel ervaring had. Misschien dat ik een of twee keer was geweest en dat was puur om te ontspannen geweest na het uitgeven van mijn eerste boek.
          ”Ik denk wel dat je ervan zult genieten, zelfs met een flinke hoeveelheid tegenzin. Je kunt niets anders dan uiteindelijk ontspannen.”
    Subtiel schonk ik hem een knipoog en blikte vervolgens kort om ons heen. Langzaamaan vormde de stelletjes zich die met elkaar op date gingen, de een met meer zin dan de ander. Voor heel even wenste ik dat het een paar uur verder was, maar tegelijkertijd dwong ik mezelf het los te laten. Het was beter om te genieten van het uitstapje, dan de berg aan tegenzin met me mee te zeulen. Wat zou ik anders gedaan hebben als Walt niet hier was geweest?
          ”Je ex?”
    Een tikkeltje betrapt trok ik mijn blik van Walt af, die daar onbewust toch naar toe gegleden was. Ik knik kort. “In levende lijve,” bracht ik uit en wierp een schuine blik omhoog naar Owen. “Het is… raar. Ik weet alleen niet precie waarom,” vervolgde ik half mompelend en schokschouderde lichtjes een keer, terwijl ik kort mijn lippen op elkaar pers en doelde op het feit om mijn ex zo met een ander te zien vertrekken. “En jij?” Subtiel knikte ik een keer in de rondte, doelende op wie zijn ex mocht zijn. Als hij de vraag direct durfde te stellen, dan nam ik aan dat hij het ook niet erg vond als ik dat deed.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Walt & Chloë

    Walt had haar - na even zijn blik door de ruimte te laten gaan - haar weer aangekeken en er leek een glimlach rond zijn lippen te verschijnen. Ze volgde zijn blik door de ruimte en volgde zijn vinger toen hij Marcus aanwees. Kort knikte ze, ze had Marcus dan al wel kort gesproken, maar zo snel als Walt had gedaan, had ze hem nooit terug kunnen vinden tussen alle mensen.
          'Dat is Marcus. De oë ken ik niet, ' vertelde hij toen waarna hij opnieuw even diep fronste zoals hij eerder ook al had gedaan.
          'Wacht, ik moet met jou op date. Waarom wijs ik nu een andere knappe man aan? Ik graaf m'n eigen graf hier,' op die opmerking van de jongen had Rose even gefronst, waarna een kleine lach rond haar lippen verscheen.
          'Ik heb Marcus gisteravond al ontmoet, niet mijn type,' grinnikte ze waarna haar gezicht al snel betrok. Wat lulde ze nou, sinds wanneer had zij een type? Als ze er sowieso één zou hebben, dan zou ze zelf niet eens weten hoe ze dat type zou moeten omschrijven, laat staan opzoeken. Walt had na zijn uitspraak echter even diep gezucht, ze keek afwachtend zijn kant op of hij zijn zucht nog verder zou toelichten en dat deed hij inderdaad.
          'Ik moet je alvast vertellen dat ik een ramp ben in alle mogelijk denkbare sporten, dus daardoor zal ik je ook niet onder de indruk maken,' vertelde hij vervolgens, en ergens was Rose wel blij te horen dat hij dus niet zo'n fanatiekeling zou zijn. Rose vond sporten niet geweldig, maar zo nu en dan kon het wel fijn zijn en ze was er ook niet per se slecht in. Wel zag ze sport - zeker als het in teamverband was - meer als spel dan als wedstrijdje.
          'Dat maakt toch helemaal niks uit,' zei ze daarom ook toen Walt stil leek te vallen 'het gaat om de gezelligheid, toch?' Ze glimlachte even richting de jongen tegenover haar waarna ze haar blik kort door de woonkamer gaan. Even bleef ze hangen bij Rex en ze voelde ergens een steek van jaloezie toen ze zich bedacht dat ook hij op date zou gaan. Snel drukte ze die gedachte weg, ze moest zich niet zo aanstellen, het was ondertussen al weer zo'n tijd geleden.
          'Euhm... hoi. Wij gaan samen op date hoor ik?' klonk het opeens en Rose's ogen gingen naar de dame die hen had vergezeld. Rose zette een glimlach op en knikte vervolgens.
          'Gezellig,' zei ze ook terwijl haar blik even naar Walt ging en weer terug 'zullen we dan maar richting Marcus gaan?'







    chaos makes the muse

    Nani Kameāloha
    23 || Dumb AF || ex: Marcus || Surfing instructor || Hoping this'll be fun! || Outfit || Rex

    Het was een aparte avond geweest. Ik was lekker dronken geworden, had nog wat met Marcus gekletst, maar vooral overal en nergens met mensen rond gehangen, gedanst, en geflirt. Ik was langzaam aan wel opzoek naar een man, maar je kon niet weten wie dat was als je niet bekeek wat er op de markt was. Het was ook fijn om even nog rust te hebben in deze nacht voor het echt zou beginnen. Ik had moeten weten dat er een catch was aan een gratis vakantie, maar ik had er eerlijk gezegd veel minder moeite me dan een deel van de andere dames, die duidelijk nog niet over hun ex waren aan wat ik hier en daar had opgevangen. Nu waren we naar een gezamenlijk resort gebracht en naar de woonkamer geroepen. Zelf had ik net een papaya open gesneden en schoongemaakt toen we werden geroepen. Ik at het rustig met een lepeltje uit de schil terwijl alles werd uitgelegd. Interessant. Rex was een jongen die ik niet kon doorzien. Ik nam nog een hap papaya en stak mijn duim op naar Marcus. Dat we exen waren, betekende niet dat ik hem geen geluk of plezier gunde met een ander. Hij was een pleziertje van mij geweest en vise versa, maar we zaten gelukkig niet aan elkaar vast. Plots hoorde ik een stem naast me. Ik draaide me vloeiend en licht op de ballen van mijn voeten naar de jongen toe, die mijn date bleek te zijn. "Hi. Ik ben Nani. Ik heb er eigenlijk best zin in. Dit kan heel leuk worden denk ik. Wat denk jij?" vroeg ik met een glimlach aan hem, voor ik hem de helft van de papaya aanbood waar ik nog niet aan had gegeten. "Wil je ook een helft?" bood ik hem aan. Het waren lekkere papayas, maar ik kreeg het gevoel dat er op het eiland betere te vinden waren dan deze die wel gekoeld leken. Wie koelde er nu weer papayas? Maar goed, daar kon ik niets aan doen en het was een nog best redelijke papaya. Het gaf ook weer wat voeding voor we op quads gingen rijden. Ik had het nog nooit gedaan, maar het leek me best heel leuk en spannend. Zelfs als het tussen Rex en mij niet zou klikken, was er altijd nog het andere koppel om gezellig mee te kletsen en er toch een goede dag van te maken. Het had namelijk geen enkele zin om je dag te laten verpesten door slecht gezelschap. De wereld was te mooi en wonderlijk om dat te laten gebeuren. Zolang je er verzorgd uitzag en je haar goed zag, had je als dame altijd een goede dag, als je het aan mij vraagt.


    What's wrong with aspiring to be a housewife?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 19:49 ]


    Bowties were never Cooler

    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || semi-alone ||

    Dates. Het maakt me lichtelijk nerveus, ook al weet ik dat het de reden is dat we hier zijn, dus eigenlijk is het nogal stom dat ik er zenuwachtig voor ben. Ik zal me er gewoon over heen moeten zetten. Het quad rijden wordt wel nog wat, want ik ben niet de meest handige persoon met dat soort dingen. Ik val al om met de gewone fiets. Het zijn wel groepdates, dat scheelt, maar daar komt bij dat de niet zo heel vriendelijke jongen van gisteravond ook bij mijn groepdates hoort, al gelukkig niet mijn date zelf, al heb ik eerlijk gezegd geen idee wie dat is. Ik moet het echter proberen positief te bekijken: Nani is ook mee, en tot nu toe zijn we wel geklikt, dus met haar zal het wel gezellig worden, hoe dan ook.
          "Hey, um, weet jij wie Kenai is?" vraag ik aan Nate, die naast me zit. "Voordat ik straks de verkeerde persoon aanspreek en mezelf volledig voorschut zet."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @woonkamer | Nani

    "Hi. Ik ben Nani. Ik heb er eigenlijk best zin in. Dit kan heel leuk worden denk ik. Wat denk jij?" De jongedame plakt haar woorden zowat allemaal aan elkaar waardoor ik het nu reeds op mijn heupen krijg. Ik trek een wenkbrauw op en trek mijn hoofd wat achteruit als er een vreemde vrucht -tenminste, ik vermoed dat het fruit is- onder mijn neus geschoven wordt.
    "Wil je ook een helft?" biedt ze me aan.
    Met opgetrokken neus laat ik mijn blik een keer over het oranje vruchtvlees glijden, dat er op zich nog niet zo slecht uit ziet. Maar de zwarte bolletjes die in het midden zitten zien er allesbehalve appetijtelijk uit en doen een rilling over mijn rug gaan.
    "What the fuck is dát?" hoor ik mezelf mompelen terwijl ik overweeg of ik moet gaan proeven of het aanbod af moet slaan. "Het lijken wel konijnenkeutels," flap ik er uit voor ik er echt besef van heb. Het idee dat ik iets moet gaan eten dat er uit ziet alsof het al een verteerd geweest is doet mijn maaginhoud bijna naar boven komen en ik besluit dan ook te passen. "Eh. Nee, liever niet."
    Ik stop mijn handen in mijn zakken en vervloek mezelf dat ik alleen maar shorts meegenomen heb. Het litteken op mijn been -al is het eerder een geval van zoeken naar een plekje zonder littekens- is hierdoor extreem zichtbaar en van vreemden kan het me niet schelen dat ze staren maar bij mensen waarmee ik opgescheept zit vind ik het dan toch wel weer een ander geval. Ik hoop alleen maar dat er geen opmerkingen over gemaakt worden, want elke keer ik er aan herinnerd word is er een stukje van mijn brein dat me aan Rose laat denken. Had ik het ongeval niet gehad, was zij dan nog steeds in mijn leven geweest?
    Automatisch glijden mijn ogen even naar de prachtige jongedame die ze ondertussen geworden is. Ik houd mezelf tegen als ik merk dat ik een stap in haar richting gezet heb, in plaats van die van mijn date - om haar beter te kunnen zien, maak ik mezelf wijs.
    Haastig leg ik een hand op de onderrug van Nani, weten dat ik waarschijnlijk een inzinking krijg als ik nog langer moet aankijken hoe Walt mijn Rose aan het lachen krijgt. Ik duw mijn date wat voor me uit, naar buiten toe.
    "Hé als jij nou rijdt op de heenweg dan rijd ik wel op de terugweg, wat denk je?" stel ik voor, al is het meer om mezelf af te leiden van het feit dat het enige meisje waar ik ooit enige vorm van gevoelens voor gehad heb op het punt staat op date te gaan met een andere man. Nuja. Man...


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nani Kameāloha
    23 || Dumb AF || ex: Marcus || Surfing instructor || Hoping this'll be fun! Except this guy probably doesn't even know the definition of fun. || Outfit || Rex

    De jongen was duidelijk niet heel enthousiast. Ik had de littekens op zijn benen wel gezien, misschien had hij wel een auto ongeluk gehad ofzo. Het was niet beleefd om ernaar te vragen, dus dat deed ik ook niet. In plaats daarvan vroeg ik hem of hij de andere helft van mijn papaya wilde. Zijn reactie daarop was nog minder enthousiast dan over de date. Ik trok een wenkbrauw op en keek naar de vrucht, waar inderdaad nog enkele zaden in zaten. "Geen idee wat konijnenkeutels zijn, maar dat zijn gewoon wat pitjes. Even goede vrienden, dat betekent meer fruit voor mij." zei ik simpeltjes. Ik at rustig verder en keek rond op zoek naar de andere twee die met ons mee zouden gaan. Delia zag ik iets verderop met een andere jongen praten en ik had zelf Kenai nog niet ontmoet. Ik zwaaide even naar het meisje en nam toen nog een hap. Wij hadden wel echt een van de leukere dates gekregen, want om nu gewoon te gaan beachvolleyballen of naar de spa te gaan leek me toch minder leuk. Al waren dat wel uitgelezen kansen om je date zonder shirt te zien, maar goed.
    Plots voelde ik een arm om mijn middel en een druk die ervoor zorgde dat ik wel vooruit moest lopen. Hallo, wat was dit? Ik kon prima zelf lopen. Ik draaide me net buiten de deur uit zijn arm en keek hem met een frons aan terwijl hij een gesprek verder zette wat prima binnen had gekund. "Ik kan prima zelf lopen, hoor. En waarom moeten we zo nodig naar buiten, want 3 seconden geleden had je nog geen greintje interesse in me? Bang dat je vriendinnetje je ziet met een andere meid? Of bang dat je straks de tanden inslaat van de gast die er niets aan kan doen dat hij op date is met je meisje?" Het maakte mij op dit moment, of eigenlijk altijd, niets uit dat iedereen me kon horen. Mijn woorden waren misschien hard, maar dit was gewoon vreemd en ik liet me echt niet zomaar heen en weer zeulen zonder dat ik dat zelf wilde. Begrijp me niet verkeerd, een sterke jongen die je naar de slaapkamer tilt, was toch echt wel een droom, maar dit absoluut niet. Ik zette mijn woorden kracht bij door hem tegen zijn bovenarm te slaan met de lepel. "We zitten hier met z'n allen opgescheept en dit zal nog veel vaker gebeuren, dus ik zou me er maar overheen zetten als ik jou was, want er zijn hier dames die veel harder van zich af bijten dan ik." zei ik voor ik de laatste hap uit deze helft van de papaya nam, en de schil in de toch wel handig geplaatste prullenbak gooide om de hoek van de deur. "En ja, ik rij graag heen, maar als die ander een meisje wel met een beetje respect kan behandelen, kan je alleen terug." zei ik hem heel direct. Echt, ik zat liever ongemakkelijk met 3 op een quad dan zo behandelt te worden. Dat bij me gebruikte om over zijn ex te komen, prima, maar je ging me niet zomaar ergens heen sleuren zonder dat daar ook voor mij een reden voor was.


    What's wrong with aspiring to be a housewife?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 19:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Woonkamer • Jade

    'Ik denk wel dat je ervan zult genieten, zelfs met een flinke hoeveelheid tegenzin. Je kunt niets anders dan uiteindelijk ontspannen.' Owen's wenkbrauwen schoten omhoog bij die opmerking en hij beet hard op de binnenkant van zijn wang om niet meteen de aanval in te gaan. Was het dan zo duidelijk dat hij er geen zin in had? Het kon hem eerlijk gezegd weinig schelen maar waarschijnlijk zat hij toch de komende uren met de dame opgescheept.. plus, hij kon het niet zo goed hebben dat ze dacht dat hij wel eens kon gaan ontspannen. Hij weigerde eigenlijk al om zijn shirt uit te doen en hij wist niet hoe het in de wellness precies zat, maar hij voelde er weinig voor om vragen te krijgen over de paar littekens op zijn lichaam.
    Owen zuchtte eens. Misschien moest hij zich er maar gewoon overheen zetten, zich vermannen en proberen een leuke tijd te hebben met de dame. Misschien kon ze hem Chloë laten vergeten, al was het maar een minuutje.
    Hij had gegokt dat haar ex hier ook rondliep - en dat ze die had gespot - waarna ze wat betrapt om keek naar hem.
          'In levende lijve. Het is... raar. Ik weet alleen niet precies waarom.' Hij knikte langzaam, dat gevoel kon hij beamen. Hij wist precies wat ze bedoelde.
          'En jij?' Hij beet op zijn lip en zijn blik viel automatisch op Chloë. ''Chloë.'' mompelde hij met tegenzin terwijl hij een knikje richting de rosse dame gaf. Hij haalde zijn schouders op en keek om naar Jade. ''Maar ik was op vakantie om te ontspannen dus misschien heb je inderdaad gelijk.. en kan ik maar beter even vergeten dat Chloë hier ook is.'' Hij was wat direct, misschien te direct, maar hij had er ook weinig zin in dat de dame later boos zou worden en hem zou verwijten dat hij haar gebruikte om zijn ex te vergeten. Want dat was ook de waarheid.
          ''Ik heb alleen geen idee wie er nog mee gingen.. maar zullen we vast naar buiten gaan?'' Hij wilde niet toekijken hoe Chloë in die kledij met een jongen mee ging.. het liet te veel bloot naar zijn zin.


    Because alcohol tastes better than tears

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Woonkamer • & Rose • Outfit


          'Ik heb Marcus gisterenavond al ontmoet — niet mijn type.' Rose kijkt vreemd, zodat Walt zijn wenkbrauwen fronst. Direct ratelt hij over zijn sportieve onkunnen, waardoor hij zichzelf wel tegen zijn voorhoofd zou willen slaan.
          'Dat maakt toch helemaal niks uit? Het gaat om de gezelligheid, toch?'
          Walt doet zijn best een hartige glimlach te produceren, maar faalt grandioos. Wanneer hij ziet dat Rose naar een andere knappe jongeman aan het kijken is, glijdt de moed al helemaal tot onderin zijn schoenen. Natuurlijk is haar ex knap. Wiens idee is het geweest om exen samen op singlereis te sturen?
          'Euhm. . . Hoi. Wij gaan samen op date, hoor ik?'
          Walt kijkt met een opgeluchte gezichtsuitdrukking opzij en steekt zijn hand uit, ietwat te enthousiast en ongemakkelijk. 'Ja. Ja. Ja, wij gaan op date. Met z'n vieren. Alhoewel we nu nog maar met drie zijn. Ik ben Walt en deze jongedame is Rose. Wij kenden elkaar nog niet. Geen exen enzo. En jij moet Oë zijn. Eh — Chloë, Zoë. We zijn je naam een beetje kwijt.'
          Walt hapt naar adem en opent zijn mond om verder te gaan met het ratelen, maar zet dan plots een stap terug en kijkt naar de vloer. 'Ugh,' mompelt hij zacht, waarna hij weer omhoog kijkt. 'Zoals ik al tegen Rose zei, ben ik zenuwachtig.' Walt glimlacht verontschuldigend naar de nieuwe jongedame. 'Ik ben niet gewend aan daten met twee mooie jongedame. Ik bedoel. . . je weet wel.'

    Nerd?
    I prefer the term:
    'intellectual badass'.


    •

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || With Walt & Rose|| outfit




    De eerste die mijn blik vangt, is het meisje - Rose geloof ik. Ze glimlacht en zegt: 'Gezellig.' Haar blik gaat echter snel naar de jongen naast haar en dat verraadt dat ze mijn gezelschap misschien niet helemaal 'gezellig' vindt. Speelt er iets tussen hen? Het meisje verstoort mijn gedachtengang en vraagt: 'Zullen we dan maar richting Marcus gaan?'
    Ik wil knikken, als de jongen zijn dromerige blik ineens naar mij verplaatst. Hij steekt zijn hand naar me uit en een beetje verbijsterd, schud ik die. 'Ja. Ja. Ja, wij gaan op date. Met z'n vieren. Alhoewel we nu nog maar met drie zijn. Ik ben Walt en deze jongedame is Rose. Wij kenden elkaar nog niet. Geen exen enzo. En jij moet Oë zijn. Eh — Chloë, Zoë. We zijn je naam een beetje kwijt.'
    Een beetje sprakeloos kijk ik naar de jongen voor me. Ik twijfel of ik hem enorm schattig of te ongemakkelijk voor woorden vind. Ik neig meer naar het eerste en een beetje vertederd kijk ik hem aan. Hij maakt het zo mogelijk nog erger door iets zachtjes te mompelen en een stap naar achter te zetten, zijn blik op zijn schoenen gericht. 'Zoals ik al tegen Rose zei, ben ik zenuwachtig.' Hij glimlacht naar me en als vanzelf kruipen mijn mondhoeken ook omhoog. 'Ik ben niet gewend aan daten met twee mooie jongedame. Ik bedoel. . . je weet wel.'
    Ik grinnik zachtjes. 'Het is oké hoor. Mijn naam is Chloë, dus bijna de juiste oë.' Ik knipoog en hoop dan dat ik hem op die manier niet nog meer van zijn stuk breng.
    'Ik vind het alleszins een goed idee om onze vierde date-partner te gaan zoeken,' ik richt me naar Rose als ik dat zeg. Om het voortouw te pakken, zet ik al een stap richting de woonkamer. 'Ik heb er zin in!'






    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 18:29 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Owen • Outfit •

          ”Chloë.”
    Als Owen in de richting van de rossige jonge vrouw knikt, weet ik wie hij bedoelt, gezien ze samen met Rose bij Walt staat. Met geen van beide dames had ik tot op heden nog echt gesproken, afgezien van wellicht een keer aan elkaar voorgesteld te zijn. “Maar ik was op vakantie om te ontspannen dus misschien heb je inderdaad gelijk.. en kan ik maar beter even vergeten dat Chloë hier ook is.” Met een schuine blik kijk ik iets op naar Owen en duw mijn mondhoeken voorzichtig tot een glimlach. Als ik de jongen een ding mee kon geven, dan was het wel zijn gegeven om direct te zijn. Ik waardeerde het wel. Je kon hem achteraf nooit iets kwalijk nemen met deze instelling.
          ”Laten we dan samen een poging proberen te doen,” breng ik zacht uit en strook met mijn vingers kort door mijn rode lokken heen. Heel even kijk ik rond of ik nog iemand deze kant op zie komen, gezien het me bijstond dat er meerdere meegingen. Als ik niemand zie ben ik echter niet meteen teleurgesteld. Oké, Owen leek in het begin niet heel tevreden te zijn met mijn goedbedoelde woorden over Wellness en ontspanning, maar dat maakte hem niet direct een slecht gezelschap. Zijn insteek nu was eveneens ook niet verkeerd.
          ”Ik heb alleen geen idee wie er nog mee gingen.. maar zullen we vast naar buiten gaan?”
    Nog voor ik het tegen kan houden reageer ik direct met “Heel graag,”, waarop ik zachtjes op mijn onderlip bijt. Het was te confronterend om binnen te blijven en ik vond het totaal niet leuk om Walt met twee andere te zien. Het deed me veel; meer dan ik ergens verwacht had. “Tijd voor ontspanning en andere gedachten.” Heel lichtjes knik ik naar waar ik op doel zonder te kijken en raap mezelf van binnen volledig bij elkaar zodra ik aanstalten maak om naar buiten te gaan.
          ”Zou het een probleem zijn als we de andere voor gaan door al te vertrekken?” Zijdelings kijk ik op naar Owen als ik buiten aankom, waarna heel even de buitenlucht in me op neem door een keer diep in en uit te ademen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Woonkamer • Jade

    Ergens had hij verwacht dat Jade boos zou zijn geworden, misschien omdat hij nu hard op toe gaf dat hij afleiding van zijn ex wel kon gebruiken. Dat deed ze niet. Ze keek schuin op naar hem en haar mondhoeken vormden zich gedeeltelijk in een glimlach.
          'Laten we dan samen een poging proberen te doen.' Hij knikte langzaam en keek wat neer op haar. Ze gaf het ook eerlijk toe en daar was hij eigenlijk wel blij mee, dat had hij liever dan dat ze het probeerde te verbloemen.
          ''Ik heb alleen geen idee wie er nog mee gingen.. maar zullen we vast naar buiten gaan?'' Had hij voorgesteld - waar de rosse dame wel erg snel antwoord op gaf. Wat had hij eigenlijk met roodharigen?
          'Heel graag.' antwoordde ze, om vervolgens op haar lip te bijten. 'Tijd voor ontspanning en andere gedachten.' Hij volgde haar knikje naar Walt, die verderop met twee dames - en ook zíjn dame - stond.
          'Zou het een probleem zijn als we de andere voor gaan door al te vertrekken?' Owen was ondertussen met haar mee gelopen naar buiten en hij zuchtte eens, wat opgelucht dat hij nu niet naar Chloë hoefde te kijken. ''Geen idee, misschien is vertrekken een goed plan.'' Dan hoefde hij niet toe te kijken hoe Chloë vertrok op date, toch? Het was misschien wat lullig voor de andere twee maar dan hadden ze maar gewoon op tijd moeten zijn.
          ''Laten we maar gewoon vast gaan.'' En met die woorden begon hij alvast te lopen - de bordjes volgend en er van uit gaande dat Jade wel mee zou gaan. Ze had immers zelf voorgesteld om alvast te gaan. Althans, hij vond haar woorden wel tellen als een voorstel en hij kon zich niet voorstellen dat ze hier langer wilde blijven om naar haar ex te kijken.


    Because alcohol tastes better than tears

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 11:25 ]

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Walt & Chloë --> Marcus

    De net gearriveerde dame leek op het punt te staan iets van een antwoord te geven op Rose’s voorstel om Marcus op te gaan zoeken, maar Walt - die net nog ver weg in dromenland leek te zijn - besloot zich nog even voor te stellen. Weliswaar op zijn eigen manier. Hij stak zijn hand naar haar uit waarna hij begon te praten.
          'Ja. Ja. Ja, wij gaan op date. Met z'n vieren. Alhoewel we nu nog maar met drie zijn. Ik ben Walt en deze jongedame is Rose. Wij kenden elkaar nog niet. Geen exen enzo. En jij moet Oë zijn. Eh - Chloë, Zoë. We zijn je naam een beetje kwijt,’ klonk het vervolgens ratelend vanaf Walt, wat tot gevolg had dat Rose even verbaasd naar de jongen staarde die al snel zijn blik weer op de grond gericht had.
          'Zoals ik al tegen Rose zei, ben ik zenuwachtig. Ik ben niet gewend aan daten met twee mooie jongedame. Ik bedoel. . . je weet wel.' Terwijl de woorden Walt’s mond verlieten, had Rose zijn blik gevolgd en glimlachte ook even naar de dame naast hen die zachtjes had gegrinnikt.
          ’Het is oké hoor. Mijn naam is Chloë, dus bijna de juiste oë,’ had ze hem vervolgens met een knipoog verteld - Rose twijfelde echter of die knipoog zo slim was, aangezien Walt al niet goed leek te weten wat hij met de hele situatie aan moest.
    Rose kon het niet laten nogmaals een blik op Rex te werpen, die ondertussen samen met zijn date de woonkamer leek te gaan verlaten. Ze zuchtte even en focuste zich toen weer op de mensen die voor haar neus stonden.
          ’Ik vind het alleszins een goed idee om onze vierde date-partner te gaan zoeken,’ ging Chloë vervolgens verder en Rose merkte dat ze zich op haar had gericht.
          ’Ik heb er zin in!’ Rose knikte grinnikend op de laatste uitspraak van Chloë. Ondanks dat het niet helemaal haar ding was, had ze wel het idee dat ze de dag met gezellige mensen door ging brengen en dat scheelde al heel wat.
          ’Echt zoeken wordt het denk ik niet,’ deelde Rose vervolgens mee waarna ze lichtjes knikte naar de plek waar Marcus zich bevond. Terwijl ze richting de plek bleef lopen, liet ze haar blik even richting Walt gaan om hem vervolgens op Chloë te richten.
          ’Heb jullie het sowieso een beetje naar je zin?’ Ze glimlachte even en haalde een hand door haar haren. Zelf wist ze niet zo goed wat ze er nu eigenlijk van moest vinden, hoewel ze het tot nu toe allemaal best prima had gevonden, was ze toch een beetje van haar stuk gebracht door de aanwezigheid van Rex. Echter dwong ze zichzelf - wederom - in ieder geval vandaag er niet meer bij stil te staan en gewoon een leuke dag te hebben.





    chaos makes the muse

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Owen • Outfit •

          ”Geen idee, misschien is vertrekken een goed plan.”
    Ik stemde helemaal voor. De drang om hier weg te vluchten nam lichtelijk steeds meer toe en anders de noodzaak me op te sluiten op mijn kamer. Als ik geweten had dat dit alles een onderdeel was van mijn zogezegde ontspannen reis, dan was ik thuis gebleven. Het is te confronterend.
          ”Laten we maar gewoon gaan,”beslist Owen dan, waarop ik enkel even kort knik. Hier blijven was geen optie en de andere twee zouden het vast niet zo heel erg vinden. Dikke kans dat ze het niet eens door zouden hebben. Zodra Owen gaat lopen volg ik hem haast direct. Mijn blauwe kijkers nemen ondertussen zoveel mogelijk om ons heen op en blijven tussendoor een keer kort op de jongen langs me hangen.
          ”Waar kom je vandaan, als ik vragen mag?”
    Met een vriendelijke blik kijk ik naar hem op en vervolg ondertussen de weg richting de Wellness. Enkele bordjes die we onderweg tegenkwamen verrieden dat het niet zo heel ver hier vandaan was, al moesten we wel een stukje lopen; wat ik totaal niet erg vond. Het wandelen boodt al de eerste afleiding en stelde me daarbij in de gelegenheid om de jongen naast me misschien iets beter te leren kennen. Mocht hij daar voor openstaan.



    [Een beetje heel erg kort, sorry!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'