• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Woonkamer • & Chloë, Marcus, Rose • Outfit


          'Het is oké, hoor — mijn naam is Chloë, dus bijna de juiste oë.'
          Walt kijkt met tegenzin omhoog naar de jongedame die zojuist moest lachen, waardoor hij ziet hoe ze hem een knipoog geeft. Direct wordt hij tomatenrood en kijkt weer naar de vloer voor zijn voeten.
          'Ik vind het alleszins een goed idee om onze vierde partner te gaan zoeken — Ik heb er zin in.'
          Walt ziet vanonder zijn wimpers dat Chloë zichzelf om heeft weten te draaien, hoogstwaarschijnlijk om Marcus te zoeken. 'Echt zoeken wordt het denk ik niet.' Walt is opgelucht dat Rose eveneens weet wie Marcus is van alle jongemannen, waardoor hij achteraan kan lopen om het grote verschil tussen hemzelf en Marcus niet te benadrukken.
          'Hebben jullie het sowieso een beetje naar je zin?'
          Walt kijkt dankbaar opzij richting Rose en knikt dan enkele malen op en neer. 'Ondanks de zenuwen, ja — toch wel een beetje.' Walt grijnst even ontwapenend en bedenkt zichzelf dat hij gelukkig is met een date als Rose.
          'Hé, Marcus — jij bent het laatste onderdeel van onze date.' Walt grijnst even, blij dat Marcus een vrij oké persoon is. Desondanks is hij ontzettend bang, aangezien hij zodadelijk moet sporten naast Marcus en dat een ramp gaat worden. Marcus gaat sowieso met Chloë én Rose naar huis vandaag.

    Nerd?
    I prefer the term:
    'intellectual badass'.


    •

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || With Walt & Rose|| outfit



    Rose liet haar blik over de ruimte glijden en vanzelf volgde ik haar ogen. Voor ik echter kon detecteren naar wie ze zat te loeren, ving ze terug mijn aandacht. ’Echt zoeken wordt het denk ik niet.' Ze knikte naar de plek waar een donkerharige jongen stond. Ik kon me vaagjes herinneren dat dat inderdaad Marcus was. We liepen samen naar Marcus en terwijl vroeg Rose: ’Hebben jullie het sowieso een beetje naar je zin?’ Ze glimlachte en Walt knikte.
    'Ondanks de zenuwen, ja — toch wel een beetje.' Ik knikte en maakte een instemmend geluidje, waarna ik mijn blik over de twee liet lopen. Ze zagen er allebei erg gezellig uit en hoe miserabel ik me deze ochtend ook voelde, de kans zat er dik in dat deze date een succes zou worden.
    'Hé, Marcus — jij bent het laatste onderdeel van onze date.' Walt grijnsde naar Marcus. Die was echter bezig met iets anders en twijfelend keek ik rond. Hij zag er nog lang niet uit alsof hij wilde vertrekken en ik wilde hem niet storen. Daarom legde ik mijn hand op de schouders van de twee personen naast me en zei zachtjes: 'Misschien moeten we hem met rust laten. Het ziet eruit alsof hij druk bezig is.'
    Ik keek rond me en zag twee open deuren, met daarachter een kleine zandweg en het strand. 'Ik geloof dat onze date daar doorgaat,' grijnsde ik. Ik kon niet wachten om de zon op mijn huid te voelen en het zand onder mijn voeten. Ik was vastbesloten om er een fijne dag te maken, met of zonder een hoofd vol Owen.







    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Woonkamer • Jade

    Gelukkig stemde Jade met hem in en leek ze het niet vreemd te vinden dat hij alvast ervandoor wilde gaan - want die mogelijkheid was er ook nog. En echt niet dat hij had geweten hoe hij zich daar uit moest lullen dan. Als ze hem ook niet gevolgd zou zijn, dan had hij waarschijnlijk ergens op de route een afslag genomen om een grote omweg te nemen tot hij er zeker van was dat iedereen weg was. En daarna was hij terug gegaan. Maar ze volgde hem dus daar hoefde hij zich niet druk om te maken.
          ''Waar kom je vandaan, als ik vragen mag?'' Hij keek om en even fronste hij, als ze dat mocht vragen? Waar sloeg dat op? Het was toch niet alsof ze hem vroeg wanneer hij zijn maagdelijkheid was verloren? En al deed ze het wel, het kon hem geen zak interesseren. Zolang ze maar niet naar zijn ouders vroeg want dat was veel te ingewikkeld om uit te leggen en daar had hij ook totaal geen zin in.
          ''Buffalo, Wyoming.'' antwoordde hij dan ook op haar vraag, nog steeds wat verbaasd dat ze niet zeker leek te zijn van haar vraag.
          ''En jij dan?'' Hij keek om naar haar met een vragende blik maar hij werd al afgeleid door het gebouw dat voor hun neus opdoemde. ''Ik denk dat het hier is..'' mompelde hij en hij krabde eens achter zijn hoofd terwijl hij naar de deur staarde. Hij haatte het hele idee van de luxe die zich binnen hoorden te bevinden.. het deed hem denken aan de dagen dat hij honger had gehad en niet eens geld had gehad om eten te kopen.


    Because alcohol tastes better than tears

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Walt & Chloë & Marcus

    Walt knilte meerdere keren haar kant op nadat ze hen beiden had gevraagd of ze het een beetje naar hun zin hadden.
          'Ondanks de zenuwen, ja - toch wel een beetje.' Walt had daarna even gegrijnsd en Rose knikte met een kleine glimlach. Chloë had een instemmend geluidje en had toen haar blik over Walt en Rose laten gaan.
          'Hé, Marcus - jij bent het laatste onderdeel van onze date,' waren de woorden van Walt toen ze Marcus goed en wel hadden bereikt.
    Rose keek even naar Marcus, die nog druk met andere dingen bezig leek te zijn en hen niet opmerkte. Ze wilde haar mond open doen, maar voor ze daar de kans voor kreeg, voelde ze een hand op haar schouder belanden waardoor ze even opkeek. De hand was van Chloë, die hetzelfde had opgemerkt als Rose.
          'Misschien moeten we hem met rust laten. Het ziet eruit alsof hij druk bezig is,' zei Chloë toen zachtjes waarop Rose eventjes knikte. Misschien konden ze hem beter even zijn gang laten gaan, hij zou hen vanzelf wel achterna komen als hij klaar was met waar hij dan ook mee bezig was. Vervolgens volgde ze de blik van de dame naast zich richting de twee openstaande deuren die hen naar alle waarschijnlijkheid naar het strand zouden leiden.
          'Ik geloof dat onze date daar doorgaat,' vertelde Chloë toen met een grijns. Rose voelde haar mondhoeken omhoog schieten en knikte lichtelijk enthousiast.
          'Laten we dan die kant maar op gaan,' grinnikte ze waarna ze haar blik even van Chloë naar Walt en weer terug liet gaan 'dan kunnen we alvast even oefenen, dat kunnen we vast wel gebruiken - ik in ieder geval.' Kort haalde ze een hand door haar haren en ze lachte even tevreden. Het idee dat ze zometeen naar het strand gingen, maamte Rose wel gelukkig. Niet dat beach volleybal echt een activiteit was waar Rose erg enthousiast van werd, maar tot nu toe vond ze haar gezelschap prima en dat was zeker een voordeel.






    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 21:40 ]


    chaos makes the muse

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Strand • & Chloë, Rose • Outfit


          Alhoewel Walt net Marcus heeft aangesproken, is deze momenteel druk bezig. Walt voelt zijn wangen rood worden, dat had hij van te voren moeten checken. Plotseling voelt Walt een zachte hand op zijn schouder.
          'Misschien moeten we hem met rust laten. Het ziet eruit alsof hij druk bezig is. Ik geloof dat onze date daar doorgaat.'
          Walt volgt Chloë's blik, maar voelt alleen de hand op zijn schouder branden. Wanneer ze hem los laat, zucht hij even opgelucht. Woah, dit gaat echt per—fect. Hij kan geeneens een aanraking verdragen. Gelukkig heeft hij geen spa date — stel je voor dat hij iemand had moeten masseren.
          'Laten we dan die kant maar op gaan, zodat we alvast even kunnen oefenen. Dat kunnen we vast wel gebruiken — ik in ieder geval.'
          Walt knikt even zachtjes en maakt een gebaar naar de dubbele buitendeuren, waarna hij de meiden achter loopt en zijn handen hard in elkaar start te wringen. Zou een hartaanval overtuigend overkomen?
          Wanneer ze buiten komen, wordt Walt positief overvallen door de warmte — aangezien hij normaal voornamelijk binnen zit, is het vreemd dit te voelen. Echter, het is behoorlijk comfortabel. Of dat eveneens fijn is om in te sporten, is een vraag waar hij geen antwoord op kan geven.
          'Oké, hoe werkt dit spel eigenlijk?' vraagt Walt wanneer ze bij het net staan en hij een bal in zijn handen neemt. Grijnzend wil hij het voorwerp naar Chloë gooien, maar op een of andere manier belandt hij in een snelle vaart richting Rose' gezicht.

    Nerd?
    I prefer the term:
    'intellectual badass'.



    •

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || With Walt & Rose|| outfit



    Gelukkig stemmen Rose en Walt meteen in met het idee om Marcus even met rust te laten. Ik denk dat ze net zo enthousiast zijn als mij, bij het idee om het mooie strand te mogen ontdekken. Als ik hen beiden aantik om naar het strand te wijzen, zegt Rose: 'Laten we dan die kant maar op gaan. Dan kunnen we alvast even oefenen, dat kunnen we vast wel gebruiken - ik in ieder geval' Precies de reactie waar ik op gehoopt had en ik kopieer de lach op haar gezicht.
    Walt gebaart naar de buitendeuren en met zijn drieën lopen we de ruimte uit; zo het warme zonlicht in. Ik zucht gelukzalig. Als Owen hier niet was, had ik deze vakantie zeker in mijn top drie gezet.
    Zoals ik eerder al zag, ligt het strand meteen achter de weg. Er staat een volleybal net klaar en wat ballen.
    'Oké, hoe werkt dit spel eigenlijk?' vraagt Walt en hij neemt een bal in zijn handen. Hij grijnst en wil de bal naar mij gooien. Ik ga klaar staan maar kijk dan toe hoe de bal richting Rose vliegt. 'Pas op!' gil ik en gelukkig mist de bal net zijn doel. Een beetje ongelovig kijk ik naar Walt.
    Ik kuch en zeg: 'Echt beachvolleyballen gaat niet echt lukken, denk ik,' ik grijns. 'Niet alleen door jou hoor Walt, maar het is gewoon onmogelijk met drie. ' Ik neem ook een bal in handen zeg: 'Ik heb wel een voorstel. We gooien de bal steeds over het net, naar elkaar toe. En om het spannend te maken,' ik kijk de twee ondeugend aan, 'moet degene die de bal laat vallen, een dare doen.'




    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @woonkamer | Nani

    "Ik kan prima zelf lopen, hoor," deelt Nani mee nadat ze zichzelf van mij los gemaakt heeft. Ik kan niet beweren dat me dat raakt, al geldt dat niet voor haar volgende worden. "En waarom moeten we zo nodig naar buiten, want 3 seconden geleden had je nog geen greintje interesse in me? Bang dat je vriendinnetje je ziet met een andere meid? Of bang dat je straks de tanden inslaat van de gast die er niets aan kan doen dat hij op date is met je meisje?" Hoewel ik deze mondige meid nog nooit eerder ontmoet heb zou een ander vast beweren dat ze me al jaren kent, want de opmerking die ze maakt slaat in als de bliksem. Het voelt alsof ik zo net een volle vuistslag in het midden van mijn maag gekregen heb waardoor ik behoorlijk letterlijk even naar adem moet snakken. Wie denkt deze teef in godsnaam wel dat ze is? Als ik een tik tegen mijn arm krijg, met een lepel die twee minuten geleden in haar fucking mond heeft gezeten ballen mijn vuisten zich bijna automatisch naast mijn lichaam. "We zitten hier met z'n allen opgescheept en dit zal nog veel vaker gebeuren, dus ik zou me er maar overheen zetten als ik jou was, want er zijn hier dames die veel harder van zich af bijten dan ik. En ja, ik rij graag heen, maar als die ander een meisje wel met een beetje respect kan behandelen, kan je alleen terug."
    "Get off my fucking back!" snauw ik naar Nani, nu haar laatste woorden mijn furie compleet gemaakt hebben. "Hoe durf je te spreken over wat ik wel en niet van Rose mag denken, alsof je ook maar enig idee hebt wat onze geschiedenis betreft?! Ik weet dat ik geen makkelijk persoon ben om het mee te vinden, maar dat stop ik niet onder stoelen of banken. Maar jij bent een fucking bitch in schaapskleren, Nani! 'Oeh kijk naar mij, ik heb suikerspinnenhaar, ik ben een lief meisje, maar niet aanraken hoor, want daar word ik nijdig van.' Fuck you! Ik deed niks verkeerds! En nee, ik had geen zin in die date maar dat was niks persoonlijks, tot nu toe. Nu mag je gelijk alleen vertrekken op die date, en hopen dat 'die ander' jou ook met een beetje respect behandelt want het mijne ben je kwijt, jij kortzichtige kakmadam!"
    Met die woorden laat ik het meisje waarmee ik op date had moeten gaan alleen achter en storm er als een haas -voor zover mijn been me dat toe laat- vandoor. Als zij denkt dat ze de enige is die het recht heeft van zich af te bijten dan heeft ze met mij de verkeerde vent voor zich. Ik sta er niet boven een vrouw net zo goed de huid vol te schelden als ik bij een man zou doen, zeker als zij eerst in de aanval gaat. Ze strijden voor gelijkheid? Die kunnen ze zeker krijgen van mij, maar dan moeten ze naast het loon ook tegen dezelfde stootjes kunnen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Owen • Outfit •

    Schuins keek ik op naar Owen zodra ik mijn vraag gesteld had. Misschien was ik ergens te beleefd, of maakte het niet helemaal uit welke vraag ik hem stelde, maar de lichte frons op zijn gezicht vertelde me dat hij in eerste instantie mijn vraag vreemd leek te vinden. Of dat was toch de indruk die ik er van kreeg. Ik slaakte een onhoorbare zucht als ik weer vooruit kijk en we langzaam onze bestemming bereiken.
          ”Buffalo, Wyoming,” is dan toch het antwoord wat ik krijg. “En jij dan?” kaatst hij terug. “Grove, Alabama,” breng ik uit. Echter naderen we al gauw het Wellness, waar zijn aandacht vrij direct naar getrokken wordt en waardoor ik verder niet meer kan ingaan op zijn vraag. Ik vermeldde er dan ook niet bij dat er al jaren niet meer woonde, al keerde ik nog elke zomer terug naar de plaats die mijn geboorteplek was geweest en waar mijn hart diep van binnen nog altijd lag. In tegenstelling tot het drukke New York waar ik me het laatste half jaar bevond om de afleiding goed te kunnen gebruiken.
          “Ik denk dat het hier is..” Ik knik kort en stap hem voorbij zodat ik de deur kan openen. De rust die er binnen heerste sloeg vrijwel direct toe. Voor mij was het niet de eerste keer dat ik een Wellness betrad, maar de keren die ik was geweest waren zeldzaam. Vluchtig laat ik mijn blik een keer rond glijden, neem de ruimte om heen in me op en blik kort naar de jonge vrouw achter de bali — waar we ons moesten melden.
          ”Misschien kunnen we eerst een sauna proberen?” Met een schuine blik keek ik opnieuw naar Owen, waarna ik hem een kleine glimlach schonk die hem hopelijk een beetje zou ontdooien. Walt had zich zowat even ongemakkelijk gevoeld toen ik hem de eerste keer meenam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Walt & Chloë

    Toen ze met zijn drieën de deur door naar buiten waren gelopen, sloot Rose even kort haar ogen en voelde wederom een tevreden glimlach ontstaan. De warmte van de zon voelde bijzonder aangenaam op haar huid. Zodra ze haar ogen weer heeft geopend, ziet ze vrijwel direct het net en wat ballen die voor hen zijn klaargezet.
          ’Oké, hoe werkt dit spel eigenlijk?’ vraagt Walt vervolgens terwijl hij één van de ballen in zijn handen heeft genomen en die richting Chloë lijkt te gaan gooien. Als vanzelf gaat ook de blik van Rose richting de dame.
          ’Pas op!’ roept Chloë vervolgens waarop volgend Rose de bal met een behoorlijke snelheid op haar gezicht af ziet komen. Door de waarschuwing van Chloë gaan de handen van Rose in een reflex naar haar gezicht en kan ze net een stap opzij zetten waardoor de bal achter haar in het zand terecht komt. Even kijkt ze geschrokken naar Walt waarna ze in de lach schiet
          ’Zo dus niet,’ grinnikt ze als antwoord op zijn eerder gestelde vraag. Ze hoort Chloë even kuchen waarna ze haar aandacht van Walt weer naar haar laat gaan.
          'Echt beachvolleyballen gaat niet echt lukken, denk ik,' vertelt ze met een grijns.
          'Niet alleen door jou hoor Walt, maar het is gewoon onmogelijk met drie.’ Op de laatste opmerking van Chloë knikte Rose. Het zou inderdaad nogal lastig worden om een echt potje volleybal te spelen in afwezigheid van hun vierde date.
          'Ik heb wel een voorstel. We gooien de bal steeds over het net, naar elkaar toe. En om het spannend te maken,' ik kijk de twee ondeugend aan, 'moet degene die de bal laat vallen, een dare doen.' Even keek Rose Chloë met grote ogen aan. Als er iets was waar Rose niet voor was gemaakt waren het wel spelletjes in de trant van truth or dare. Op de één of andere manier leek zij altijd de lul te zijn en kreeg de achterlijkste of meest beschamende opdrachten voorgeschoteld. Even keek ze met een lichte frons naar de mensen voor zich en voelde toen toch een klein glimlachje rond haar lippen ontstaan. Misschien zou het meevallen, voor zover ze daar nu een oordeel over kon vellen, kreeg ze niet het idee dat Walt of Chloë iets gemeens zou bedenken.
          ’Ik vind het prima,’ ondanks dat haar woorden zeker waren, was dat van haar stem niet te zeggen en ze hoopte dat dat de anderen niet was opgevallen. Haar blik ging even naar Walt.
          ’Wat vind jij?’







    chaos makes the muse

    Nani Kameāloha
    23 || Dumb AF || ex: Marcus || Surfing instructor || I'm annoying, but this guy is just crazy || Outfit || Rex > Delia

    Ik was misschien wat hard tegen de jongen, maar zijn complete meltdown had ik echt niet verwacht. Ik keek hem met grote ogen vol ongeloof aan. Hij flipte hem helemaal, puur omdat ik graag normaal behandeld wilde worden. Ik had nooit beweerd lief te zijn, of problemen te hebben met aanraken, maar meesleuren naar buiten was iets heel anders. Zijn laatste belediging was vooral heel vreemd. Het was iets wat mijn oma zelfs ouderwets taalgebruik vond. Voor ik iets kon zeggen, mankte de jongen naar binnen. Was de jongen nu zo vertroeteld om zijn slechte been dan hij nooit weerstand had gehad? Dan had hij bij mij duidelijk de verkeerde en het was goed dat hij dit nu al merkte. Toen hij weg was, wist de kalmte van de natuur mij ook al snel weer te bedaren, waarna ik naar binnen liep. Ik zag de jongen gelukkig niet meer, maar wel het andere meisje die mee op date zou gaan. Ik voegde me bij haar en tikte zacht op haar schouder. "Hi Delia. Heb jij jou date al gevonden? Die van mij flipte net helemaal omdat ik hem zei dat hij me niet zomaar mee kon sleuren om weg te komen van zijn ex, dus ik gok dat die niet meegaat. En dat is ook maar beter. Hij is echt raar." zei ik tegen haar. Het was niet meer dan logisch dat ik deze info deelde, toch? Zij mocht ook wel weten dat Rex een onvoorspelbare kleuter was, die niet tegen de waarheid kon en zijn problemen op anderen afschoof. Ik merkte nu pas dat Nate ook bij haar stond. "Ow hi Nate." zei ik met een glimlachje. Ik haalde een hand door mijn haren en keek rond. Rex was volledig uit beeld verdwenen. Ik zag Rose nog wel, en had best medelijden met haar. Zo'n meisje verdiende die klootzak niet. Nu moest ik zeggen dat niemand hem verdiende, maar goed, zij zeker niet. Hij mocht vast een zwaar leven hebben met z'n manke poot, maar dat betekende niet dat hij zomaar alles kon maken, en zeker niet dat hij zo compleet door kon draaien zodra iemand hem tegenspraak. Ook het feit dat hij weg was gestormd na het maken van de meest ouderwetse belediging ooit, maakte hem alleen nog maar een sneuer excuus voor een volwassene.


    What's wrong with aspiring to be a housewife?


    Bowties were never Cooler

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Jade

    'Grove, Alabama.' Hij knikte eens langzaam, wat bedenkelijk. Alabama was nou niet bepaald dichtbij maar daar hoorde hij niet eens over na te denken. Wat kon hem het eigenlijk schelen waar ze vandaan kwam en of de afstand groot was of niet? De Wellness kwam in zicht en Owen gaf dan ook aan dat hij dacht dat het hier was, meer om iets te zeggen dan dat hij het een zinnige mededeling vond. Ze had immers zelf ook ogen dus ze zou zelf prima kunnen zien dat dit waarschijnlijk de wellness was. En zij was er al eens geweest dus.. ach. Hij had tenminste zijn mond open getrokken. Eenmaal binnen was het - gelukkig - koeler dan buiten en tot zijn opluchting was het ook lekker rustig binnen.
          'Misschien kunnen we eerst een sauna proberen?' Hij keek om naar Jade, die glimlachte naar hem. Hij knikte eens en richtte zijn blik weer op de vrouw die hen ontving. Owen krabde eens aan zijn achterhoofd. Hij haatte het dat hij zich zo ongemakkelijk voelde, dat hij zich geen houding wist te geven. Het was raar. Het paste niet maar het was nu eenmaal de waarheid; hij had geen idee wat hij moest doen en waar hij heen moest.
          ''Ik vind alles prima.'' mompelde hij dan ook en hij richtte zijn blik weer op de rosse dame. Deze keer trok hij wel zijn mondhoek op in een soort van glimlachje, het was niet echt voor Owen weggelegd om te glimlachen maar hij deed zijn best voor de dame. Zij leek ook haar best te doen.
          ''Sorry, ik ben hier helemaal niet mee bekend.'' zei hij uiteindelijk en hij zuchtte eens. ''Niet met de Wellness en niet met daten.''


    Because alcohol tastes better than tears