• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Grace schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tips allebei!
    Ik eet nog wel veel melkproducten en eieren dus ik weet niet of die B12 het probleem is, maar ik moet binnenkort toch nog eens naar mijn huisarts dus ik zal haar dan om raad vragen.
    Momenteel eet ik 4 van de 3 dagen ongeveer geen vlees en hier voel ik me lichamelijk/mentaal oké bij. Misschien dat afbouwen inderdaad beter is dan gewoon ineens stoppen. (Ik moet ook wel bekennen dat ik gewoon een stressvol jaar heb gehad, dus dat zal nu ik er zo over nadenk ook wel een invloed hebben gehad toen ik 100% vegetarisch ging eten).

    Nog eens bedankt voor de lieve reacties, want ik vind het zo'n gevoelig onderwerp om tegenwoordig over te praten.


    Omdat je veel melkprodcuten/eieren eet kan je B12 nog steeds te laag zijn. Ik ben namelijk een enorme vleeseter (sorry peeps), maar ik kom alsnog B12 te kort dus ik denk niet dat dat persé iets hoeft te zeggen. Je kunt het altijd proberen, wie weet voel je je er beter door. Maar het bloed prikken is ook wel een goed idee, zo ben ik er wel achter gekomen dat ik B12 te kort kom. Ik weet alleen dat mensen die geen vlees eten er nog sneller last van hebben, ik hoop het natuurlijk niet voor je maar je telkens zo rot voelen is ook niet alles.


    Life is a beautiful struggle

    Lol oke dat was een totale anticlimax. 😂


    The truth is out there.

    Grace schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tips allebei!
    Ik eet nog wel veel melkproducten en eieren dus ik weet niet of die B12 het probleem is, maar ik moet binnenkort toch nog eens naar mijn huisarts dus ik zal haar dan om raad vragen.
    Momenteel eet ik 4 van de 3 dagen ongeveer geen vlees en hier voel ik me lichamelijk/mentaal oké bij. Misschien dat afbouwen inderdaad beter is dan gewoon ineens stoppen. (Ik moet ook wel bekennen dat ik gewoon een stressvol jaar heb gehad, dus dat zal nu ik er zo over nadenk ook wel een invloed hebben gehad toen ik 100% vegetarisch ging eten).

    Nog eens bedankt voor de lieve reacties, want ik vind het zo'n gevoelig onderwerp om tegenwoordig over te praten.

    Graag gedaan! Als je meer vragen hebt, feel free to ask (:

    Ik eet al jaren geen vlees en heb geen B12 tekort, dus het ligt echt aan je aanleg denk ik (: En je kunt ook eerst beginnen met alleen biologisch vlees te kopen? Deze dieren hebben wel een goed leven gehad.

    En ik zie heg niet als een gevoelig onderwerp hoor, dus vraag maar raak! Ik help je graag (:


    And then we'll see it.

    ha sommige mensen. :W


    Life is a beautiful struggle

    Ik haat alles


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil zó graag de eerste paar hoofdstukken van mijn verhaal opsturen naar de uitgeverij van mijn dromen, maar ik ben zó scared dat ze zeggen dat ik niet kan schrijven en dat m'n hele droom als een zeepbel uit elkaar spat en aan de andere kant heb ik zo vaak mezelf dingen niet laten doen omdat ik bang was dat ik het niet kon, en zo ga ik dus nooit verder komen in het leven, maar wat nou als ik echt niet kan schrijven, wat nou als ik nooit schrijfster wordt, wat nou als ik.... ja nvm. UGH.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm honestly shaking from nerves and anxiety, god.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil zo graag meer weten over de witte Night Fury. Word die vrienden met Toothless of worden het juist vijanden van elkaar of worden ze verliefd op elkaar? Ik wil het weten en ik moet nog zo lang wachten.

    Maar Jurassic World: Fallen Kingdom komt deze week uit. Hopelijk is het woensdagochtend dan niet laaiend druk in de bioscoop waar ik heen wil. Zo min mogelijk mensen en met zoveel mogelijk popcorn. Hoewel ik niet zeker weet of het een goed idee is als ik hem in 3D ga kijken. Bij de vorige film was het ook spannend met de Indominus Rex dus waarschijnlijk wordt deze nog spannender.


    Physics is awesome

    Am I allowed to be a bit proud? c:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Then holding hands and life was perfect, just like up on the screen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De status van mijn paper is dat ik een pun als titel heb en ik ben te ver heen om in te kunnen schatten of dat al dan niet een goed plan is. Is het een goed idee om iets vetgedrukt in lettertype 14 boven aan een paper te zetten als ik geen idee heb of het in de smaak valt? I highly doubt it. Will I still do it? Possibly. Probably.


    She's imperfect but she tries

    Just for the thrill of the chase, you got me
    Fucked in the head from all the things that we did
    But I will never forget I need you, my medication


    This ain't no place for no better man.

    Waarom is iedereen vandaag zo snel op z'n teentjes getrapt? Damn people, hold yo tits. De vogeltjes fluiten. De zomer is bijna begonnen. De zon schijnt. FUCKING SMILE.


    •

    mn keelontsteking maakt het zo pijnlijk om te eten/slikken en ik wil gewoon mn nachos kunnen eten ;/


    wat was dit ookalweer

    I'm amazed at how we talk, it's so chill but there's tension;
    What was the deal when your eyes locked on me?
    What was the deal when you smiled at me like that?
    You see I try to be cool, but the problem is you messing my emotions up..


    — Inner peace, it's hard to find. —