• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fielding schreef:
    (...)

    Oeeeh enjoy! Ik ga binnenkort ook. 😊


    Ga ik zeker doen! Laatste keer was ik ook naar die bioscoop en na vijf of zes trappen (met een bak popcorn en drinken) kwam ik eindelijk bij de zaal. Maar ik vind het een hele knusse bioscoop en dat vergroot toch ook wel mijn plezier om naar de film te kijken.

    Alvast veel plezier en ik zal proberen om hier geen spoilers neer te zetten.


    Physics is awesome

    Zo jammer dat MacGyver is afgelopen en van Grimm heb ik nog niet alles gezien, maar daar had ik nu even geen zin in. Dus waarschijnlijk word het Rizzoli and Isles kijken. Want als ie op tv was, stond ie alleen op als er niks anders was dus ik heb er zo weinig van gezien. Ik begin bij het begin.

    Girlpower en zo gaaf dat Rizzoli een italiaanse achtergrond heeft.


    Physics is awesome

    Well isn't this ironic?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sorry dat ik te druk had om mijn volle aandacht aan je te geven – I'm just trying to get my shits together, maar blijkbaar ben jij belangrijker

    Ik heb dus echt zó geen zin in morgen eh. Of welke dag dan ook.
    Het liefste zou ik willen vluchten. Voor mijn leven. Wegvluchten van mijzelf. Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    •

    Amari schreef:



    Hugs. I've got the same feelings.
    ❤🌷


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 23:06 ]


    26 - 02 - '16

    *puts trans siberean express journey on the bucketlist together with moskau and sint petersburg*
    god hopelijk vind ik snel iemand om dat mee te kunnen doen


    A to the Z

    What to do with all these confusing af feelings?????????


    The truth is out there.

    Jezus dit is een brok informatie. But, gotta read it all by 1PM tomorrow


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eigenlijk moet mijn vriend gewoon geen horrorgame zoals Outlast 2 naast mij gaan spelen. Het enige dat ik doe is gillen en schreeuwen dat hij zich moet verstoppen en weg moet rennen ;’D
    “Hide! HIDE! No RUN! Aaaah. Go go go go! Through the window! Lock it! HIDE! Ieeeh.”

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 0:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mmmm je pinterest proberen herorganiseren en pins overplaatsen en dan de helft van de pins die kinda lost zijn plots
    like this better be nicely transfered to the other board by tomorrow morning or i will be annoyed af dat ik al die dingen kwijt ben omg


    A to the Z

    Can you just stop with mentioning your gf for no reason at all already please it's annoying. It literally had nothing to do with the topic. Again.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben 's nachts gewoon dertigduizend keer zo productief, maar je kunt vrij weinig doen omdat het nacht is en je niet je hele ritme mag verkloten, maar zeg nou zelf; slapen is gewoon een waste van al deze productiviteit die nu niet tot uiting komt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"