• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hallo mixed feelings. Also hallo cuteheid feelings en hallo hamsterwang en auw auw.


    The truth is out there.

    Voor een tientje naar Groots Met Een Zachte G. Netjes.


    •

    Ik ben zo gigantisch kapot, maar moet nog zoveel doen voordat ik uberhaupt even rustig kan zitten en water drinken :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    JAA ik wil compensatie. Kom maar door Tweede Kamer


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Stress stress stress


    The soul needs autumn.

    Ja, ik word boos als jij zegt; 'doe maar een spuit erin' over mijn hond. Als ze te veel pijn heeft en de medicatie niet helpt / het leven niet beter maakt voor haar dan doen we dat ja. Maar het is nog steeds mijn hond, wat je me keer op keer duidelijk maakt, en ík beslis - samen met de dierenarts - of het het waard is om ermee door te gaan of niet. Niet jij.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 18:06 ]

    And that kids is why lying really can be a bad idea.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    When je een anime begint en je nu al verliefd bent op een van de personages.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo hele media systeem opnieuw bekabeld en aangesloten, gordijnen gewassen en opgehangen alles schoongemaakt achter de kast en bank. I deserve a break some food en dan weer door.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga zo dood overmorgen voor dat tentamen, maar hee, komt goed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Triggerwarning eten:

    Ik eet echt te weinig, kutdepressie, I mean het is niet eens dat ik me schaam voor mn gewicht ofzo tis gewoon echt dat ik misselijk word als ik aan eten denk. Nu in 2 dagen in totaal een beetje sla en een paar plakjes zalm gegeten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nog even gecontroleerd en de zaal is nog vrijwel leeg. Dus ik ga morgen naar Jurassic World: Fallen Kingdom.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Nog even gecontroleerd en de zaal is nog vrijwel leeg. Dus ik ga morgen naar Jurassic World: Fallen Kingdom.


    Oeeeh enjoy! Ik ga binnenkort ook. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb ik nu net mezelf een studydate gefixt? :') I think I did. Oh well, nog wat boistress bovenop mijn examenstress?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "Ben je depressief? Nee hè? Hahah." Did you just really ask that? And laugh about it?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.