• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    PickIe schreef:
    (...)



    Ik haat dit zo erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jesus fuck.

    //

    Dat was zo niet wat ik in gedachten had. . .

    [ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 0:54 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zou heel graag eens een dagje meelopen in een slachterij, koeien of zo, maar ik weet niet of slachterijen dit zomaar doen...
    Iemand tips voor een motivatie?
    Een van de motivaties is dat ik dan de koe die ik zelf geslacht heb, ook wil proeven, dus dat ik daar een stuk van meekrijg of iets in die richting... Hmmm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aw yeah Dance Gavin Dance heeft een nieuw album gedropt !!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LittleOwlet schreef:
    Ik zou heel graag eens een dagje meelopen in een slachterij, koeien of zo, maar ik weet niet of slachterijen dit zomaar doen...
    Iemand tips voor een motivatie?
    Een van de motivaties is dat ik dan de koe die ik zelf geslacht heb, ook wil proeven, dus dat ik daar een stuk van meekrijg of iets in die richting... Hmmm.

    Je wilt een motivatie zodat je voor de fun een dier kan slachten? Dat is echt een beetje fucked up, sorry hoor. Het is niet zomaar een uitje wat je gezellig kan doen op zaterdag middag.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ah ik was vergeten hoe verslavend anime kijken is. Ahhh.


    The truth is out there.

    PickIe schreef:
    (...)




    Terroriser schreef:
    (...)
    Ik haat dit zo erg.


    TELL ME LIEEES TELL ME SWEET LITTLE LIES

    ik wil nog steeds mijn username veranderen naar toddhoward maar misschien verpest hij E3 en dan zou ik spijt hebben


    Caution first, always.

    Ik moet morgen de conceptversie van m'n scriptie inleveren en moet m'n gehele discussie nog — maar ik heb zo zo zo geen zin en voel me nog steeds hartstikke slecht. Ugh.


    •

    OMYGOD ER ZIT EEN HUGE SPIN IN DE WASBAK EN IK WEET NIET WAAR HIJ VANDAAN KWAM EN I PROBABLY TOUCHED IT AND ITS DEAD BUT OMYGOD IT WONT FLUSH AWAY AND IM SO SCARED AND DISGUSTED AND SORTA WONDERING IF IT WAS IN MY HAIR BECAUSE I JUST BRUSHED IT I CANT HANDLE THIS AND I WILL MOST LIKELY DIE TRYING TO GET RID OF IT SEND HELP

    #crying


    NOOO SO GROSSED OUT RN

    [ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 10:37 ]


    The truth is out there.

    Ik ben zo fucked up.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Koldovstoretz schreef:
    (...)
    Je wilt een motivatie zodat je voor de fun een dier kan slachten? Dat is echt een beetje fucked up, sorry hoor. Het is niet zomaar een uitje wat je gezellig kan doen op zaterdag middag.


    Wie zegt voor fun?
    Ik mag het interessant vinden toch? Of moet ik perse dieren eren alsof het goden zijn? Slager is ook een beroep en misschien wil ik dat wel worden. Dan moet ik toch beginnen met een dag meelopen op een slachterij, of niet soms. Moet ik het maar doen met filmpjes en foto’s, terwijl ik het in real life mee kan maken?
    Waarom is dat fucked up. Jij vind het fucked up, omdat het niet jouw gedachten is om dat te doen, maar mij lijkt het interessant om een stukje vlees te proberen die ik zelf verwerkt heb. Dat heb ik al sinds ik mijn koksopleiding begon en nu ik deze al meer dan een jaar geleden heb afgerond, wil ik het werkelijk eens doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Wie zegt voor fun?
    Ik mag het interessant vinden toch? Of moet ik perse dieren eren alsof het goden zijn? Slager is ook een beroep en misschien wil ik dat wel worden. Dan moet ik toch beginnen met een dag meelopen op een slachterij, of niet soms. Moet ik het maar doen met filmpjes en foto’s, terwijl ik het in real life mee kan maken?
    Waarom is dat fucked up. Jij vind het fucked up, omdat het niet jouw gedachten is om dat te doen, maar mij lijkt het interessant om een stukje vlees te proberen die ik zelf verwerkt heb. Dat heb ik al sinds ik mijn koksopleiding begon en nu ik deze al meer dan een jaar geleden heb afgerond, wil ik het werkelijk eens doen.


    Ik heb een vriend die al vijf jaar lang slager is en die heeft nog nooit zelf een dier gedood in een slachterij. x:

    //

    KOM OP MIRTE. Godverdomme, werk door.


    •

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Wie zegt voor fun?
    Ik mag het interessant vinden toch? Of moet ik perse dieren eren alsof het goden zijn? Slager is ook een beroep en misschien wil ik dat wel worden. Dan moet ik toch beginnen met een dag meelopen op een slachterij, of niet soms. Moet ik het maar doen met filmpjes en foto’s, terwijl ik het in real life mee kan maken?
    Waarom is dat fucked up. Jij vind het fucked up, omdat het niet jouw gedachten is om dat te doen, maar mij lijkt het interessant om een stukje vlees te proberen die ik zelf verwerkt heb. Dat heb ik al sinds ik mijn koksopleiding begon en nu ik deze al meer dan een jaar geleden heb afgerond, wil ik het werkelijk eens doen.


    Ik denk dat je sowieso dan je koksopleiding moet vermelden en gewoon van daarop verder gaan. Gewoon zeggen 'het lijkt me interessant/leuk' is misschien niet voldoende. Zeg ook dat je slager wil worden en dat je dan gewoon wil weten hoe dat vlees bij jou komt zodat je zelf de klant optimale informatie kan geven als deze hierom zouden vragen. Sowieso dat jij meer over vlees weet dan ik dus ik weet niet zo goed wat je allemaal kan zeggen :p


    The soul needs autumn.

    Sattler schreef:
    (...)

    Ik heb een vriend die al vijf jaar lang slager is en die heeft nog nooit zelf een dier gedood in een slachterij. x:

    //

    KOM OP MIRTE. Godverdomme, werk door.


    Bedoelde slachter haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Bedoelde slachter haha


    OH — haha, dat verklaart een hoop.
    Dan zou ik op zoek gaan naar een soort 'snuffelstages'?



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    •