• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I knew it. (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    CaptainMarvel schreef:
    (...)
    Hahaha gelukkig dat we niet tot volgend jaar maart hoeven te wachten (zoals de USA) ^^


    Ik dacht dus altijd dat films als eerste in Amerika uitkwamen en dan de rest van de wereld. Gelukkig niet, maar januari 2019 is voor mijn gevoel nu ook nog heel ver weg.

    En volgens mij zou ie eerst in 2018 uitkomen en hebben ze het toen verzet naar 2019.


    Physics is awesome

    SAP is een klotesysteem uuurgh. Ik doe mijn best dingen uit te zoeken, maar dat systeem is soms vaak maar raar en onduidelijk.


    Ik wil een tuin vol egels

    Nu bij ggz. Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik dacht dus altijd dat films als eerste in Amerika uitkwamen en dan de rest van de wereld. Gelukkig niet, maar januari 2019 is voor mijn gevoel nu ook nog heel ver weg.

    En volgens mij zou ie eerst in 2018 uitkomen en hebben ze het toen verzet naar 2019.

    Dat valt heel erg mee haha. Films van de MCU hebben ook altijd de tendency om een week eerder uit te komen in Europa. Bij animatiefilms is het alleen heel bijzonder, omdat ze meestal nog volledig overtolkt moeten worden en dat mag bijvoorbeeld bij Disney pas als de film uit is gekomen/vlak voordat de film uitkomt. Blijkbaar heeft Dreamworks een andere policy. ^^
    Ja, ik weet het, maar ben stiekem ook wel blij, want ik zou het zonde vinden als ze de animatie ineens 10x lagere kwaliteit geven. Daar doe ik het namelijk wel voor ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke maar heeft een random oud klasgenoot met nou net gekoppeld aan een best wel knappe chick? Damn, unexpected.


    The truth is out there.

    Well die Vans x Marvel line is echt lit en ik wil echt die Deadpool schoenen maar wat is €100 ;-;

    [ bericht aangepast op 8 juni 2018 - 13:29 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    * ziet ruzie in project groep app *
    * ruziemakers appen mij met het geklaag dat hun gelijk hebben *

    Me:


    Seasons will change, but I shall remain

    Met dit weer wil ik gewoon permanent met deo spuiten want zo benauwd en plakkerig


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Cortes schreef:
    Well die Vans x Marvel line is echt lit en ik wil echt die Deadpool schoenen maar wat is €100 ;-;


    Wow show me?


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Wow show me?


    Dit zijn de Deadpool's
    En dit is de hele collectie

    ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FireKeeper schreef:
    Met dit weer wil ik gewoon permanent met deo spuiten want zo benauwd en plakkerig

    Echt? Bij mij is het namelijk heerlijk weer: Onder de 20, bewolkt, spatje regen en een beetje wind :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    CaptainMarvel schreef:
    (...)
    Dat valt heel erg mee haha. Films van de MCU hebben ook altijd de tendency om een week eerder uit te komen in Europa. Bij animatiefilms is het alleen heel bijzonder, omdat ze meestal nog volledig overtolkt moeten worden en dat mag bijvoorbeeld bij Disney pas als de film uit is gekomen/vlak voordat de film uitkomt. Blijkbaar heeft Dreamworks een andere policy. ^^
    Ja, ik weet het, maar ben stiekem ook wel blij, want ik zou het zonde vinden als ze de animatie ineens 10x lagere kwaliteit geven. Daar doe ik het namelijk wel voor ^^


    Gelukkig heeft Dreamworks een ander beleid. Hoewel ik wel naar de originele versie ga kijken als ik kan. Bij de tweede film heb ik hem in de Nederlandse versie gezien en ik vond het zo raar om te horen dat Hiccup, Hikkie noemden. In de eerste film paste dat nog wel, maar bij de tweede en derde film verdient ie toch wel een stoerdere naam. En Hiccup klinkt in mijn oren nu eenmaal stoerder dan Hikkie.

    Dat besef ik mij ook. Maar het voelt toch alsof iemand een koekje onder mijn neus hield, zei dat ik hem mocht opeten en toen ik hem wilde opeten hem af pakte en zei dat ik hem later pas mag opeten.


    Physics is awesome

    Cortes schreef:
    (...)

    Dit zijn de Deadpool's
    En dit is de hele collectie

    ;-;


    Wohhh super vet!


    The truth is out there.

    I would give all my time
    Just to spend my nights with you
    I would lay down my fears
    Just to spend my years with you
    Cause when I'm standing at your door
    I don't feel homesick anymore
    When I'm standing at your door
    I dont feel homesick anymore



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.