• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, I’m not feeling bad but not feeling good either. It’s like I’m feeling. . . blah.


    •

    ”The Prophet Muhammad (SAW) cursed the mukhannathoon. Homosexuality is a sin as Allah created women n men in pairs, not to fall for same sex, Whatever u saying u hav no proof!”

    Oke, als je “proof” hebt dat je hele godsdienst waar is, dan ben ik weer bereid te luisteren naar je homofobie. Tot die tijd: sssh bby.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben gesloopt god

    He’s OK. Thank fucking God.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nou, ik heb de 1600 woorden die ik heb maar opgestuurd naar mijn docent. Schaam me diep. Ik ben al vijf maanden te laat met die paper. Ugh. Ik ben niet gemaakt voor onderzoek. Ik ben nu al bang voor m'n scriptie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh zoooo blij dat dat ik binnen twee maanden uit huis ben. Zo klaar ermee.


    The truth is out there.

    Lol, dat is juist wat ik had veranderd, omdat het niet logisch leek. -.- :') En ik had het volgens mij vrij duidelijk uitgelegd.

    //
    En ook heel aardig van je, maar ik heb hier een vreemd gevoel bij. Hetzelfde als bij die ene vertegenwoordiger van de vorige huisbazin.


    Ik wil een tuin vol egels

    Lol en nu zijn mn ouders vet schijnheilig bezig over de rommel in huis tegenover anderen terwijl ze zelf die tyfusrommel maken en niks achter zichzelf opruimen. Mijn kamer en badkamer zijn gewoon netjes hoor. En nog hatelijker dat mn ma echt totaal geen rekening houd met dat sommige mensen andere tijden slaapt als zij en continu zo luid is dat je totaal niet kan slapen en dan wordt ze boos als je er wat van zegt. Tuurlijk. Bijna free.


    The truth is out there.

    WATWATWATWAT
    Toothless wordt een Skrill? WAT


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben heel benieuwd of die vrouw van t GGZ me vandaag wél serieus neemt. Anders ontplof ik en krijgt ze de volle laag. Ik kán dit verdomme niet meer aan. Ik ben officieel kapot, gebroken. Ik weet níét meer wat ik nog kan/moet doen. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CaptainMarvel schreef:
    WATWATWATWAT
    Toothless wordt een Skrill? WAT


    Ze maken het wel spannend. Ik wil de film zo graag zien nu, zoveel vragen en zo weinig antwoorden.


    Physics is awesome

    Ik ben ZO KWAAD. M'n ex, die goddomme wist van m'n depressies, onzekerheid en hoe moeilijk het voor mij is om naar school te gaan, heeft kennelijk bij de leraren rond gebazuind dat ik lui en laks ben. En al die tijd maar tegen mij 'ja, ik snap het lieverd' KRIJG TOCH VERDOMME DE @#%$^&*(&^%$#@ ROTJOCH. En het ergste is dat ik hem nu niet eens de huid kan vol schelden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I just feel so empty and numb.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ze maken het wel spannend. Ik wil de film zo graag zien nu, zoveel vragen en zo weinig antwoorden.

    Hahaha gelukkig dat we niet tot volgend jaar maart hoeven te wachten (zoals de USA) ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Urgh, I freaking love you