• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb hier echt absoluut níét de mogelijkheid om te leren. En wie heeft er zondag examen? Ík. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, thanks dad. Ik hoef niet bij alles wat ik eet te horen dat het wel of niet gezond is. Ik wilde verdomme alleen maar een klein stukje aardbei pizza nemen. Gaat toch fietsen met die gezondheidsobsessie.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ja, thanks dad. Ik hoef niet bij alles wat ik eet te horen dat het wel of niet gezond is. Ik wilde verdomme alleen maar een klein stukje aardbei pizza nemen. Gaat toch fietsen met die gezondheidsobsessie.


    AARDBEI PIZZA???

    Daar heb ik dus nog nooit van gehoord??? omg met wat combineer je dat dan? toch niet tomatensaus? ☹️


    The soul needs autumn.

    ^ Het is niet echt aardbei pizza, zo noem ik het :') Ik heb geen idee hoe het heet, maar het is iets wat je bij de Happy Italy kan halen. Heeft wel een pizzavorm en deeg en dan zit er iets romigs overheen met aardbeien erover?
    Dit dus:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit is echt zo'n avond waarop ik niet weet of ik een film wil kijken, een serie wil kijken of gewoon een boek wil lezen. OF, gewoon helemaal iets anders.


    Zojuist ingestort. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik voel me als een rat in de val. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan ik dan nergens een appartement, huurwoning of whatever vinden die onder de 700 euro is?!
    Is het zo moeilijk? Mijn ouders wonen ook in een huurhuis met zelfs 4 kamers voor 680,-
    Ik kan niet eens een woning vinden met 2 kamers die onder de fucking 700 euro komt en ook nog goed te bereiken is. My gosh....


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FireKeeper schreef:
    ^ Het is niet echt aardbei pizza, zo noem ik het :') Ik heb geen idee hoe het heet, maar het is iets wat je bij de Happy Italy kan halen. Heeft wel een pizzavorm en deeg en dan zit er iets romigs overheen met aardbeien erover?
    Dit dus:



    Dat ziet er echt lekker uit :9~


    The soul needs autumn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een gezellige dag maar denk dat ik nu linea recta naar bed ga :') Of op de bank ga liggen want ben afgepeigerd xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik word niet goed van dit paper. Ik zit er ondertussen al zo'n acht maanden tegenaan te hikken dit te gaan schrijven en een dag voor een afspraak met m'n docent heb ik slechts 1300 van de 5000 woorden op weten te schrijven. Ik weet bij god niet wat ik in hemelsnaam nog moet toevoegen, al is het nu een zooi en slaat het volgens mij nergens op. Ugh. I wish I'd finished this before I left for America.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Ik word niet goed van dit paper. Ik zit er ondertussen al zo'n acht maanden tegenaan te hikken dit te gaan schrijven en een dag voor een afspraak met m'n docent heb ik slechts 1300 van de 5000 woorden op weten te schrijven. Ik weet bij god niet wat ik in hemelsnaam nog moet toevoegen, al is het nu een zooi en slaat het volgens mij nergens op. Ugh. I wish I'd finished this before I left for America.




    (wbw)

    Arcenciel schreef:
    (...)



    (wbw)


    Ja maar dat is valsspelen en daar houd ik niet van :c En ik wil zelf docent worden dus reken maar dat ik daarop ga letten als ik zelf les ga geven. #fearme (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh nee, ik ben niet blij dat ie ineens een nieuwe woning heeft, kan ik de rest weer zelf betalen.. pff.


    Ik wil een tuin vol egels


    — Inner peace, it's hard to find. —