• HET GROTE BOEKENTOPIC
    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”


    Er zijn al een paar boekentopics op Q, maar nog geen algemene, en ik vond het hoognodig dat er eentje kwam. Hier kan je praten over al je favoriete boeken, vragen om aanraders, en natuurlijk je boekenhauls laten zien. Gelieve spoilers over boeken onder de spoilerknop te zetten. Als je nog leuke ideeën hebt voor het topic, evenementen, goodreads of bookstagrams die toegevoegd moeten worden, just let me know!

    BOOKEVENTS
    28 juni - 30 juni 2018 || Nieuwe Types || Arnhem || €0 - 5
    1 juli 2018 || Van Pierre YA summerbookloving event || Eindhoven || €12,50

    GOODREADS
    Morrigann || Cheryl



    BOEKENTOPICS
    Eiland || Bookbuds
    Sattler || Booketlist 2018

    BOOKSTAGRAMS
    Morrigann, Verkleurd & JamesPotter || bookishsisters
    FireKeeper || slytherinreading

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 21:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha het is niet mijn idee tho, ik heb weer gereageerd op iemand anders.

    Da’s wel jammer... Je kunt wellicht je adres in Duitsland opgeven?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb 't wel vaker gezien ja. c:

    Ik moet daar toch 6 dagen per week werken en ik heb de ruimte niet al die boeken mee terug te nemen. :') Dus idk. D: Plus het is in the middle of nowhere.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahh helaas


    I just caught the wave in your eyes

    Dankjewel voor jullie reacties nog! Ik ga Six of Crows lezen haha


    A to the Z

    Aanrader: I Love Dick van Chris Kraus, loved it


    I just caught the wave in your eyes

    And two more books. No regrets.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    And two more books. No regrets.


    Oeh, welke had je ook alweer gekocht?


    look at the stars, look how they shine for you;

    War Storm en Mapping the Bones c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vraagje
    Ik lees een serie boeken in het Nederlands, maar er is een kortverhaal dat alleen in het Engels is uitgebracht. Is het handig om deze te gaan lezen? Aangezien ik de rest van de serie in het Nederlands lees.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Vraagje
    Ik lees een serie boeken in het Nederlands, maar er is een kortverhaal dat alleen in het Engels is uitgebracht. Is het handig om deze te gaan lezen? Aangezien ik de rest van de serie in het Nederlands lees.


    Ik heb zelf de eerste boeken van de grijze jager in het Nederlands gelezen en de laatste paar in het Engels. Ik had er iig geen problemen mee. Maar het is maar net wat je zelf prettig vind, maar als je het niet erg vind om het in het Engels te lezen , zou ik je er zeker niet door laten tegenhouden!


    Stenenlikker

    CarIyIe schreef:
    Vraagje
    Ik lees een serie boeken in het Nederlands, maar er is een kortverhaal dat alleen in het Engels is uitgebracht. Is het handig om deze te gaan lezen? Aangezien ik de rest van de serie in het Nederlands lees.


    Ik denk dat het prima kan, als je zelf Engels goed beheerst en je het ook leuk lijkt. Het gebeurt alleen wel in sommige verhalen dat de namen ook vertaald worden, dus misschien is het wel een beetje verwarrend.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oke ik heb het eerste boek van de Grishatrilogie uit, Schim en Schaduw, en het maakt me zo woedend grrr
    de wereld is zo leuk, the darkling is echt een interessante gozer, en dan is het zo cliche als wat
    ugh :( ik vind dat zo jammer :(
    zo'n mooie wereld en dan doe je er amper wat mee


    A to the Z

    Ik heb dus gister (vanacht eigenlijk) weer een boek van the lunar chronicles uitgelezen en I'm in love. Het eerste boek was een beetje mweh, maar alle nieuwe personages zijn zo cute


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb in minder dan twee weken de eerste vier boeken van The Lunar Chronicles gelezen en ik ben nu bezig met de laatste. :Y) Love it!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vond Cinder echt vreselijk cliche en cringy, lol.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.