• HET GROTE BOEKENTOPIC
    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”


    Er zijn al een paar boekentopics op Q, maar nog geen algemene, en ik vond het hoognodig dat er eentje kwam. Hier kan je praten over al je favoriete boeken, vragen om aanraders, en natuurlijk je boekenhauls laten zien. Gelieve spoilers over boeken onder de spoilerknop te zetten. Als je nog leuke ideeën hebt voor het topic, evenementen, goodreads of bookstagrams die toegevoegd moeten worden, just let me know!

    BOOKEVENTS
    28 juni - 30 juni 2018 || Nieuwe Types || Arnhem || €0 - 5
    1 juli 2018 || Van Pierre YA summerbookloving event || Eindhoven || €12,50

    GOODREADS
    Morrigann || Cheryl



    BOEKENTOPICS
    Eiland || Bookbuds
    Sattler || Booketlist 2018

    BOOKSTAGRAMS
    Morrigann, Verkleurd & JamesPotter || bookishsisters
    FireKeeper || slytherinreading

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 21:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ YA boeken kunnen ook inhoud hebben hoor :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Innsaei schreef:
    (...)

    Boeken die niet young adult of simpel geschreven zijn maar boeken met inhoud


    Je hebt tegenwoordig ook New Adult boeken, misschien zijn dat het soort boeken wat je zoekt?


    Physics is awesome

    Innsaei schreef:
    (...)

    Boeken die niet young adult of simpel geschreven zijn maar boeken met inhoud


    Ik denk dat je Chicklits en Young Adult bedoelt, maar dat zijn genres en zijn niet per definitie ‘niet volwassen’. Young Adult wordt door iedereen gelezen, maar duidt op de leeftijd van het hoofdpersonage.

    Wat voor genres zoek je precies?


    Sorry jongens, ik heb niets tegen young adult hoor. Wist trouwens niet dat dat op de leeftijd van het hoofdpersonage duidde.

    Genres: Fantasy, romantiek, drama, thriller, psychologisch


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Sorry jongens, ik heb niets tegen young adult hoor. Wist trouwens niet dat dat op de leeftijd van het hoofdpersonage duidde.

    Genres: Fantasy, romantiek, drama, thriller, psychologisch


    Geeft toch niet? Die fout maken héél veel mensen, haha.

    Ik kan je zo uit m’n hoofd de volgende schrijvers aanraden: Griet op de Beeck, Karen Rose en Stephen King. Verder zou ik even m’n Goodreads moeten doorspitten.


    Burke schreef:
    (...)

    Geeft toch niet? Die fout maken héél veel mensen, haha.

    Ik kan je zo uit m’n hoofd de volgende schrijvers aanraden: Griet op de Beeck, Karen Rose en Stephen King. Verder zou ik even m’n Goodreads moeten doorspitten.


    Jaa Griet op de Beeck vind ik ook tof. Tnx.


    Aan niets denken is ook denken.

    Waarschijnlijk heb je het boek al gelezen maar Het oneindige verhaal? Fantastisch boek, en of course het lijstje op de vorige pagina:

    Tonio (A.F.Th. van der Heijden; tho je die vast wel kent), Schaduwkind (P.F. Thomése), the Boys from Brazil (Ira Levin), Eilandgasten (Vonne van der Meer), the Unknowns (Gabriel Roth; beetje categorie tussendoortje tho), Underworld (Don DeLillo), Stoner (John Williams, echt één van mijn favorieten) en sws alles van Chaim Potók eigenlijk


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben zo'n perfectionist die per se een serie af wil lezen, ook al vind ik het ver—schrikkelijk.


    Burke schreef:
    Ik ben zo'n perfectionist die per se een serie af wil lezen, ook al vind ik het ver—schrikkelijk.


    Welke serie lees je nou? Klinkt niet heel lovend haha


    I just caught the wave in your eyes

    Cro schreef:
    (...)

    Welke serie lees je nou? Klinkt niet heel lovend haha


    De Mara Dyer trilogie. Ik vind het hele idee leuk, maar de uitwerking. . . Brr.


    Jongens ik heb echt iets heel leuks voor jullie! Het gaat alleen wel via insta dus zoek me even op (@maytheforcebewithyu_). Je hoeft me niet te volgen, alleen m’n story even bekijken (:


    I just caught the wave in your eyes

    Cro schreef:
    Jongens ik heb echt iets heel leuks voor jullie! Het gaat alleen wel via insta dus zoek me even op (@maytheforcebewithyu_). Je hoeft me niet te volgen, alleen m’n story even bekijken (:


    Wat leuk! I’m in! Zoiets wilde ik op Q organiseren, maar het is er nooit van gekomen hahaha


    look at the stars, look how they shine for you;

    Cro schreef:
    Jongens ik heb echt iets heel leuks voor jullie! Het gaat alleen wel via insta dus zoek me even op (@maytheforcebewithyu_). Je hoeft me niet te volgen, alleen m’n story even bekijken (:


    Ohhh dat is echt super cute.


    Als je mee wilt doen moet je dus ff reageren op m’n story (aka een dm sturen)


    I just caught the wave in your eyes

    Ik kom ook even dit topic binnenvallen.

    Yu, ik vind het een superleuk idee! Ik kan alleen nu nog niet meedoen aangezien ik straks in Duitsland zit en op z'n vroegst half augustus pas terug ben.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.