• HET GROTE BOEKENTOPIC
    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”


    Er zijn al een paar boekentopics op Q, maar nog geen algemene, en ik vond het hoognodig dat er eentje kwam. Hier kan je praten over al je favoriete boeken, vragen om aanraders, en natuurlijk je boekenhauls laten zien. Gelieve spoilers over boeken onder de spoilerknop te zetten. Als je nog leuke ideeën hebt voor het topic, evenementen, goodreads of bookstagrams die toegevoegd moeten worden, just let me know!

    BOOKEVENTS
    28 juni - 30 juni 2018 || Nieuwe Types || Arnhem || €0 - 5
    1 juli 2018 || Van Pierre YA summerbookloving event || Eindhoven || €12,50

    GOODREADS
    Morrigann || Cheryl



    BOEKENTOPICS
    Eiland || Bookbuds
    Sattler || Booketlist 2018

    BOOKSTAGRAMS
    Morrigann, Verkleurd & JamesPotter || bookishsisters
    FireKeeper || slytherinreading

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 21:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heeft iemand hier al acofas, de nieuwe novelle in acotar serie al gelezen?
    Im Rhysand trash and i need more of him

    ben ik de enige die eigenlijk wel meer van de boek 1 rhysand wou lezen? Ik vond zn bad boy gehalte daar zo geweldig. Acomaf rhysand is ook geweldig but he turned soft too fast haha
    Ik bedoel het moment dat hij der tranen aflikt asdfghjkl ik ging stuk


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Heeft iemand hier al acofas, de nieuwe novelle in acotar serie al gelezen?
    Im Rhysand trash and i need more of him
    ben ik de enige die eigenlijk wel meer van de boek 1 rhysand wou lezen? Ik vond zn bad boy gehalte daar zo geweldig. Acomaf rhysand is ook geweldig but he turned soft too fast haha
    Ik bedoel het moment dat hij der tranen aflikt asdfghjkl ik ging stuk
    Yesss I have
    Ik heb het 3 sterren gegeven. Er gebeurt eigenlijk niks in het boek, waardoor er best wat negatieve reviews zijn maarja. Bij een novelle moet je dat ook niet verwachten. Je wordt eigenlijk heen en weer geslingerd tussen horny feysand en solastice shopping (aka kerstmis). Desondanks was het niet saai ofzo.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)Yesss I have
    Ik heb het 3 sterren gegeven. Er gebeurt eigenlijk niks in het boek, waardoor er best wat negatieve reviews zijn maarja. Bij een novelle moet je dat ook niet verwachten. Je wordt eigenlijk heen en weer geslingerd tussen horny feysand en solastice shopping (aka kerstmis). Desondanks was het niet saai ofzo.


    Eigenlijk dus gewoon fanservice?
    What about the other characters thooo
    ik denk dat ik echt een van de weinigen ben due Lucien en Elain ship ipv Elain en Azriel lol


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Eigenlijk dus gewoon fanservice?
    What about the other characters thooo
    ik denk dat ik echt een van de weinigen ben due Lucien en Elain ship ipv Elain en Azriel lol
    [/quot
    they cute. maar die krijgen niet zoveel aandacht
    en azriel heeft geen pov, waarvan ik nu dus weet dat ik dat wel echt nodig heb in mn leven


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Geen idee in hoeverre mensen hier speciale edities van boeken verzamelen, maar de Collector's edition van Six of Crows kan je vanaf nu preorderen. ^^ Ik was eigenlijk niet van plan van het boek te kopen ik had ergens een gratis ebook gevonden maar help, het ziet er wel echt nice uit.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Azriel schreef:
    Pixielisje schreef:
    (...)

    Eigenlijk dus gewoon fanservice?
    What about the other characters thooo
    ik denk dat ik echt een van de weinigen ben due Lucien en Elain ship ipv Elain en Azriel lol
    [/quot
    they cute. maar die krijgen niet zoveel aandacht
    en azriel heeft geen pov, waarvan ik nu dus weet dat ik dat wel echt nodig heb in mn leven


    Waaaat azriel geen pov :o
    O queen sarah j maas valt van dr troon
    How could she he is amazing


    A to the Z

    Azriel schreef:
    (...)Yesss I have
    Ik heb het 3 sterren gegeven. Er gebeurt eigenlijk niks in het boek, waardoor er best wat negatieve reviews zijn maarja. Bij een novelle moet je dat ook niet verwachten. Je wordt eigenlijk heen en weer geslingerd tussen horny feysand en solastice shopping (aka kerstmis). Desondanks was het niet saai ofzo.


    Ik weet nog dat ik die maar heel weinig sterren had gegeven omdat ik het eigenlijk iets te flauw vond om voor te moeten betalen. Het had echt prima een gratis short story kunnen zijn, maar ja :'). Al vind ik sowieso dat de kwaliteit van de laatste paar boeken die ze uitgegeven heeft wat gedaald is. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben nog steeds een heerlijk popcorngehalte, maar ik krijg ergens de indruk dat de uitgever er vanuit gaat dat de boeken sowieso wel gaan verkopen en er nog maar weinig energie insteekt, ofzo.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lazlo schreef:
    (...)

    Ik weet nog dat ik die maar heel weinig sterren had gegeven omdat ik het eigenlijk iets te flauw vond om voor te moeten betalen. Het had echt prima een gratis short story kunnen zijn, maar ja :'). Al vind ik sowieso dat de kwaliteit van de laatste paar boeken die ze uitgegeven heeft wat gedaald is. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben nog steeds een heerlijk popcorngehalte, maar ik krijg ergens de indruk dat de uitgever er vanuit gaat dat de boeken sowieso wel gaan verkopen en er nog maar weinig energie insteekt, ofzo.


    Ja, ze komen te snel uit imo
    Ik vond acowar iets te gerushed bijv
    Ze had er zoveel meer mee kunnen doen als de uitgever wat meer tijd genomen had ervoor


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ja, ze komen te snel uit imo
    Ik vond acowar iets te gerushed bijv
    Ze had er zoveel meer mee kunnen doen als de uitgever wat meer tijd genomen had ervoor


    Precies dat, en haar series beginnen ook steeds meer op elkaar te lijken. :') Ik lees ze door elkaar en soms worden passages bijna letterlijk gerecycleerd en dat is echt wel iets dat een editor moet opmerken, haha.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lazlo schreef:
    (...)

    Precies dat, en haar series beginnen ook steeds meer op elkaar te lijken. :') Ik lees ze door elkaar en soms worden passages bijna letterlijk gerecycleerd en dat is echt wel iets dat een editor moet opmerken, haha.


    Ja, idd! Of personages die gewoon op elkaar lijken


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ja, idd! Of personages die gewoon op elkaar lijken

    Of personages die me niet interesseren
    kuch chaol kuch Dorian kuch nesryn kuch nesta
    Ik moet eigenlijk niet zeiken want ik heb Tower of Dawn opzich gewoon verslonden

    [ bericht aangepast op 28 juli 2018 - 21:25 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    *schopt alle boekentopics subtiel omhoog*

    Doordat mijn vriend meeging op vakantie heb ik in de drie weken waarin ik gebruikelijk 7 boeken lees, er nu maar 1 helemaal uitgekregen (wel 600 pagina's tho) - what is wrong with me.

    Hoeveel boeken hebben jullie gelezen deze zomer?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)
    Of personages die me niet interesseren
    kuch chaol kuch Dorian kuch nesryn kuch nesta
    Ik moet eigenlijk niet zeiken want ik heb Tower of Dawn opzich gewoon verslonden


    Hehe, Nesta vind ik juist nog één van haar leukere personages omdat die zo anders is dan de rest. Basically het enige personage dat zich niet spontaan aan de voeten van Feyre en Rhysand werpt, lol. Waarschijnlijk verander ik wel van gedachten tijdens die novelle (ofzo?) die eraan komt, maar dat zijn zorgen voor later, haha. Tower of Dawn ben ik ook doorheen geraasd, maar Nesryn's hoofdstukken interesseerden me zo weinig dat ik die wel maar met een half oog heb gelezen. :'D

    Ik heb bedroevend weinig gelezen deze vakantie, maar bij mij komt het denk ik vooral omdat geen van de boeken me echt kon boeien. Mede dankzij het feit dat mijn vaste site voor gratis ebooks uit de lucht is gehaald, rip.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lazlo schreef:
    (...)

    Hehe, Nesta vind ik juist nog één van haar leukere personages omdat die zo anders is dan de rest. Basically het enige personage dat zich niet spontaan aan de voeten van Feyre en Rhysand werpt, lol. Waarschijnlijk verander ik wel van gedachten tijdens die novelle (ofzo?) die eraan komt, maar dat zijn zorgen voor later, haha. Tower of Dawn ben ik ook doorheen geraasd, maar Nesryn's hoofdstukken interesseerden me zo weinig dat ik die wel maar met een half oog heb gelezen. :'D

    Ik heb bedroevend weinig gelezen deze vakantie, maar bij mij komt het denk ik vooral omdat geen van de boeken me echt kon boeien. Mede dankzij het feit dat mijn vaste site voor gratis ebooks uit de lucht is gehaald, rip.

    Awh, that sucks. Ik had laatst voor het eerst een ebook gekocht, maar ik moest door zoveel moeite heen om het überhaupt op m'n ereader te krijgen dat ik dat voortaan gewoon maar niet meer doe (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Volwassen literatuur dit keer!