• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Prim schreef:
    Ik mag morgen na 2 weken op een gesloten afdeling naar een open afdeling en ik ben zo blij. Ik weet echt niet hoe ik het vorige keer heb uitgehouden 10,5 week gesloten. Want ik was het nu al na 2 dagen helemaal beu.


    You go girl! Trots op jou! Je bent zo sterk <3


    A to the Z

    Ik hoop echt voor de jongens dat ze vanavond hun mond dichthouden over zaterdag, want ze krijgen van mij de vólle laag over zich heen doordat ík weer álles heb moeten doen nog vóór ik überhaupt thuis was van Finland. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Ik hoop echt voor de jongens dat ze vanavond hun mond dichthouden over zaterdag, want ze krijgen van mij de vólle laag over zich heen doordat ík weer álles heb moeten doen nog vóór ik überhaupt thuis was van Finland. (cat)


    Groot gelijk ! Laat niet zomaar over je heen lopen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    h e t i s t e w a r m


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    h e t i s t e w a r m


    _O_


    26 - 02 - '16

    Hendrix schreef:
    (...)

    Groot gelijk ! Laat niet zomaar over je heen lopen ^^


    Thank you! I won't. Heb nu alweer samen met Tamara (die juist expres úít de feestcommissie is gestapt) een back-up plan gemaakt, omdat we van de jongens niet op aan kunnen. Dus dat krijgen ze te horen vanavodn en heb ze in de feestcommissieapp al een bericht gestuurd met wat t back-up plan wordt en als ze het er niet mee eens zijn dat ze dan alles zelf mogen gaan doen. (cat) _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gister ruzie gehad met mijn vriend, maar vannacht leek hij mij heel erg te willen beschermen in zijn slaap. Hij liet mij niet los en ging helemaal tegen mij aan liggen, in zo een beschermende houding. Dat laat toch wel zien hoeveel hij van mij houd <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Too hot, hot damn


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Willen afvallen en m&m's eten werkt niet echt samen Sha. pfft.

    Blijf wel weer boven de rest van de dag. Kut familie ook.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 16:27 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Even de stad in, mooi blouse gekocht bij Primark, maar eigenlijk is het te heet om iets te doen. Zoveel respect voor mensen die met deze temperaturen buiten moeten werken of zonder airco.

    Ik vind het fijn dat ze bij de Primark blouses hebben die wat langer zijn, dan vind ik toch comfortabler.


    Physics is awesome

    INTERNET. Ik heb het weer omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mams stuurt mij trots foto's van haar nieuwe outfit. Too cute


    From these ashes, I will rise

    Zo vroeg ben ik nog nooit aan de Desperado's gegaan, maar damn die Mojito versie ervan is heerlijk. Kan er weer een leeg flesje bij mijn mooie collectie alcohol flesjes die ik heb staan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn collega vertelde me vanochtend dat hij blij word zodra hij mij op kantoor ziet. En die opmerking raakt me nog steeds want het kwam zo onverwacht en het was best wel lief.

    //
    Het is te warm. Net lekker gedoucht maar het zweet druipt nu alweer over mijn lichaam.. >.<


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Shimada schreef:
    Zo vroeg ben ik nog nooit aan de Desperado's gegaan, maar damn die Mojito versie ervan is heerlijk. Kan er weer een leeg flesje bij mijn mooie collectie alcohol flesjes die ik heb staan.


    Waar is mijn flesje #sharingiscaring😍😍😍


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya