• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Dit loopt de spuigaten wel uit zeg poeh.


    The truth is out there.

    Morgen nog maar 8 dagen tot Italië. Het komt zo dichtbij!
    Het enige waar ik echt nerveus voor ben is de super drukte op Schiphol en het vliegen. Ik hoop echt dat ik niet overprikkeld ga raken op Schiphol zelf... Misschien even oordopjes in doen als ik daar aankom, zodat het geluid dempt ...

    [ bericht aangepast op 22 juli 2018 - 0:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop niet dat die hitte nog heel lang gaat duren, anders word ik wel vriendjes met de vriezer. Het is niet alleen warm, maar ook zo benauwd dus als ik wat doe is het net alsof ik in een te hete sauna ben.


    Physics is awesome

    Die film was zo matig, wauw. De eerste was zoveel keer beter (no_chears)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Moshpit schreef:
    Die film was zo matig, wauw. De eerste was zoveel keer beter (no_chears)


    Welke film?


    26 - 02 - '16

    Echt hell on earth dit weer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    LittleOwlet schreef:
    Morgen nog maar 8 dagen tot Italië. Het komt zo dichtbij!
    Het enige waar ik echt nerveus voor ben is de super drukte op Schiphol en het vliegen. Ik hoop echt dat ik niet overprikkeld ga raken op Schiphol zelf... Misschien even oordopjes in doen als ik daar aankom, zodat het geluid dempt ...


    Not to sound like a buzz kill, maar ik hoorde op de radio dat 30 juli de drukste dag wel op Schiphol zou worden. :c maar mss ga je van andere airport? Wishing u lots of love tho (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vronsky schreef:
    Echt hell on earth dit weer.


    Babe nee je moet omdenken, the weather is just as hot as you are now. 🤓


    The truth is out there.

    Fuck no


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kurisu schreef:
    (...)

    Babe nee je moet omdenken, the weather is just as hot as you are now. 🤓




    Right back at ya, love.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    R3HAB schreef:
    (...)

    Not to sound like a buzz kill, maar ik hoorde op de radio dat 30 juli de drukste dag wel op Schiphol zou worden. :c maar mss ga je van andere airport? Wishing u lots of love tho (:


    I know, en dat is dus precies waar ik heel bang voor ben. Ik kan al overprikkeld raken van veel geluid en zelfs in paniek als wildvreemde mensen ineens aan mij zitten of zo, ook al gaat het per ongeluk. Ik ga gewoon dicht bij mijn vriend lopen en de hand van mijn moeder vasthouden, in de hoop dat dit gewoon helpt. En anders moet ik begeleiding vragen, maar dat geven ze dus niet meer boven de 16 op schiphol...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kijk nu al uit naar de douche die ik vanavond ga nemen en naar een schoon bed. Ik doe er wel een dekbedovertrek zonder dekbed op mijn bed.

    En ik dacht dus eindelijk dat muggen mij niet meer lekker vonden. Eerste week hier, vijf muggenbulten en nu weer twee.


    Physics is awesome

    Wauw. Bedankt dat ik ook eens een keer mee mag. Hypocriet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vronsky schreef:
    (...)



    Right back at ya, love.


    Is dat Tristin Mays?


    Physics is awesome

    Spetter spetter spater ,Rick die heeft een kater.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.