• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik heb eindelijk een dagprogramma en dat is heel fijn, maar ook heel spannend want dat betekent meer verplichtingen dan ik in een hele poos heb gehad. Maar wel leuk dingen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Even naar Duitsland gefietst, het is zo warm buiten en mijn kont moet nog wennen aan het nieuwe zadel. Hopelijk morgen niet zoveel last van spierpijn.

    Bij de kringloop hebben ze hele leuke uilen beeldjes dus nadat ik een grote uil had gekocht, heb ik vorige week nog een beeldje gekocht met twee uilen op een tak. Kwam vandaag in Duitsland een leuke t-shirt met lange mouwen/dunne trui tegen met ook een uil, die heb ik ook gekocht.


    Physics is awesome

    Pfff dit weer, rot op naar een ander land ofzo waar ik niet hoef te leven met de gedachte dat je ten alle tijde minder dan 100km van me verwijderd bent. Barf barf barf.


    The truth is out there.

    I feel a bit conflicted :/


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    CarIyIe schreef:
    Even naar Duitsland gefietst, het is zo warm buiten en mijn kont moet nog wennen aan het nieuwe zadel. Hopelijk morgen niet zoveel last van spierpijn.

    Bij de kringloop hebben ze hele leuke uilen beeldjes dus nadat ik een grote uil had gekocht, heb ik vorige week nog een beeldje gekocht met twee uilen op een tak. Kwam vandaag in Duitsland een leuke t-shirt met lange mouwen/dunne trui tegen met ook een uil, die heb ik ook gekocht.

    Kun je mij heel even je adres geven zodat ik het kan komen jatten? (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah on the road to a shitload of bullshit deluxe, wat fijn dat ik mezelf al die bullshit zo gun. I dunno who makes me barf more, you or myself.


    The truth is out there.

    LittleOwlet schreef:
    (...)
    Kun je mij heel even je adres geven zodat ik het kan komen jatten? (A)


    Nee, maar ik kan je wel het adres van de kringloopwinkel geven, want ze hebben nog meer uilenbeeldjes!


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Nee, maar ik kan je wel het adres van de kringloopwinkel geven, want ze hebben nog meer uilenbeeldjes!


    Helaas zal ik moeten wachten tot we onze eigen woning hebben, anders raakt het kwijt en stuk :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer je die hoge noot haalt in On My Own van Les Mis en je bijna aan het janken bent.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Helaas zal ik moeten wachten tot we onze eigen woning hebben, anders raakt het kwijt en stuk :c


    Nog even wachten, kan je misschien alvast sparen voor de reis hiernaartoe? Want ik woon in de buurt van Nijmegen.


    Physics is awesome

    Ik ben zo klaar met dit leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stop echt met klagen want het heeft geen zin en je werkt iedereen op de zenuwen! 😤 ik kon het niet negeren al probeerde ik wel.
    En ik snap niet dat jij het gewoon zo laat en maar weg wandelt. Zo wil je dat de rest van je leven doen, hé. 😑😑


    Ik wil een tuin vol egels

    Mensen willen verbeteren met iets wat niet klopt en dan halverwege je verhaal beseffen dat je er eigenlijk niks om geeft. :W Daarnaast voel ik me altijd zo'n betweter.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I so didn't need this right now :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I hate it when it feels one-sided


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya