• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Meh... tis echt zoo warm :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2018 - 20:33 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I got a feeling inside that I can't domesticate; it doesn't wanna live in a cage, a feeling that I can't housebreak.
    And I'm yours 'til the earth starts to crumble and the heavens roll away.
    I'm struggling to exist with you and without you, yeah
    I'm just a full tank away from freedom, spitfire!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat dit weer en de hitte. Het mag van mij minimaal tien graden afkoelen en ontzettend hard regenen voor een avond. Ik ben er helemaal klaar mee!


    26 - 02 - '16

    aaaah home sweet home
    laptop i missed u
    now let's get to writing <3


    A to the Z

    Mijn 2 schattige neefjes hebben me toch wat blij kunnen maken vandaag. ❤️


    Ik wil een tuin vol egels

    Wilt iemand reageren op de topic: "beantwoord de vraag boven je"?

    Echt nu eerst een discussie over of genders bestaan en nu over het feit dat niets bestaat? WTF mensen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is echt te warm. Ik kan niet slapen, maar ik moet wel :C Middagdutjeslife it is vermoed ik, zelfs op m'n eigen verjaardag, lol.


    Stenenlikker

    Als ik nu niet ga slapen ben ik morgen dood, maar mijn gedachten dansen de macarena nog, dus ik denk niet dat ik echt een optie heb. Maar slaap.


    She's imperfect but she tries

    Ik kan niet de enige zijn die nu nog wakker is vanwege de hitte :')).
    Heb een paar ramen geïsoleerd met witte hoeslakens, zometeen mik ik een vochtige handdoek over de radiator.


    No growth of the heart is ever a waste

    merp merp ik haat hoe ik weer kilo's ben aangekomen en ik voel me gewoon zo... Dik.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Salaryman schreef:
    Ik kan niet de enige zijn die nu nog wakker is vanwege de hitte :')).
    Heb een paar ramen geïsoleerd met witte hoeslakens, zometeen mik ik een vochtige handdoek over de radiator.


    Nee, maar ik ben vrijwillig wakker. Maar ik kan morgen tot 09:00 of heel misschien tot 10:00 slapen of in ieder geval in bed blijven liggen. Gisteren ging het eindelijk qua slapen in de hitte. Voornamelijk omdat ik mijn bed heb verschoond en geen dekbed in mijn dekbedovertrek heb gedaan. Maar ik heb misschien wel het halve bos qua insecten dadelijk in mijn kamer.


    Physics is awesome

    Ik heb eigenlijk helemaal geen moeite om met de warmte in slaap te komen, heb er juist overdag heel veel last van. Slaap ook gewoon onder een deken, wel naakt dan, en lig zelfs tegen mijn vriend aan. Ik zweet ook eigenlijk niet, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2018 - 23:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Ik heb eigenlijk helemaal geen moeite om met de warmte in slaap te komen, heb er juist overdag heel veel last van. Slaap ook gewoon onder een deken, wel naakt dan, en lig zelfs tegen mijn vriend aan. Ik zweet ook eigenlijk niet, om eerlijk te zijn.


    Ik heb het geprobeerd met zulke temperaturen, een paar keer als ik een mug hoorde, maar voor mij is het niet te doen. Een persoonlijke veel te warme sauna zo voelt het en ik hou niet van sauna's. Dus ik vind het knap dat jij het wel kan.


    Physics is awesome

    Ik mag morgen na 2 weken op een gesloten afdeling naar een open afdeling en ik ben zo blij. Ik weet echt niet hoe ik het vorige keer heb uitgehouden 10,5 week gesloten. Want ik was het nu al na 2 dagen helemaal beu.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one