• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Rick it's gonna be okay, it will be.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ah wat ging het toch weer snel dit jaar
    Nu negen uur reizen voor we terug thuis zijn
    Catania airport please be organised


    A to the Z

    Ik heb totaal geen zin in deze trip.


    This ain't no place for no better man.

    Aan de ene kant zou ik het ook niet heel erg vinden om te stoppen. De mensen zijn er geweldig, maar voor de rest... er zijn zoveel factoren waar ik me aan erger. Sowieso is het gewoon belachelijk dat we met dit weer geen airco binnen hebben en we verplicht met lange broek moeten werken. Dus wat dat betreft denk ik dat ik het niet zo erg vind als ik mijn school straks eventueel niet meer kan combineren met dit werk.
    ... Ik sterf nu al half van de hitte en de gedachte dat ik zo weer met werkkleding daar mag gaan werken pff. :') Ik heb geen zin.

    Well sometimes I go out by myself
    And I look across the water
    And I think of all the things, what you're doing
    And in my head I paint a picture..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe was deze naam nog vrij?


    Caution first, always.

    34 graden en ik zit lekker binnen serie te kijken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Blijf toch verdomme uit mijn kamer? Ik ben 22, mag ik alsjeblief zelf beslissen of ik met of zonder open rolluik/deur slaap? Die van u staat fucking zelf open. En kunt ge na 9 jaar ook eens stoppen met al dat commentaar op mijn rommel? Het is elke vrijdag opgeruimd, dus stop met zeiken. Ik zeg toch ook niks over al het ouwe wijvenspul in uw kamer? Nog fucking twee jaar.


    Mhm?

    MY EMISON HEART!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kan echt niet functioneren met dit weer wauw.

    Misschien is dit weer ook wel weer goed voor me. Ik drink nu veel water, heb niet bijzonder veel honger (i know eten is belangrijk maar meh) en vreet me dus ook vol met tussendoortjes en alles.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil niet doen wat jij wil omdat je anders kwaad wordt?! Ik voel me onbegrepen en ik wil niet steeds verteld worden dat ik maar moet volhouden en beter die persoon niet kwaad maak. Waarom kan die gwn niet mij proberen te begrijpen?


    Ik wil een tuin vol egels

    Pls don't. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nu ik weer thuis ben van Finland en alles alweer mis gaat snap ik perfect waarom ik depressief ben. Heb mezelf én de anderen deze week ook heel goed leren kennen, heb in behoorlijk heftige situaties gezeten, hele mooie dingen meegemaakt en voel me echt een sterker persoon nu. Het is alleen wel echt enorm kut om weer in mn oude leventje te zitten nu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Me: ik moet over 5 minuten weg
    Me:...
    Me: karaoke party met mezelf in de douche


    The truth is out there.