• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Wauw wat is deze???


    The truth is out there.

    :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Misschien straks een nieuwe fiets, maar ik weet niet of ik dan nog puf heb om mijn bed te verschonen.


    Physics is awesome

    Maybe i should leave it like this. To minimalize the damage and hurt. Fuck I don't wanna lose you but I refuse to take you down with me. You deserve better.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah ik vind het zo leuk dat ik voor m'n kamertje al zo veel tweedehandsjes, thriftshop en vintage items heb kunnen opsporen/krijgen. Nu ook nog een hele mooie vintage tv kast van mijn tante gekregen die ik met een likje verf en some tender love and care weer helemaal op kan knappen. De design stoel is gewoon al helemaal opgeknapt en ik heb laatst mijn kringloopwinkel lamp ook helemaal opgeknapt. Zo chill dit, en ik vind het zo leuk om al die mooie oude items te krijgen en te kopen voor een prikkie en ze dan zelf op te knappen. Het is gewoon al een feestje om die items weer als nieuw te zien na een middagje hard er aan werken. Gah ik ben nu ruined for life met tweedehands quality items verkrijgen. Het vintage tafeltje is ook echt top en ik ben zo blij dat het interieur dan gaat matchen met mn 1930s/40s radio, die verdient ook gewoon een heel mooi plekje. IK HOU ZO VAN INRICHTEN GAH.


    The truth is out there.

    Kan er al iemand volunteeren als mijn nieuwe kotgenoot? Dit is echt gewoon tedious


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat moment dat er een vieze dikke bromvlieg in je huis zoemt en je deze met een flinke laag kippenvel op je lichaam je huis uit moet jagen. Eerst een spin geëlimineerd en nu dit. Ik ben echt toe aan een vent met al die insecten om me heen (lol)

    //
    Zin in dinsdagmiddag! Heerlijk zwemmen en zonnen met dat hete weer. Alles beter dan mijn super benauwde huisje waar de hele dag de zon op staat


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Meh ga je optijd slapen wordt je midden in de nacht klaarwakker :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En ik voel me ziek vanaf het moment dat ik wakker ben. Super, echt. Ik wil alleen maar in bed liggen en slapen.


    The truth is out there.

    & it's going to be a lot harder than I thought...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn ouders zijn op vakantie en ik kan letterlijk niet naar buiten door m’n zonallergie. Hoe de F kom ik nu aan boodschappen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Mijn ouders zijn op vakantie en ik kan letterlijk niet naar buiten door m’n zonallergie. Hoe de F kom ik nu aan boodschappen?


    Als je nog wat in huis hebt om 1 dag te overleven kan je misschien boodschappen bestellen via internet? Jumbo heeft vaak akties dat verzendkosten gratis zijn.
    (Wij bestelden wel eens bier daar die ze niet in de normale winkel verkochten.)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik haat het CBR.


    26 - 02 - '16

    Fuck.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Omg, ik heb me nooit aangemeld voor die nieuwsbrief, enkel een bestelling via e-mail gedaan. Dan meld ik me maar af daarvoor, krijg ik nog een bevestiging van de opzegging. :') Dat laatste hoefde echt niet, lol. Ga weg met jullie reclame en een link voor mocht ik mij bedenken.. :'D


    Ik wil een tuin vol egels