• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Het is mooi dat je het wil investeren. Maar als papa en mama geld terug gaan vragen, heb je juridisch gezien geen poot om op te staan ook al is de persoon (hun kind) akkoord gegaan met de voorwaarden. Want die persoon is geen 18 en had dan weliswaar dan geen geld mogen doneren, maar uiteindelijk zal een rechter oordelen dat het geld echt terug moet. Tenminste, zo begreep ik het van KingAlert die het ook in een aantal van zijn video's over donaties heeft.

    Ja, maar we weten allebei dat kinderen ook dingen doen niet mogen. Kinderen willen aandacht, het liefst van hun idool of iemand waar ze tegen op kijken, voor de meesten is dat nu een youtuber. De snelste manier om dat te krijgen, is door geld te doneren. Want dan word je naam genoemd en komt je naam in beeld bij de meeste youtubers. En zo kunnen ze ook aandacht krijgen van leeftijdsgenoten/klasgenoten want als die ook fan zijn van dezelfde youtuber, dan zijn ze wel mooi genoemd door die youtuber. Je moet kinderen tegen zichzelf beschermen.

    Dus jij hebt nooit voordat je 18 was iets gekeken wat bedoeld was voor 18+? Dat is hetzelfde dat sommige kinderen een film voor 16+ kijken terwijl ze geen 16 zijn. Dat soort dingen doen kinderen nou eenmaal.


    Weet je, vraag mij zelfs af hoe die kinderen aan de bankgegevens van hun ouders komen. Dat is nog vreemder dan al die andere dingen. En KingAlert... ik heb dat juist gekeken en vind die man nu echt schijtirritant bezig. "Mimimi ik ben tegen donaties, mimimi".

    En nee, eigenlijk niet nee. Omdat ik wist dat het niet mocht? Wanneer iemand tegen mij zegt "Nee, dat kun je beter niet doen." of "Nee, dat mag niet." Dan doe ik dat 9 van de 10 keer ook echt niet, omdat dat mij verteld is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hendrix schreef:
    (...)

    Wat ik me dan eigenlijk af vraag is hoe komen die kinderen aan dat geld? Als ze een eigen rekening al hebben prima dat ze dan wat doneren, maar lijkt me toch niet dat ze zomaar bij het geld kunnen komen van hun ouders. Ik vind dit hele probleem eigenlijk gewoon te zoeken bij de ouders. Die moeten een kind leren verantwoordelijk om te gaan met geld. En als een kind dat niet kan moeten ouders ze geen toegang geven tot geld. Ik zag laatst ook bij de jumbo een kind die stoer tegen zn vrienden zei dat hij lunchgeld had gekregen deze week, 50 euro van mama en 50 euro van pappa. Dat kind was net een jaar of 12 ofzo. Dus ik denk dat er in Nederland gewoon nog heel wat gedaan mag worden aan opvoeding.


    12 jaar en al zoveel geld?
    Ik mocht blij zijn als ik 2 euro kreeg om op school een broodje te halen... Wat een onzin tegenwoordig zeg.
    En precies, het probleem ligt bij de ouders zelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hendrix schreef:
    (...)

    Wat ik me dan eigenlijk af vraag is hoe komen die kinderen aan dat geld? Als ze een eigen rekening al hebben prima dat ze dan wat doneren, maar lijkt me toch niet dat ze zomaar bij het geld kunnen komen van hun ouders. Ik vind dit hele probleem eigenlijk gewoon te zoeken bij de ouders. Die moeten een kind leren verantwoordelijk om te gaan met geld. En als een kind dat niet kan moeten ouders ze geen toegang geven tot geld. Ik zag laatst ook bij de jumbo een kind die stoer tegen zn vrienden zei dat hij lunchgeld had gekregen deze week, 50 euro van mama en 50 euro van pappa. Dat kind was net een jaar of 12 ofzo. Dus ik denk dat er in Nederland gewoon nog heel wat gedaan mag worden aan opvoeding.


    Dat heb ik me ook af gevraagd. Ik kreeg ook wel eens geld, meestal voor de vakantie zodat ik een leuk souvenir kon kopen of een ijsje. Maar dat was nooit echt een hoog bedrag. Daar ligt het misschien ook aan.


    Physics is awesome

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Weet je, vraag mij zelfs af hoe die kinderen aan de bankgegevens van hun ouders komen. Dat is nog vreemder dan al die andere dingen. En KingAlert... ik heb dat juist gekeken en vind die man nu echt schijtirritant bezig. "Mimimi ik ben tegen donaties, mimimi".

    En nee, eigenlijk niet nee. Omdat ik wist dat het niet mocht? Wanneer iemand tegen mij zegt "Nee, dat kun je beter niet doen." of "Nee, dat mag niet." Dan doe ik dat 9 van de 10 keer ook echt niet, omdat dat mij verteld is.


    Dat vraag ik mij ook af. Hij is nu eenmaal tegen en legt ook uit waarom. Ik kan hem wel begrijpen.

    Niet iedereen is zo en daar komen nu problemen van. Ik vind dat Youtube en ouders beter hun best moeten doen. Echter weet ik ook hoe irritant het is als je ouders steeds mee willen kijken naar wat je allemaal op de computer doet.


    Physics is awesome

    De eerst volgende persoon die het ook maar durft te hebben over het feit dat zij DENKEN dat Nederland drugsland is, krijgt een fucking harde klap voor hun bek! Want ik ben ZO KLAAR met die vooroordelen en al die gedachten van mensen! ROT OP!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan iemand me forceren om te schrijven want oof wat ben ik makkelijk afgeleid


    This ain't no place for no better man.

    Negotiator schreef:
    Kan iemand me forceren om te schrijven want oof wat ben ik makkelijk afgeleid


    Dat wist je waarschijnlijk al, maar er zijn programma's waarbij je op je schrijven richt en niet afgeleid kan worden. Misschien is dat iets voor jou?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat wist je waarschijnlijk al, maar er zijn programma's waarbij je op je schrijven richt en niet afgeleid kan worden. Misschien is dat iets voor jou?


    Yhap, alleen weet ik op allerlei manieren mezelf weer af te leiden :')


    This ain't no place for no better man.

    Negotiator schreef:
    (...)

    Yhap, alleen weet ik op allerlei manieren mezelf weer af te leiden :')


    Dan weet ik het ook niet.


    Physics is awesome

    Ik vind (Lotte) Kindafreakyy echt de beste vrouwelijke, solo-youtuber c:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2018 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Watching a movie where someone tries to commit suicide will never be the same and it is just incredibly painful to watch it with my family.


    She's imperfect but she tries

    Merci voor het humeur


    Mhm?

    Sinds ik een mobiel heb, heb ik altijd mezelf afgevraagd hoe iedereen aan zo'n zaklamp kwam op hun mobielen. Ik zag het op concerten, op random plekken of ergens anders. Ik dacht dat het zo'n app was die iedereen had gedownload, maar nee hoor. Sinds vandaag kom ik erachter dat het gewoon bij je mobiel hoort in je toolbox. Ooh lekker slim, Filiz. Ik heb een mistery opgelost. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    broertje: weet je nog een leuk boek voor op vakantie
    ik: oh ja hoor *maakt lijst met 32 boeken* alsjeblieft


    There are poems inside of you that paper can't handle

    *Voel opgewonden!*