• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik heb maar één talent en dat is mezelf ineens pats boem kut voelen for no reason

    eigenlijk lots of reasons: lelijk, dom, sociaal een loser, lomp en eigenlijk gewoon een oninteressant zeikwijf

    Met hulp het bed twee keer verzet, een kast in mijn eentje versleept, behang eraf gehaald, rails van de muur afgeshroefd, behang opgeruimd, gestofzuigt en nu ben ik een beetje op.

    Dus ma kan mijn rug op met d'r, je bent zo'n jonge meid en misschien ben je zo op omdat je zo weinig doet. Ik weet vrij zeker dat haar niet beter af was gegaan dan mij. Ik ben trots op mezelf, ik mag moe en op zijn van mezelf.


    Physics is awesome

    If you could see me now...

    You'd be laughing your ass off thats how disappointing i am.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het viel te verwachten natuurlijk. Ach such is my fate.


    The truth is out there.

    Avro Tros muziekfeest staat op.

    Help me.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Sure Rick feel terrible nothing else ya gotta do today :')

    [ bericht aangepast op 20 juli 2018 - 22:06 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik haat het dat mensen mij veroordelend aankijken omdat ik niks zeg. Sorry dat ik onzichtbaar crêpeer van de pijn en dan even niet zo'n zin heb om over luchtige en totaal zinloze dingen te praten.


    26 - 02 - '16

    Ik hou van het accent van Engels sprekende Duitsers.


    Stenenlikker

    Ik snap dat ik niet de schoondochter ben die jou zou willen, maar je zou je commentaar ook gewoon alleen tegen mij kunnen zeggen in plaats van waar de rest van de visite bij zit. Dat ik totaal niet ben wat je wil dat ik ben is één ding, maar je hoeft me niet als een tweederangs stuk stront te behandelen. Ik heb veel voor je gedaan waar geen boe, bah of dankjewel vanaf kon bij je. Ik heb dan misschien autisme waardoor ik in jouw ogen niet kan functioneren en je zoon kan obviously beter krijgen dan mij, maar hij koos voor mij zo cut the crap en doe normaal. Ik laat me misschien kleineren door jou, doordat ik het lef niet heb voor een weerwoord, en bovenal fatsoen doordat ik geen ruzie wil op een verjaardag, maar ik laat me niet wegpesten. Ik hoop dat je op een legoblokje stapt en een kut avond hebt, want al mijn respect voor jou is weg. Karma is a bitch.


    26 - 02 - '16

    Zo dronken dat ik mezelf debiel zie doen niet dronken genoeg om dat niet te realiseren wow.


    The truth is out there.

    I wanna sedate, I wanna medicate.
    I won't because I know it's a mistake.
    But the torture I can no longer take.
    Let me visit you up there,
    I don't want to wake.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2018 - 0:53 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hahaha oh deze drunk talk van je is zo cute he.


    The truth is out there.

    Dat had ik gemist het op stap gaan. Was weer fijn. (blush) Ik ga denk ik goed slapen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Never been this happy


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik snap soms echt niks van maten. 58 mm voor een armband lijkt mij heel erg klein, maar hoe weet ik zeker of dat inderdaad klein is? Want de armband is wel mooi en ik wil hem eigenlijk wel hebben.

    Edit:Het lijkt erop alsof ze ringmaten bij armbanden hebben gezet. Ik ben nu wel in de war.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2018 - 12:00 ]


    Physics is awesome