• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    Het is niet vaak dat ik een vacature vind waar ik gewoon aan alle gevraagde eisen voldoe en nu heb ik zo'n gevoel van, zit er ergens een addertje onder het gras?


    Physics is awesome

    wanneer je nog niet eens lang thuis bent van school (je eindelijk weekend hebt) en je moeder al begint met klagen


    A to the Z

    Ik voel me heel de tijd slecht en belabberd en yes I do blame you! Ik heb amper het gevoel dat ik gesteund word. Ik kan dingen niet snel loslaten en ook al doet het er nu allang niet meer toe.. Ik weet dat dat geen zin heeft en ik wíl er ook niet mee inzitten, echt totaal niet. Ik wil er geen belang aan hechten, maar toch denkt mijn brein er steeds aan. Ik ben en blijf gekwetst en boos erover. Ik wil dat vergeten, maar dat gaat niet. En mss kan jij wel dingen makkelijk loslaten en dat is geweldig voor je. Helaas kan ik dat niet en ik wil dat wel, maar je moet mij ook begrijpen, want heb jij ooit zoiets meegemaakt dan..! Zo niet, dan ja is dat wel makkelijk en leuk voor je, hé? Nu probeer ik steeds manieren te vinden om het te kunnen loslaten, omdat ik weet dat ik bij mezelf iets moet ondernemen om een probleem te verhelpen. Ik kan niet "laten en vergeten". Ik denk niet dat ik ineens rust ga hebben als er wat tijd overheen zit. Aan de andere kant denk ik da het wel zo moet, maar zo in de tussentijd mee zitten wil ik niet. :c Zeker nu ik al in deze mindere periode zit en mijn brein die zich slecht voelt alles maar somber inziet en lijkt alle dingen die die mij pijn doen wil groeperen.. En dan ook nog juist bij de momenten dat ik niet in slaap kan vallen.. This is not how I used to be. Ik wil terug de positieve ik die op haar gemak naar haar doelen nastreeft en groeide. Niet iemand die uit een put moet klimmen. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb het zo gehad met dit compressievest gdnjkrv


    Caution first, always.

    Ok tbh wil ik eigenlijk nu alleen maar thuis zijn en opkrullen in mijn bed, but the day still goes on and on :/
    / Maar ik ga wel naar mn vriendje en dat telt als thuiskomen ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SEGA schreef:
    Ik heb het zo gehad met dit compressievest gdnjkrv


    Gewoon terugdrukken! (cat)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2018 - 19:22 ]

    Firebender schreef:
    (...)

    Gewoon terugdrukken! (cat)

    Je klinkt als mn vader :')
    Ik: "Ik heb jeuk."
    Hij: "Dan moet je terugjeuken."


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Levana schreef:
    (...)
    Je klinkt als mn vader :')
    Ik: "Ik heb jeuk."
    Hij: "Dan moet je terugjeuken."

    In het straatje "dad-jokes": beter een gat in je sok dan een sok in je...
    Tja, spreekt voor zich, ik ga hem maar niet afmaken voor de mensen die in plaatjes denken.


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    (...)
    In het straatje "dad-jokes": beter een gat in je sok dan een sok in je...
    Tja, spreekt voor zich, ik ga hem maar niet afmaken voor de mensen die in plaatjes denken.


    Zelfs als je hem niet afmaakt, zie ik dat plaatje in mijn hoofd dus bedankt daarvoor. ;)


    Physics is awesome

    Feinics schreef:
    (...)
    In het straatje "dad-jokes": beter een gat in je sok dan een sok in je...
    Tja, spreekt voor zich, ik ga hem maar niet afmaken voor de mensen die in plaatjes denken.

    Hahaha ja :') En hij zegt ook altijd "Is wel over voor je een jongetje bent."


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Zelfs als je hem niet afmaakt, zie ik dat plaatje in mijn hoofd dus bedankt daarvoor. ;)

    You are most welcome :Y)

    OT: Ik voel me zo burgerlijk. Vandaag tentamen gehad en wat ga ik doen? Kamer volledig schoonmaken, alles opruimen, jas halen van de stomerij, afwassen en boterhammen smeren voor morgen. En dan straks om half 10 al slapen. Wat degelijk allemaal...

    [ bericht aangepast op 5 okt 2018 - 20:47 ]


    From these ashes, I will rise

    YASS NEDERLAND.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahhh zo'n goede week achter de rug — geen junkfood, goede dagen op het werk, super veel complimenten op het werk (ze willen gewoon per se MIJ voor toekomstige invalaanvragen en niemand anders, like what), boekenclub vanavond, alles netjes op orde. I love this feeling. En dan ook nog eens een amazing weekend voor de boeg. Life's good. Life's good.


    Levana schreef:
    (...)
    Je klinkt als mn vader :')
    Ik: "Ik heb jeuk."
    Hij: "Dan moet je terugjeuken."


    I suppose all dad's are the same :')
    Wat dacht je van;
    Ik: "Waar is de keukenrol?"
    Hij: "Bij de K van eukenrol HAHAHAHAH"

    And here come the waterworks


    The truth is out there.