• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    That picture of Jimin makes me so happy everytime i open this topic lmao ongezond
    dacht ik dat ik na dat ene hoofdstuk wel weer op dreef zou zijn, NOPE. :") This is mad annoyinggg and frustratinggg


    A to the Z

    Dit is, uh. Misschien een beetje een teken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    hoe moet ik in godsnaam nog vier maand zien te door spartelen i barely managed the first
    COME BACK ook al praat ik je 24/7 its not the sameeeee


    A to the Z

    Net klaar met alle HP-films terugkijken and now I'm sad. De films zijn awesome maar, elke keer dat gevoel van het terugkeren naar realiteit is hard.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 0:21 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dit gevoel is intenser dan ooit voorheen. En ik ben blij dat ik het bij jou heb.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 1:26 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maar 4 dieren in de opname, waarvan 1 post-OK. Klinkt als een rustige dag. Niet te vroeg juichen tho...


    From these ashes, I will rise

    8 years of friendship i dont deserve him 😭😭😭


    A to the Z

    Tbh ik ga hier wel echt stuk om

    -

    Zou je doorhebben hoeveel schade je aan het aanrichten bent? Hoeveel pijn dit doet?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 12:42 ]


    This ain't no place for no better man.

    Natuurlijk krijg IK het voor elkaar t brandalarm af te laten gaan tijdens het bakken van een tosti. I feel so ashamed. 🙈
    Was al wel gewaarschuwd dat t brandalarm een bitch is, maar toch. Tis nog niet zo vaak afgegaan deze week en uitgerekend nu wel bij mij. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Well this kind of really hurts.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn kennis qua games en qame consoles is niet zo groot, maar ik wil graag bij een webshop in het magazijn werken en de werktijden zijn ook precies goed. Dus ik hoop dat ik op gesprek mag komen en er mag komen werken.


    Physics is awesome

    Cakejes, cakejes, cakejes


    26 - 02 - '16

    I'm not going to lie, none of them compare to you. I didn't like your kind of complicated as much as I do now. The way you would whisper to me in your mother tongue and refused to tell me what it meant. Your restlessness, your stubbornness. Your weird ideals, your odd antics.
    I don't know why I didn't let you love me, let you kiss me, let you hold me — even for one night. But then again, you didn't let me figure you out either.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vandaag de nieuwe aflevering van MacGyver gezien en het was een 50/50 kans dat dit personage in de serie zou blijven. Maar het is dan toch zo naar als een personage sterft.


    Physics is awesome

    Mijn humor van de dag:
    Mijn moeder: Waar komt iedereen opeens vandaan, dat het zo druk is?
    Ik: omdat men uit hun donkere krochten vandaan komen.
    Mijn moeder: .......
    Ik: ......
    Mijn moeder & ik: liggen in een deuk van het lachen.

    Het is echt geweldig om samen met je moeder zo hard te lachen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.