• ♡      ♡      ♡       Lucht je hart      ♡       ♡       ♡
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
          Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen?
          Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je plots volledig bekeerd bent tot een heel ander muziekgenre? Of misschien heb je gewoon zeven ontzettend getalenteerde, knappe Koreanen nodig die je eraan herinneren dat je van jezelf moet houden?

    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 16:32 ]


    A to the Z

    ... i've spent ages on this shitue en het is nog niet af rippp
    oh well tomorrows sunday ik ga mijzelf echt niet doodwerken op zaterdag peace out


    A to the Z

    Superveel voedselstress dus ik eet vanavond denk ik maar een boterham.
    Ben wel super opgelucht dat ik nu mn plushe knuffel heb though, how stupid that may sound. Kalmeert me wel. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet serieus niet meer of die drains nou pijn doen of dat mijn ribben het beginnen te begeven :W


    Caution first, always.

    idk of ik het aandurf om the Conjuring te kijken nu het al donker is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Deze game heeft zulke big dick energy en I love.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet toch echt ooit een boterham pakken... Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    i'm tired and sick of the disrespect, if y'all don't feel like reading my rant feel free to carry on ur lovely night

    the only thing i said was dat ik ooit eens met mijn beste vriend - u know de dude waarmee ik al acht jaar bevriend ben da true mvp die nu vloeiend russisch kan - naar Sint-Petersburg of Moskou wil gaan. Next thing i know hebben we een discussie over prijzen en ja SURE daar kan ik inkomen, ik ben slim qua geld ik kijk sowieso naar de goedkoopste dingen
    maar dan smijten we maar weer eens met de kaart 'ga dan misschien eens gaan werken'?
    Alsof ik niets gedaan heb deze zomer. Tuurlijk ik heb niet elke dag van mijn vakantie gewerkt en ja sure ik heb het bare minimum aan dagen gewerkt om te kunnen kopen wat ik wilde. Moet ik echt élke dag werken om niet lui te zijn? Is het zo vreemd dat ik liever niet werk nu aangezien we hier allemaal in dit land nog moeten doorwerken tot ons 67? Sorry dat ik de dagen van mijn studentenleven - waar ik nota bene nog niet verplicht ben om te gaan werken - liever puur als student spendeer.
    Maar nee hoor, we moeten weer zeggen 'ga gaan werken' tegen de jongste die al drie jaar met d'r studies strugglet omdat ze er de motivatie niet voor heeft en niet weet wat ze wil - terwijl ze mentaal wél perfect capabel is om te studeren en al zeg ik het zelf, zeker niet de domste ben - maar wel nog steeds studeert aan een hogeschool om toch een diploma op zak te hebben en daarna wel gewoon te gaan doen met d'r leven wat ze wil. Want waarom zouden we de demotiverende 'ga dan maar gewoon gaan werken' niet verder zetten nu we er al twee jaar mee bezig zijn?
    Maar tegen je oudste zeg je nooit 'gaan zoekt u werk' he. Dat heb je de afgelopen vijf jaar en nu ze verdorie effectief werkloos is (met diploma) nog nooit gezegd he.
    En als ik je daarop wijs zeg je letterlijk recht in mijn gezicht 'Zij heeft wel al iets gepresteerd'.


    En dat nog eens terwijl ik deze middag nog naar je toegekomen ben en je vertelt heb dat ik echt weer op het punt ben van kappen omdat ik zo gedemotiveerd ben en gewoon done af ben. Voortaan zeg ik niets meer als het toch als speelkaart tegen me gebruikt wordt steeds.
    Ik ben jullie retedankbaar voor alle kansen die jullie mij al gegeven hebben en wat jullie al voor me gedaan hebben - écht waar dat weten jullie zelf ook - maar denk maar niet dat ik dit pik. Er is nooit iets goed genoeg in jouw ogen dus waarom zou ik dat ook proberen. Ik leef verdomme voor mijzelf. Ik ga me zelf niet bezig houden met je het tegendeel te bewijzen.
    Maar als ik het punt bereiken kan dat ik voor ogen heb en je denkt er nog maar aan om de eer op te komen strijken dat ik 'dat (die goede eigenschappen) van jou heb' echt over mijn lijk, stik erin. Ik heb het gehad met dat egocentrisme.


    A to the Z

    All this loneliness must count for something, right?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    fuck!!! brett kavanaugh!!! en alles waar hij voor staat!!!

    het is niet alsof ik dit niet zag aankomen, maar ho-o-oly shit, het zou toch wel HEEL erg prettig zijn geweest als dit verhaal een verrassende twist zou hebben genomen tijdens die stemming want. FUCK. WHAT THE FUCK. nog compleet los van of je denkt dat hij schuldig is aan de dingen waar drie vrouwen hem van hebben beschuldigd, zou puur het feit dat hij zeer duidelijk loog??? over van alles??? tijdens die confirmation hearings??? hem al moeten hebben gediskwalificeerd voor een plek in het hooggerechtshof! dat is niet iemand die je daar wilt hebben zitten voor de rest van zijn leven, wat in vredesnaam


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Someday is a story and it’s the one I’m sticking to.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat was toch wel heel erg leuk✨


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ughhhh zo veel schoolwerk. M'n hele weekend is gewoon schoolschoolschool. Wie verzint dat het zinvol is om 4 deadlines en een toets in 1 week te stoppen en we die week ook gewoon nog alle lessen hebben. Like mag je ff tot 5 op school zitten om daarna om half 7 nog weer een toets te hebben die pas om 8 uur klaar is. Gelukkig daarna vakantie en bitch imma get the hell outta here and relax.


    The truth is out there.

    speak of the devil
    ik vind het zó ontzettend irritant dat je niet gewoon normaal kan aangeven wanneer een opmerking je niet bevalt. Nee, in plaats daarvan loop je weg. En als ik mijn hulp nog een keer aanbied, zeg je opeens dat het niet meer nodig is. Bekijk het dan ook maar.

    huiswerk.... more like shoot me, plz.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Happy me, ik schrijf weer


    From these ashes, I will rise