•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Adsie ik ben zo blij dat ik je hier weer zie. Je bent zo’n leuk person en boii je bent echt een mooi mens, man. Love it.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna - ik kan niet wachten om jou donderdag weer te zien (tot volgend jaar en zo ghehe) en ik kan echt genieten van jouw humor en onze gesprekken! I love you! ♥️

    [ bericht aangepast op 30 dec 2018 - 20:20 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittjahh wij moeten echt vaker spreken denk ik! Jij bent altijd zo leuk en gezellig, en ik vond de late night squads altijd zo gezellig^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind jou echt superlief!


    A to the Z

    Jij ben echt mijn fave belg, je weet me altijd op te vrolijken, en ik hou er echt van eens wat de cultuur van onze onderburen te leren van je ^^ Thanks to you als er nu ooit een pubquiz is over Belgische waterijsjes weet ik tenminste wat een frisco is. U tha best gurl!!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I like your compliments and signature!

    Mooie pf en username!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    aw matty jij was echt een van de mensen waarvoor ik echt rootte om mod te worden. je bent een smart nd lovely gal I might stan


    Heaven is a place that we all have

    Je bent echt lekker vrijgevig geweest met je weggeef actie. Dat is in alle oprechtheid super tof van je.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij bent echt super actief geweest en ik zie je dan ook bij alles wat ik lees in de reacties staan en dat vind ik best wel tof!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lonneke, je bent gewoon een van de meest gezellige (en meest random) mensen die ik ken! Superveel liefde vanaf dit aarsvogelhartje (flower)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Still loving your username hehe.
    Ik vind je echt een hele fijne aanwezigheid hier op Q en ik hoop zeker dat je hier nog lang rond blijft hangen. ^^

    You are so sweet! En je foto uit New York is ook super mooi!
    Maar je bent een geweldig mens, Lau! Eigenlijk is t best erg jammer dat we nog zo weinig contact hebben. 🤔 You're amazing! ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Babe, je bent geweldig! Maar dat wist je natuurlijk al, haha. Nee, maar serieus het is zo leuk om met jou te praten en ik kan niet wachten om je weer te zien! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah Filiz, je bent een topbemiddelaar en een topmens (bloos) ik ben zo blij dat ik met jou in de crew mag zitten!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien