• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Am I really planning a trip to America rn? To go see her and go to NY comic con? O.o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uuugh, ik zit zo vol, haha. Te veel gegeten, maar alles was zo lekker :C


    Stenenlikker


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    late night toetjes zijn echt het beste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I missed reading sooo much.


    Moet ik dit wel doen? Het idee zit al een hele tijd in mijn hoofd. Maar iedere keer ben ik bang dat ik iets fout ga doen of dat de motivatie weg zakt of dat ik teveel beren op de weg ga zien. Aan de andere kant, heb ik nu zoiets van verstand op nul en er gewoon voor gaan. Wat kan er mis gaan? Ik bedoel, als ik het gewoon doe en daarna op Q wil zetten, dan kan ik bèta aanvragen doen.

    Maar ik heb al zo vaak gezegd dat ik het wilde ga doen en dan kwam er niks van. Hoewel ik ook zoiets heb, van laat je dat niet ontmoedigen en doorbreek dan dat patroon.


    Physics is awesome

    Het gebeurt me niet vaak, maar boy oh boy zit ik vol. Shit man, dit was misschien niet heel handig.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben zo zo zo moe. En ik zit ook nog eens mega achter op schema ugh. Paniekaanval. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet nog één boek lezen van deze trilogy voor ik door kan naar de rest van m'n eindeloze to—read lijst maar jeez, wil ik echt €17.50 uitgeven?!
    Like, het is niet een geweldige serie maar now I'm invested and all. Hmpf. Dilemma's.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    You and Me van Spargo is nu toch wel een liedje wat ik grijs kan draaien. Soms zo leuk om een oude klassieker tegen te komen en hem ook oprecht leuk/mooi te vinden.


    Physics is awesome

    Ik ben moe


    26 - 02 - '16


    better start calling me karma want honey ik hou de boekhouding bij
    u gonna get this shit thrown right back at ya can't wait to hit u with this one


    A to the Z

    yoooo migraine can u not

    This show makes me laugh so goddamn much. And it scares me so goddamn much. Best combination.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )