• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik had gewoon nooit moeten gaan want dit was nog erger dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Ik denk dat het punt waarop ik barste was toen mijn nichtje een kwartier lang vertelde over de wereldreis die ze aan het plannen is tegen mijn tante en ik alleen maar wou huilen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben gisteren voor mijn doen niet echt laat naar bed gegaan, maar nadat ik de wekker heb uitgezet, heb ik nog bijna drie uur geslapen. Blijkbaar had ik dat nodig ofzo. Gisteren wel vroeger opgestaan dan normaal, maar niet extreem vroeg. Ik vraag me ook nog steeds af hoe ik voor meer dan een jaar om half vijf heb kunnen op staan, maar goed ik heb het gekund gelukkig.

    En vanaf volgende week staat er iedere dag om 08:00 iemand voor de deur dus dat wordt twee weken vroeg opstaan. Hoewel ik echt hoop dat het minder lang duurt dan twee weken.


    Physics is awesome

    Lord, zo fijn dat een vriendin van m'n zusje (both so gorgeous) zichzelf even voor komt stellen als ik makeup—loos in m'n PJ's op de bank zit. :W


    Paracosmic schreef:
    Lord, zo fijn dat een vriendin van m'n zusje (both so gorgeous) zichzelf even voor komt stellen als ik makeup—loos in m'n PJ's op de bank zit. :W


    ...... yo, lekker ding, je ziet er hartstikke goed uit zonder make-up. You are gorgeous, love!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    ...... yo, lekker ding, je ziet er hartstikke goed uit zonder make-up. You are gorgeous, love!


    Girlll het is het totaalplaatje: PJ's (en like, niet schattige PJ's maar oude PJ's met een colavlek), bakje borrelnootjes, flesje Radler, BH—loos, vogelnesthaar.
    I'm such a beauty. :W


    Paracosmic schreef:
    (...)

    Girlll het is het totaalplaatje: PJ's (en like, niet schattige PJ's maar oude PJ's met een colavlek), bakje borrelnootjes, flesje Radler, BH—loos, vogelnesthaar.
    I'm such a beauty. :W
    Denk maar zo: zij zitten ongemakkelijk met hun beha aan in strakke kleding te zorgen dat hun make-up niet uitsmeert terwijl jij je borrelnoot- en Radlervingers aan je behaloze boezem af kan smeren als je dat zou willen. *wbw*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MadaIena schreef:
    (...)Denk maar zo: zij zitten ongemakkelijk met hun beha aan in strakke kleding te zorgen dat hun make-up niet uitsmeert terwijl jij je borrelnoot- en Radlervingers aan je behaloze boezem af kan smeren als je dat zou willen. *wbw*


    THAT'S MY RIGHT AS A HUMAN BEING.


    Paracosmic schreef:
    (...)

    Girlll het is het totaalplaatje: PJ's (en like, niet schattige PJ's maar oude PJ's met een colavlek), bakje borrelnootjes, flesje Radler, BH—loos, vogelnesthaar.
    I'm such a beauty. :W


    I'D STILL DO YOU + THE NOT WEARING A BRA THING ONLY SPEEDS THINGS UP YO.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog eens een keertje getekend. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Finally eindelijk weer m'n muziek vibes een beetje teruggekregen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Home sweet home <3

    Paracosmic schreef:
    Lord, zo fijn dat een vriendin van m'n zusje (both so gorgeous) zichzelf even voor komt stellen als ik makeup—loos in m'n PJ's op de bank zit. :W



    GURL — you cute, SHUT yo face!

    // dit spul wtf ben shook


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Word ik zo oud dat ik me niet eens besef dat het zaterdag is?
    Damn sis. :') I'm wild.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Me: ik moet m’n slaapritme weer snel op orde brengen want maandag start werk weer.
    Also me: FUCK IT MOTHAFUCKAAAH.


    Aande ene kant wil ik slapen omdat ik kapot moe ben, maar aan de andere kant wil ik wakker blijven omdat ik zoveel last heb van nachtmerries. Zo veel dillema’ s


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one