• Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Zit je snor scheef? Heeft iemand je catchphrase overgenomen? Zoek je iemand om hard mee te gillen? Of ben je gewoon blij? En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Laura's bijdrage, volgende keer mag jij sluiten <3

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 23:40 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    oh ja dit is waarom ik nooit op de bank zit met m'n laptop au


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    when school starts again tomorrow and u ain't ready cause it means the routine-life is back at it again
    i hate routines
    also i need another break
    for like another month

    lol i have nothing to complain about yet i still complain

    Wie heeft bedacht dat ik na de vakantie begin om 9 uur met 4 uur lang hoorcolleges???


    Stenenlikker

    Mirte, stop met zeuren over morgen — je hebt twee weken vakantie gehad, that’s fucking enough. En nu ga je morgen gewoon weer werken, like the adult you’re pretending to be.


    Eindelijk is de vakantie over, weer ff beginnen met alles heb ik meer naar verlangt dan gedacht. Heeeeerlijk.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Om 1 of andere reden is mijn zo nodig medicatie veranderd en wat ik nu heb heeft 0,0 effect. En ik kan pas volgende week de psychiater praten. Wordt hier echt zo wanhopig van. Vooral omdat hij wrs gaat zeggen dat ik er meer gebruik van moet maken, maar dat heeft dus geen nut nu. Ik wil gewoon even rust in mijn kop


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap echt niks van de apotheek hier. Eerst mocht ik alleen een kuurtje mee nemen, terwijl ik nu hoorde dat ze voor een maand mogen mee geven. De kuur was voor een week, dan hadden ze toch nog gewoon pillen voor een volgende maand mee kunnen geven? Nu kreeg ik maar voor drie maanden mee, terwijl ik voor zes maanden moet hebben. En dan het gaat om verspilling, sorry maar ik moet per maand twee pillen slikken dus we praten over zes pillen. Maar volgens de wet mogen ze niet meer dan voor drie maanden mee geven. Ik vraag me echt af sinds wanneer ze dat hebben ingevoerd, want ik weet 100% zeker dat ik bij de oude apotheek gewoon alles had gekregen of een kuur en daarna pillen voor zes maanden.

    Wat ook leuk is dat ik nu voor zes pillen even €9,21 mocht neerleggen en volgende keer weer. Als ze al die pillen gewoon in een keer had gegeven zoals de huisarts had voorgeschreven dan had ik niks hoeven betalen. En wat me echt irriteert, is dat ze willen weten waarvoor ik het moet hebben en of mijn klachten al weg zijn. Dat heb ik allemaal met mijn huisarts besproken en aangezien hij die pillen voorschreef, is het een goede reden vanuit mij om die pillen te krijgen. Het toppunt vond ik nog dat ze zei dat ik na deze pillen maar naar de huisarts moest om te vragen of ik de volgende voor drie maanden wel nodig heb. Ik ga ook naar de huisarts, maar dan met de vraag of er geen andere apotheek is waar ik naar toe kan. Want hier ben ik nu wel aardig klaar mee. Ik krijg echt het gevoel dat ze alles weten qua waarom ik die pillen kreeg en wat mijn klachten zijn, ik weiger om ze dat te vertellen. Ze zijn de apotheek en geen huisarts. En ik heb totaal geen zin om iedere keer dat hele verhaal te vertellen. Dadelijk vinden ze dat het geen goede reden is en dan krijg ik helemaal geen pillen meer mee.

    Ik had ook liever dat ik geen pillen hoefde te slikken om dit op te lossen, maar het is nu eenmaal zo. En ik word zo pissig, omdat ik ook het gevoel krijg van de apotheek dat ik me aanstel ofzo en die pillen niet nodig heb.


    Physics is awesome

    Jezus fucking christ why do I always do this. I just think the worst off myself and make everything bigger than it is. Uiteindelijk viel het gewoon reuze mee jij sukkel :')

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 0:44 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Exams are shitty. They make me moody, I can’t see my idiot either so no hugs for moody me. Over 2 weeks to go. I really can’t do this.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vakantie is leuk totdat je de laatste 4 dagen lange dagen maakt en je hoeveelheid slaap echt minimaal is voor mijn doen in een vakantie.
    Vandaag weer /fijn/ beginnen met school en ik heb wel even een momentje nodig om te huilen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Kort nachtje, want vanmorgen vroeg opgestaan, maar ik voel nog niet moe. Misschien toch maar wat vroeger op gaan staan doordeweeks hierna?


    Physics is awesome

    "How can I put this nicely, politely go fuck yourself
    You think i'ma drink to that cause it's pricey?
    None of that shit excites me
    How can I put it in a way you be getting it so precisely
    When I sum it up so concisely
    I don't give a fuck who likes me, bitch!"

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 11:08 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat inhumaan.


    Life is a beautiful struggle

    Mijn in slaap vallende brein bedenkt altijd de raarste dingen. Al helemaal in combinatie met het gepraat van de lecturer.


    Stenenlikker

    Lekker knippen en plakken, voel me net weer een kleuter.
    Achja beter dan m'n geld verdienen en niks doen.
    Doe ik toch nog iets.
    Love hoe het zo rustig is na elke vakantie. #rip


    Life is a beautiful struggle