• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Ik kon niet op zijn naam komen, maar gelukkig wist ze precies wie ik bedoelde met die donkere knappe man. Ik bedoelde Shemar Moore, omdat ik nu S.W.A.T aan het kijken ben. Maar eigenlijk ben ik wel S.W.A.T gaan kijken vanwege hem, alleen dan omdat ik hem kende van Criminal Minds en daar was hij zo goed. Dus toen was ik benieuwd of hij net zo goed zou zijn als in Criminal Minds. Hij speelde een van mijn favoriete personages bij Criminal Minds en samen met Kirsten Vangsness zette hij echt een beste vrienden duo neer. En het beste was dat ze geen relatie kregen, want dat gebeurt redelijk vaak met series.


    Physics is awesome

    Vandaag was echt perfect. 15km gewandeld, alleen maar buiten geweest en van het weer genoten. Nu ben ik alleen wel heel moe en verdrietig maar dat hoort er bij. 💪


    The truth is out there.

    4 maart kan ik al terecht voor een gesprek. Ik hoop echt dat ze wat voor me kunnen betekenen

    //
    Met hun valt ook bijna niet af te spreken. En als ze dan kunnen, komen ze niet opdagen of komen ze veel te laat. Zucht...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    London is amazeballls


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vandaag was ZO leuk.


    Rodent schreef:
    Vandaag was ZO leuk.


    @#|!,^]’dnwuw
    Waarom? Waarom moet je het laatste deel van vandaag zo verpesten? Waarom kan ik je niet voor één keer DOEN wat je hebt BELOOFD?

    Ik ga een good ol’ cry sessie houden ‘cause I’m done.


    Kan me geen perfectere dag voorstellen. Heb iedereen gezien die van me houd. Voel me Gezegend en Blessed. thanks iedereen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Is er iets mis? I think so. 🤔


    The truth is out there.

    Gisteren een super leuke dag gehad, heb echt genoten. Alleen vandaag de door sleep van de vermoeidheid. Urg, ga weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ahhh naar Oxford joejoe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bij iedere nieuwe serie krijg ik een idee om een fanfictie verhaal te schrijven. Misschien toch maar eens een of twee serieus gaan uitwerken.


    Physics is awesome

    Hmm hmm hmm, how do I feel about this?


    The truth is out there.

    why i do dis


    Caution first, always.

    Oké, nu heb ik officieel niemand meer om heen te gaan.

    Morgen beginnen met m'n derdejaars stage, ben lichtelijk zenuwachtig, want het is op een mbo school met zo goed als alleen maar mannelijke studenten,maar gelukkig rustig beginnen met observeren hoe het er in dit onderwijs (ook alweer) aan toe gaat.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO