• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Kan de dame met de demonenlach misschien even haar klep houden? Het lijkt wel alsof we continu feestjes hebben op de gang nu deze tijdelijke huisgenoot er is. Ik genoot er juist zo van dat iedereen op onze gang zo rustig is. D:


    The truth is out there.

    Pfoe, nu net na HP moet ik echt worstelen om weer in een nieuw boek te komen — maar vrijdag is de leesclub alweer, aaaaah.


    •

    Aah weer eens vet gezellig gehad. Love visiting Drenthe ^^ Hippie & Trippy !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Star count:
    Spot: 5
    Towers: 2
    Race:-2
    Everyone else: 1

    hnnnn im race


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nou, nu weten we dus nog niks, we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Nu maar hopen dat we wat meer te weten komen.

    Zwaar kut is dit.;


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    En ik ben weer eens klaarwakker ... Van random video's op YouTube over op Netflix.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En nu is het weer wachten en hopen.

    Godsamme wat is dit zwaar kut.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Volgende week dinsdag is het gesprek. Nu goed voorbereiden en hopen dat het gesprek goed gaat.

    Ik wil nog steeds die serie zien en ik weet nog steeds niet hoe. Misschien staat ie op Hulu.



    Physics is awesome

    Pff. Na een les van dit vak volgen en daarnaast nog zo'n 20 oefeningen maken binnen één dag, ben ik toch wel een beetje klaar met formal analysis wiskunde voorlopig.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik trek het even niet meer, ik huil bijna om alles, en wil op dit moment gewoon weg. Ik weet het is raar omdat ik zoveel leuke en mooie dingen heb om vooruit te kijken maar voel me gewoon niet ik. Ik voel me verlaten en alleen.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    no no i swear im not tired, i just want to nap till its summer

    God vandaag was zó druk op werk. Ik ben echt fysiek en mentaal gesloopt. Hoezo voorjaarsvakantie...

    [ bericht aangepast op 19 feb 2019 - 19:16 ]

    Hopen dat ik vanavond toch wel echt wat eerder in slaap val dan afgelopen nacht.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik word hier zo moe van. Zo moe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, ik word zo moe van jou — just leave me alone, please.


    •

    Ik blijf maar huilen, echt wat is er toch met me.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.