• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Abrikozentaart gemaakt! Het is een omgekeerde taart dus het deeg zat boven toen ie de oven in ging. En hij is gelukt! Hem uit de vorm krijgen was wel even lastig, maar ik ben zo trots. (yeah)


    Physics is awesome

    Nog 12 hoofdstukken nakijken en dan is mijn manuscript eeeindelijk klaar voor de uitgever! Ik ben zo klaar om met mijn nieuw verhaal te beginnen *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gisteren voelde het als vanouds met mijn zusje. En de verjaardag was zo gezellig

    //
    Straks even langs de Dunkin Donuts voor een kleinigheidje voor mijn stiefvader 🍩


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Het is ondanks dat het logisch is, toch wat gek om bij een net geplaatste reactie 22:00 te zien staan terwijl het hier vier uur 's middags is. 😹


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    can i just quit?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Urg, vandaag heb ik totaal geen zin in niets.... Komt echt door dit warme weer..... D: Zo lui vandaaaaaaaaaaaaaaaaaag.


    One Who Travels A Higher Path.

    McDonalds heeft nu een sharebox met drie verschillende snacks. Misschien ga ik morgen wel kopen en gewoon met mezelf delen.


    Physics is awesome

    Beschuldigd je moeder je even van het stelen van 500 euro.
    Thanks mom. Echt. Wauw. Geen woorden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nog 2 dagen werken en dan lekker VAKANTIE
    Zo'n zin in die 8 dagen Bulgarije _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hema heeft nu een toffe aanbieding, maar je krijgt de bestemming waar je heen gaat pas na een week te horen. Maar ze hebben wel drie Italiaanse steden op de lijst staan!


    Physics is awesome

    Zo. Huisvrouw gespeeld vandaag. Balkon aanslagvrij, was gedaan (en opgeruimd!!), gestofzuigd, honderdduizend keer trap op en af gehold, but it's worth it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh, ik ben een beetje klaar medelijden te tonen aan iemand die zelf 0,0 effort doet om te veranderen.


    Confusioooooooonnn~~


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hello it's me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    nobody cares


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.