• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zo'n opmerking valt dan weer totaal verkeerd. Helemaal aangezien wij de enigen waren die op tijd kwamen 🤷‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Idek waarom ik een nieuw lijstje heb gemaakt hier op Q, het is niet alsof er nog tientallen Q'ers actief zijn....


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yooo op het laatste moment thank god


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hoop echt dat het bultje op mijn been geen beginnende steenpuist is. Maar het bultje voelt hard en dat is volgens mij niet goed. Het is ook echt een plek waar ik gewoon niet een steenpuist wil krijgen.


    Physics is awesome

    Ik heb echt geen zin verder in deze werkdag. -___-
    Hopelijk kan het straks doorgaan, nog iets leuk aan de dag.


    Ik wil een tuin vol egels

    Toets verneukt 💪, what else is new?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Damnit, mn brein is langzaam aan het sterven en ik moet nog de helft van dit take-home tentamen maken :C


    Stenenlikker

    Poh deze LJH houdt het al meer dan een maand vol. Maarja, Q is ook steeds leger. En niet alsof ik zelf ook veel aanwezig ben ofzo.


    The truth is out there.

    Pff dacht je van die jeuk af te zijn, komt het als een malle weer terug.
    Dus dat word weer aan de speciale shampoo -.-


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Weer het record langste LJH verbroken. What's next? Can we do 2 months? XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    i don't know, i don't know, i don't know.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dobby has no master.

    raap me op ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lord ik voel me net zo dood als Quizlet atm


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lang geleden dat ik op Q geweest ben. Vraag me af wie er allemaal nog op zit van de ‘oude generatie’.

    De enige reden dat ik even in dit topic voorbij kom is letterlijk om mijn hart te luchten:
    Ik haat het dat hulpverlening in dit land zo lang duurt. Ik ben al meer dan een half jaar aan het wachten, aan het vechten. Crisisdienst is ingeschakeld in de hoop dat zij psygro mij voorrang kunnen laten geven. Het WMO duurt ook mega lang en het lijkt wel of er geen psycholoog/psychiater of ambulant begeleiders meer bestaan.
    Medicatie krijg ik ook niet zonder een psychiater en dat háát ik. CBD olie werkt voor mij alleen als ik het neem voor het slapen, voor de rest moet ik op eigen kracht verder.
    Ik wil gewoon van deze gedachtes af. Ik vind alles saai, beleef niets meer leuk en lachen gebeurt ook nog maar zelden. Ik word er gek van. Ik wil gewoon kunnen genieten en niet van iedere zin, die ook maar een beetje kritisch klinkt, moeten janken. Ugh.
    En over de huizenmarkt maar niet te beginnen. Ik wil gewoon lekker samen wonen met mijn vriend. Ons eigen stekje hebben en onze eigen regels maken...
    Hoop dat er snel hulp komt.

    Schrijf mij gerust aan in mijn pb als je wilt praten. Zou ik fijn vinden. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zag een foto op instagram en ik was ervan overtuigd dat het Harry Styles was. Maar het bleek Ashton Irwin te zijn.


    Physics is awesome