• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb op vrijdag ochtend altijd dezelfde buschauffeur op de buurtbus en ik vind dit best leuk. Ik hoef niet meer aan te geven dat ik eruit moet en vorige week was ik met de auto ipv ov dus hij net zo van: je bent er weer!


    Stenenlikker

    Natuurlijk lukt een samenvatting maken wel op de dag van het tentamen, maar niet in de dagen ervoor. Nu heb ik er ook nog echt veel aan.. (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat is een snel antwoord voor een woord wat ik serieus een seconde geleden had neergelegd. Hm, valsspeler. Seriously.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oof mijn voeten


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat een prachtige dag om naar de paardenmarkt te gaan -.-


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Volgende keer toch maar niet aan een korstje krabben. Er kwam iets meer bloed dan ik had verwacht.

    En waarom kies ik toch elke keer series uit die een vrij klein fandom qua fanfictie hebben? Het liefste wil ik zelf voor ze allemaal gaan schrijven.


    Physics is awesome

    Ok, je weet dat de band echt voorgoed is verdwenen als je vader een appje eindigt met ‘mvgr’ en zijn voornaam.


    Eerst vond ik het apart als mensen een Instagram aanmaakten en voornamelijk hun dieren lieten zien. Nu volg ik heel wat mensen die dat doen. Maar het is gewoon zo leuk om iedere dag een dier voorbij te zien komen op Instagram.


    Physics is awesome

    Brugge was amazing thanks dad !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dinsdag een pakketje van boozyshop en woensdag van Bonprix in het kader van treat yourself, ook al moet ik nog een shit ton doen voor school.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben echt doodop van vandaag, al was het wel hartstikke leuk. Maar nu moet ik nog 1.5 uur terug naar huis en proberen in de trein nog te leren voor mn tentamen overmorgen en ugh, ik wil niet.


    Stenenlikker

    Vandaag was gaaf!
    Nu nog alleen morgen overleven, voor ik Metallica en New York heb. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Volgens mij zijn alle series die ik tot nu toe kijk weer verlengd voor nog een seizoen. Hopelijk komen er nog wat seizoenen bij, want het zijn zulke goeie series. Momenteel Elementary aan het kijken aangezien ik daar volgens mij ook nog niet alles van heb gezien.

    Lijkt mij trouwens echt gaaf als Sandra Oh en Lucy Liu ooit nog samen in een film gaan spelen als hoofdpersonages of in een serie. Twee badass vrouwen!


    Physics is awesome

    Ugh, bizar hoe uitgekookt sommige mensen kunnen zijn.. 🤨


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nul concentratie vandaag uuugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.