• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lieve buren,

    Als je zo graag je muziek met iedereen wil delen, gooi het dan op de FB pagina. Dan kan ik tenminste zelf kiezen of ik er naar wil luisteren.

    Vriendelijke joe,


    From these ashes, I will rise

    God wat een goede serie. Ik kan echt niet wachten tot mn verjaardag. IM GONNA BE A BLOODY MESS


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I take drugs on the daily, I take pity on the people tryna save me. God doesn't exist and he's a mythical lil' bitch and you will never catch me prayin'.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    this is proof that im a piece of shit lmao


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Racetrack schreef:
    this is proof that im a piece of shit lmao

    OK mood


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maybe stop feeding the trolls?


    Caution first, always.

    Al die veldwerk foto's.... Ik wil ook op veldwerk😭


    Stenenlikker

    Zulk mooi onweer.


    Tijd voor koffie.

    Wow wow wow dit weer is zo fucking beautiful


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt he? Ik heb mijn ramen opgezet. Mijn kat kwam net wel een beetje verzopen terug.


    Tijd voor koffie.

    Ik verveel me


    Let's drink Jasmin tea!

    Kabinet schreef:
    Ik verveel me


    Ga ergens lopen trollen dan


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Spijt schreef:
    Echt he? Ik heb mijn ramen opgezet. Mijn kat kwam net wel een beetje verzopen terug.


    Was je kat niet bang voor het onweer? Die can ons wel.

    Vond het weer vannacht wel heftig. Laatst hadden we bliksemflitsen zonder donder en dat vond ik prachtig. De hele lucht werd verlicht.


    Physics is awesome

    Avondje bios met m'n broer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het blijft apart dat deze mensen alleen kunnen en willen afspreken als hij het voorstelt. Zodra ik en mijn vriendin het doen krijgen we bijna nooit een reactie

    //
    De Lion King musical was zo leuk. Ik was zo'n blije dodo gisteravond! Alleen de reis er naartoe ging niet helemaal vlekkeloos 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"