• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mijn humeur was goed.. en toen kwam die brief van de belastingdienst..
    Maar dat krijgt nog een staartje want ik ben het er niet mee eens. Dat zou dus zeggen dat mensen tegen me liegen over iets waar ik zelf niet veel verstand van heb; financien
    Als dat uurtje minder werken al zo'n gevolg heeft kan ik beter meer gaan werken. Maar ook dat heeft financiele gevolgen.
    Soms zit het UWV zo krom in elkaar.. dit werkt echt demotiverend.
    UGH!

    //
    Hopelijk gaat het feestje door zaterdag. Ik kijk er zó naar uit om mijn zusje na lange tijd weer eens te zien..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ok, ik voel weer oude irritaties omhoog komen en ik wil het daardoor niet laten verpesten — maar grow the fuck up.


    Idk if I should buy more GM when Quizlet is dying out so quickly. Dillemas...


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nog een paar uurtjes. Pff, geen zin.
    Maar vanavond gaat leuk worden. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ein-de-lijk is m'n pakketje binnen, dus deze straks mooi ophalen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik hou niet van schoonmaken en opruimen, maar als het dan gebeurd is ben ik wel weer trots op mezelf.
    En ik heb dan een soort van rust omdat mijn huis dan weer lekker aan kant is 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vanaaf lekker uit eten 👌😍


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het duurde wat langer dan verwacht, maar ahw yeah, mn to-do-list is afgewerkt!


    Stenenlikker

    Oof. Nice.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Blijkbaar heb ik toch een ritme, want ik voel de jetlag best wel. Dat wordt wat dinsdag (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat doet het toch goed om toxic mensen te blocken 👌


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kijk er zo naar uit om mijn zusje straks weer te zien. Ben echt benieuwd hoe het met haar gaat
    Zo zonde als het contact dan vervaagt..


    "It means no worries, for the rest of your days"



    hahaha i don't like you lol

    [ bericht aangepast op 15 juni 2019 - 12:10 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Na 2 dagen veel geregel voor de condoleance en crematie even ertussenuit met vriendinnen ☺️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Eindelijk weer eens aan mijn verhaal geschreven - misschien dat ik het ooit nog eens af ga schrijven, lol.


    There are poems inside of you that paper can't handle