• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    New username tho who dis


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Murica, ur fucking up


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga morgen naar Tokio Hotel en de veertienjarige in mij is echt heel blij :')


    I am an idiot, I move.

    CHEERS @Britt


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    CHEERS @Britt


    Cheers bishh


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is maar goed dat we nog geen volleerde wetenschappers zijn, want als we de vergelijking die we willen gaan maken in onze presentatie openbaar zouden maken voor de wereld, zouden we heel wat boze reacties krijgen denk ik.
    Aan de andere kant heeft deze archeoloog wel gewoon (niet sterk gefundeerde) ideeën die vergelijkbaar zijn met die van een voorganger die van groot invloed was op de grondlegging van het Nazisme 🙄


    Stenenlikker

    Wanneer je er achter komt dat een personage in een serie eruit is, omdat de acteur is overleden, dat is toch wel even moeilijk. Ik heb het dan ook niet droog kunnen houden. Had al wel gelezen dat het personage uit de serie ging, maar dit wist ik niet. Ik weet dat het al een tijdje geleden is, want de serie is al afgelopen en ik kijk nu zowat alle afleveringen die ik nooit heb gezien en deze kwam gewoon even binnen.


    Physics is awesome

    Yay! Ik ga 5 juni naar de Lion King musical. Kan nu al niet wachten!
    Super leuke verrassing van mijn mams!

    //
    Gelukkig zijn mijn wenkies niet verpest vandaag. Al had ik wel uitgerekend het meisje die het haar van mijn vriendin haar moeder had verpest 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nog niet helemaal wakker, maar pfoe ik heb goed geslapen. (krul) Voel me nog een beetje moe, maar tegelijk goed uitgerust, lol.
    Vanavond weer een avond zonder laptop en hopelijk slaap ik nog beter.


    Ik wil een tuin vol egels

    Nee. Net in het midden van mijn musical repetitie (waar ik echt geen zin in heb) zijn ze in Apeldoorn... Damn it.
    Misschien moet ik dan toch Brussel proberen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kijk uit naar vanavond. Shoppen! 😊


    Ik wil een tuin vol egels

    Rolonoa schreef:
    (...)
    Thanks, dat is lief van je. Je bent de enige die me sterkte heeft gewenst.


    Echt? Vet stom. Het is altijd naar als mensen gewoon aan dat soort dingen voorbijgaan.


    Tijd voor koffie.

    Wil ik hier optreden? Gá ik hier optreden?


    Tijd voor koffie.

    Mens, hou je kind onder controle. Fucking hell.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pukkels ben ik wel gewend, maar waarom drie dikke aan dezelfde kant van mijn gezicht?


    Physics is awesome