• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vanmorgen wakker geworden van een machine die herrie maakte. Ik snap dat het veels te warm word, maar het is ook niet fijn om zo wakker gemaakt te worden.

    Kat ligt bij mij en rekt zich net uit, zo lief dat ie zijn voorpootjes op mijn been houdt. (cat)(H)


    Physics is awesome

    Boodschappen doen in deze hitte is een hel.... Maar ik heb mama er wel blij mee gemaakt, dus daar gaat het om. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gisteren en vandaag naar de sportschool geweest. Ondanks de airco daar was het vandaag gewoon bijna niet te doen en ik heb nog geen eens gerend. ik geloof niet dat iemand blij word van deze temperaturen.


    Physics is awesome

    Ziek zijn in deze hitte is echt een hel. :') fml


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Morgen op vakantie (dance)
    Het weer ziet er in elk geval veelbelovend uit

    //
    Ik kwam voor een selfiestick voor mijn actioncam en kom terug met heel veel extra's. Maar die cd van de Lion King staarde me zo aan dat ik het niet kon laten hem te kopen 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    ”Oeh, hoe was het om je aankomende klas te ontmoeten?!”

    Nul.
    Nul keer.


    Ik mis Graspop al.
    -
    Guess I’ll go to the doc with my mental health issues. I’m very anxious.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heerlijk geducht gisteravond en het was koeler dan de nachten ervoor, maar alsnog kon ik moeilijk in slaap komen. Soms snap ik mezelf niet.


    Physics is awesome

    Aantal dagen niet op Q geweest... I ain't gonna lie, I didn't miss it at all...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Freedoooooooom!


    Stenenlikker

    Vikings is nog steeds een van mijn favoriete series. Lekker herkijken dus 😊


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zal wel iets heel erg fout doen.. :/
    dacht ik eindelijk dat ik minder chagrijnig was en wat meer vrienden zou maken.. right, funny story.

    Even heerlijk paar uurtjes naar tentfeest geweest met m'n broer+ouders en morgen waarschijnlijk nog even met m'n broer wat biertjes doen daar


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Schoolfeest in goor zag er zo pathetic uit :') Snap die feesten echt niet lol. Leek net een kring verjaardag on steroids.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat de freaking fuck, Amerika?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.