• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ok, ik weet dat ik ben gegroeid maar de combinatie van afgewezen worden, geen berichtje krijgen, tweede plaats krijgen en veertien uur werken op één dag is too much.

    Good ol’ cry session en dan SLAAP.


    Ja hoor Kinki kappers. Had dan verteld tijdens de afspraak dat het tijdelijke verf is en dat ik jullie producten moet gebruiken voor kleurgarantie. Dan had ik mijn haar niet bij jullie laten kleuren...
    Ik laat mijn haar wel ergens anders bijscheren op deze manier.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kan stiekem wel janken vanwege het behalen van de WK finale. Ik kan het nauwelijks geloven dat het Nederlandse dameselftal wereldkampioen kán worden a.s. zondag.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Now I'm old again


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oef, he's looking goooood


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hahaha fuck yeah X aantal kilo kwijt. Echt removing all the toxic from my life. In people and in what I put in my body. 2019 het jaar waarin ik afscheid nam van alle mensen die alleen maar nemen en niet geven. Waar ik afscheid nam van mensen die je alleen maar willen zien vallen, omdat ze zelf ook niks anders kunnen dan stilstaan en klagen. Het jaar waarin ik gewoon weer in mn oude broeken pas. Het jaar waarin ik gestopt ben met blowen en het ondertussen al meer dan een jaar heb volgehouden om niet te roken. Het jaar waarin ik gezonde mensen om me heen heb gekregen, die zowel kunnen geven als nemen. Waarin vriendschappen in balans zijn. 2019 zal eindelijk een jaar worden waar ik gewoon achter mijn acties kan staan. Want dit jaar bracht me niks dan positiviteit. #blessed :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Okay, dit seizoen is echt steengoed tot nu toe (ben halverwege aflevering 6) en ik kan bijna niet wachten om straks weer nieuwe fanfics te lezen over some main characters (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ah, zo’n fijn advies.

    Not.


    Oh mijn god mag ik nog 10839 keer terug? Pls?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Om welke tijden ligt Q er snachts uit? Voor mn gevoel namelijk langer dan de bedoeling. Kon dr niet op om half 5 vanmorgen. 🤣


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gaat goed met mn topic, not. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil een nieuw luchtje openmaken, maar ik had me voor genomen om eerst een op te maken voordat ik dat zou doen. Het duurt waarschijnlijk nog wel even voordat er een op is. Wat wel iets zegt over hoe zuinig ik ben met parfum/luchtjes. Sommigen heb ik nu ook voor een tweede keer gekocht, want die zijn gewoon te lekker om niet te hebben.

    Edit: Er is blijkbaar een nieuwe van DKNY en dat is toch wel een van mijn favorieten parfummerken. Behalve die geur met bijen want die vond ik niet zo, maar de rest is zo goed.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2019 - 23:32 ]


    Physics is awesome

    i hate feeling like this so so much.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ana stop cutting challenge


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    11 insecten/muggenbeten..... HOE THE FREAKING ******* KRIJG IK DIE. En sommige jeuken de hele tijd, terwijl ik er gewoon zalf op heb gedaan. D: Hou op met jeuken.


    One Who Travels A Higher Path.