• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nu wil ik eigenlijk wel even die nieuwe DKNY gaan ruiken en kopen als ie lekker ruikt.


    Physics is awesome

    Vanadey schreef:
    11 insecten/muggenbeten..... HOE THE FREAKING ******* KRIJG IK DIE. En sommige jeuken de hele tijd, terwijl ik er gewoon zalf op heb gedaan. D: Hou op met jeuken.

    Geen eikenprocessierups?


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    (...)
    Geen eikenprocessierups?


    Ik heb het even opgezocht, maar de drie beten die ik op mijn arm heb, lijken er wel op. Alleen dat is wel vreemd als het in mijn kamer zit. :'D Ik word steeds gebeten als ik slaap, lol. En op de benen is er niets aan de hand, alleen dat ik dan van die rode plekjes heb en meer niet. *Klopt af* Dus het is echt mijn arm dat ik er last van heb. :/


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanadey schreef:
    (...)

    Ik heb het even opgezocht, maar de drie beten die ik op mijn arm heb, lijken er wel op. Alleen dat is wel vreemd als het in mijn kamer zit. :'D Ik word steeds gebeten als ik slaap, lol. En op de benen is er niets aan de hand, alleen dat ik dan van die rode plekjes heb en meer niet. *Klopt af* Dus het is echt mijn arm dat ik er last van heb. :/

    Nee, is niet gek! Het kan tot 8 uur na het in aanraking komen met brandharen dat de bulten ontstaan. Also, ervaringsdeskundige hier inmiddels, ik werd wakker met mijn hele nek onder de bulten. Ik heb de bultjes zelfs op mijn buik gehad, terwijl ik altijd buik-bedekkende kleding draag :'D
    Als was e.d. ook buiten wordt gehangen, kan dat het ook mee naar binnen nemen.
    Calendula zalf helpt echt heel goed tegen de jeuk!


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    (...)
    Nee, is niet gek! Het kan tot 8 uur na het in aanraking komen met brandharen dat de bulten ontstaan. Also, ervaringsdeskundige hier inmiddels, ik werd wakker met mijn hele nek onder de bulten. Ik heb de bultjes zelfs op mijn buik gehad, terwijl ik altijd buik-bedekkende kleding draag :'D
    Als was e.d. ook buiten wordt gehangen, kan dat het ook mee naar binnen nemen.
    Calendula zalf helpt echt heel goed tegen de jeuk!


    Nu je het zegt, ik ga wel elke middag met de overblijf dus met de kinderen naar buiten... Dus daar kan het ook aan liggen (aangezien ze daar planten, bomen en bosjes hebben). :'D Autch dat is echt irritant! Maar het doet zelfs pijn? Is dat normaal? Het jeukt en het doet wat pijn? Echt het is alleen maar op mijn arm, maar voor de rest heb ik er geen last van. Echt heel erg vervelend. Ik heb zalf van afterbite, dus die doet het ook goed. Maar als Calendula ook helpt, dan kan ik die ook wel kopen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Hmm okay, so I guess I'm in love oeps xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Can I just say, dat blarenpleisters goed helpen tegen puistjes? 's Nachts een stukje erop plakken en de volgende ochtend is het een heel stuk minder!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    girlfriend answer your messages challenge aLSO yall are disgusting lol


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Vanadey schreef:
    (...)

    Nu je het zegt, ik ga wel elke middag met de overblijf dus met de kinderen naar buiten... Dus daar kan het ook aan liggen (aangezien ze daar planten, bomen en bosjes hebben). :'D Autch dat is echt irritant! Maar het doet zelfs pijn? Is dat normaal? Het jeukt en het doet wat pijn? Echt het is alleen maar op mijn arm, maar voor de rest heb ik er geen last van. Echt heel erg vervelend. Ik heb zalf van afterbite, dus die doet het ook goed. Maar als Calendula ook helpt, dan kan ik die ook wel kopen.

    Ehh, durf ik niet te zeggen. Ik ben (nog) geen dokter :p
    Bij mij jeukt het alleen als de neten, maar dat zal vast per persoon kunnen verschillen!


    From these ashes, I will rise

    Iewl! Ik weet niet wat er gebeurd is, maar blijkbaar hebben we boven de ingang van de garage een pijp die verbonden is met het riool. En die vandaag al de hele dag rioolinhoud eruit aan het gooien is, wat de garage inloopt :C Overal poep rondom de ingang :C


    Stenenlikker

    Feinics schreef:
    (...)
    Ehh, durf ik niet te zeggen. Ik ben (nog) geen dokter :p
    Bij mij jeukt het alleen als de neten, maar dat zal vast per persoon kunnen verschillen!


    In ieder geval fijn dat je het hebt gereageerd!! Maar ik had helaas wel pijn... Het is nu weer wat beter, maar ik kon mijn arm bijna niet meer bewegen door de pijn. :'D Jeuk doet het ook minder, gelukkig!


    Oke, ik moet dit even kwijt. Ik ben al een tijdje een online pokemon aan het spelen en het is oprecht geweldig leuk!! Maar er is nu een jongen die mij leuk begint te vinden? Hij is ontzettend lief voor mij en koopt dingen voor mij/zegt dingen wat er sterk op lijkt dat hij mij leuk vindt. Ik ken hem niet eens, maar vind zijn aandacht wel leuk.... Maar toch... wat moet ik ermee? :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Ugh, I feel so restless and sad and I dunno why.


    Stenenlikker

    Ik hoop dat het gewoon spierpijn is. Als dat het is, dan gaat morgenochtend leuk worden.


    Physics is awesome

    Waarschijnlijk toch spierpijn en het leek vanmorgen nog erger.

    Verstandskies moet eruit en de tandarts gaat ook vullen. Rest van het gebit ziet er gelukkig nog wel goed uit dus dat is een opluchting.


    Physics is awesome

    Pff deze dokter he 😑
    Al de zoveelste keer dat ze me afwimpelt met: als je volgende week nog last hebt moet je even bellen.
    Prima, ik kom merendeels van de dagen wel door op de wc hoor. Want volgens jou is afwachten en hopen dat het weggaat de enige optie, as always..
    Word nog leuk met werken morgen, en de bbq op donderdag...
    Maar ben wel blij dat het geen voedselvergiftiging is. Maar leuk is anders...


    "It means no worries, for the rest of your days"